ze gaf alleen aan dat ik op cyclus dag 2 even langs moet komen voor een echo om te kijken of alles weg is of niet. Ze ging er wel vanuit dat ik voor zondag sws een eisprong heb.
Al mijn ongesteldheidsklachten zijn weer begonnen, altijd een week na het zetten van ovitrelle. Dus ga er weer vanuit dat het mislukt is. Moedeloos word ik ervan
Zijn er meer mensen overgestapt van utro naar cyclogest? Ik heb deze maand helemaal geen last van m’n borsten terwijl vorige maand met utro wel ontzettend vanaf moment dat ik begon. Ben benieuwd of jullie het herkennen
Ongesteldheids klachten en beginnende zwangerschaps klachten zijn vrijwel hetzelfde dus het kan nog alle kanten op. Hier was ik ooit 100% zeker dat ik ongesteld werd. Drie dagen achter elkaar overtuigd nu barst het los. En toen dag na NOD nog niet ongesteld en teste meteen vet positief. Nul zwangerschaps klachten gehad de eerste weken.
Nou, de IUI zit er weer op. De gynaecoloog van dienst was er helaas wel één waar ik niet zo'n fan van ben Hij leek een beetje moeite te hebben met de katheter inbrengen. Ik zit hier nu dan ook met een kruik, want ik heb pijn en een bloeding @Rose31 Bij de zwangerschap van m'n zoontje dacht ik echt dat ik ongesteld aan het worden was. Ik zie mezelf nog jankend op de wc zitten omdat ik bloedde en m'n borsten geen pijn meer deden Toen besloot ik een dag later om voor alle zekerheid toch te testen... Het resultaat heeft nu herfstvakantie Is wel een wijze les geweest dat bloed of PMS klachten niet automatisch iets negatiefs zijn.
Dat heb ik ook wel eens gehad inderdaad. Hier werkt 1 verpleegkundige waar ik ook altijd een bloeding heb nadien. Krampen heb ik eigenlijk altijd de zelfde dag na de iui. Hopelijk voel je je morgen een stuk beter en heb je positieve test aan het eind van de 2 weken
Dat is minder, ik heb laatste iui ook veel kramp gehad. Andere keren niet, ook geen gynaecoloog waar ik fan van was idd.. nu maar duimen
Niet fijn dat je er last van had. Pas wel op met kruik. Niet op je buik doen want dat is niet goed. Het zit er iig in nu. Succes met de wacht weken.
Oh wat naar zeg dat je pijn en een bloeding hebt! Ik heb hier standaard 1 drupje bloed ongeveer 4 uur na de iui en deze keer geen krampen gehad na die tijd. ik blijf het bijzonder vinden dat je toch echt zwanger kan zijn ondanks pms klachten of bloed. Probeer daar voor mezelf hoop uit te putten!
Spannend dat je binnenkort gaat beginnen met iui! Het is natuurlijk iets wat je liever niet wil maar na 2 jaar proberen hoop ik zo hard voor jullie dat dit succes gaat opleveren!
Ik zit vandaag op 4dpo en ik heb het zwaar deze ronde! Gisteren op het werk, uit het niets, een huilbui gehad.. dit heb ik eigenlijk nooit behalve de 2 dagen voor m’n menstruatie. Wel fijn opgevangen door mijn collega’s. Er zijn veel collega’s die weten hoe zo’n traject voelt dus dat is fijn. Ik hoef niks uit te leggen als ik mij rot voel want ze begrijpen het. Het vertrouwen in deze ronde is ook een beetje weg. Ik zit vooral te wachten op de evaluatie van 7 november om te kijken wat de vervolg stappen zijn.