Lijkt me ook een zware ronde zo wachtend op evaluatie. Maar je zou echt niet de eerste zijn die op zo’n moment zwanger raakt. Ik vind dat je dat best vaak leest zo net voor overgang ivf of voor start IUI. Dus waarom niet voor start hormonen! Probeer hoop te houden en als het niet is deze ronde dan starten jullie weer wat nieuws.
Helaas vanochtend weer ongesteld geworden, 4 dagen te vroeg. Veel last van huilbuien, dat bevangt me steeds op de meest onmogelijke momenten
Balen! Heb je binnenkort de mogelijkheid om gebruik cyclogest te bespreken om je Luteale fase te verlengen?
Hee dames! Op welke cyclus dag is gemiddeld de iui behandeling? Wij gaan binnen kort weekendje weg en hopelijk valt het niet precies dan. Want is een aardig stukje rijden
Dat ligt helemaal aan je eigen cyclus. Ligt er ook aan of je in natuurlijke cyclus doet of met hormonen
Nou...ik heb dus 3 dagen lang pijn en bloed gehad van de IUI. Gisteren kon ik niet eens bukken. Dit was, in totaal, m'n 14de IUI (wel pas de 2de sinds 8 jaar) en dat heb ik dus echt nog nooit gehad. Wat heeft die gyn gedaan in m'n pluus?! Hij liep ook zo te prutsen met die eendenbek en katheter Ik ga er maar vanuit dat het mislukt is, want dit lijkt me niet goed... Verdorie Dikke knuffel voor jou hoor!
Als het je eerste keer is met hormonen dan is er geen pijl op te trekken. Je cyclus wordt namelijk anders met de hormonen. Krijg je echo’s? Na je eerste weet je dan meer
Klinkt niet echt lekker nee! Maar zou niet perse negatief hoeven zijn toch? Miss kreeg hij inderdaad slangetje er niet goed in maar als het uiteindelijk gelukt is en erin is gespoten dan lijkt het me goed. Ook al heb je dan miss wel een wondje ofzo bij je baarmoedermond. Ik zou toch nog hoop houden
Wat jammer zeg al die pijnlijke ervaringen met de IUI! Hier nooit echt buikpijn of bloedverlies gehad. Denk dat veel afhangt van de ervaring van de dokter kan me voorstellen dat dat de ervaring erg naar kan maken. Maar zolang de zaadjes op de juiste plaats komen, denk ik dat de bijwerkingen geen kwaad kunnen.
Ik vraag me iets af met de uitgangsecho en eventuele cyste die er waren. Miss kunnen jullie ervaringsexperts mij helpen haha. Stel die 2 grote follikels die ik had waren overblijfsels van de ronde ervoor en dus een soort cysten. Kunnen ze dan gelijk weg zijn als ik ongesteld wordt?? Want ik lees vaak dat je een bloeding nodig hebt en dat ze dan weg kunnen gaan (niet altijd nee). Maar zie je dat gelijk op de echo op dag 3?? Want dan ben je pas net ongesteld.
Hoop niet dat ik iemand heb laten schrikken met mijn ervaring! Ik heb 1 keer eerder een slechte IUI gehad en dan deze keer dus. Maar de overige 12 waren echt prima hoor! Over het algemeen is het niet pijnlijk
Ja dat weet ik dus ook niet. Deze ronde had ik op dag 12 al follikel wat op springen stond zei ze. Maarja weet dus niet of volgende keer zelfde gaat zijn
Ik heb dit een paar keer gehad. Op de echo op dag 3 zagen ze een cyste. De IUI cyclus ging dan niet door omdat ik geen hormonen mocht spuiten. Dan kunnen ze namelijk groter worden. Een week later moest ik op controle en toen waren ze al flink geslonken maar nog niet helemaal weg. Met de volgende bloeding gaan ze bijna altijd weg. Heb ook eens gehad dat er een mini zat. Die was paar dagen later kleiner en toen mocht ik wel veder gaan die ronde. Onder een bepaalde grote mag het wel. Maar dan houden ze er rekening mee bij de meeting. Dan weten ze dat een folikkels de cyste is en geen eitje.
Is lastig te zeggen. Heb zelf een super regelmatige cyclus van 28 dagen en de IUI was altijd op dag 14/15. Maar een keer was het al op dag 12. Je hoort ook dames die langer door moeten spuiten. Denk dat 13/14 zo'n beetje het gemiddelde is.