Oh dat zou wel mooi zijn dat ondanks ze niet meer bij fertiliteit werkt dat je toch bij haar onder behandeling kan blijven. Het doet veel als je vertrouwen hebt in je arts.
Gelukkig een drukke week en vrijdag komt al dichterbij. In het begin was ik heel negatief, maar nu krijg ik toch wat hoop dat het gewoon moeilijk te zien was doordat de echo zo vroeg was. In ieder geval een hartje gezien en genoeg verhalen gelezen waarbij het vergelijkbaar was en het goed kwam. Klachten nemen flink toe dus dat is ook een goed teken
Dat klinkt goed!! Fijn dat je er zo positief instaat! Dan zal je vrijdag wel een mooie echo te zien krijgen! Duim voor je
Fijn dat de klachten toenemen. Ik duim ook voor vrijdag. @willow1988 hoe gaat het met jou? Voel je al iets? Morgen testen of ga je wachten tot vrijdag?
Weer een lekkere kutdag vandaag. vanmorgen echo gehad. 1 eitje van 13 mm en nog een paar hele kleintjes. Doorgaan met spuiten en donderdag weer terug. Ga ik op de terugweg even langs de AH. Kom ik terug hebben ze een gigantische deuk in mijn auto gereden. Geen briefje natuurlijk. Dag werkdag. getuigen zoeken, aangifte doen. expertise regelen . waarschijnlijk waarborgfonds maat ben ook dan 250 euro kwijt. Klotezooi.
Nee!! Niet te begrijpen! En wat een tegenvaller bij je echo. Zit beetje in hetzelfde schuitje en ik ben dit weekend daardoor helemaal gecrasht. Het mag stilaan stoppen al die tegenslagen. Dikke knuffel en hopelijk is donderdag een mooie groei zichtbaar!
Nee voel niks, alleen mega zere borsten maar dat is niks nieuws. Ik zie net dat mn testen op zijn en ik ga de deur niet meer uit voor nieuwe, lig al vanaf 15u op de bank te hangen en slapen (slechte nacht gehad), dus dat wordt donderdag testen… Jij dan?
Najaaa, wat zijn er ook idioten op de wereld he! Wat rot zeg. Snap dat je even helemaal klaar bent met vandaag.
Ben je mooi klaar mee @Patty86 dikke knuffel voor jou. Hopelijk groeien je eitjes gauw door ❤️ Ook knuffel voor jou @Kiwi3191 Spannend @willow1988, ik ga duimen.
aahh nee!! Kijken of er ergens camera’s hangen en hopelijk vind je de achterlijke persoon die dit gedaan heeft! Echt bestaan er nog fatsoenlijke mensen?… Met je eitjes, kop op, blijf positief dat het donderdag groot genoeg is en dan vrijdag de IUI. Dikke knuffel!
Ahhh wat een rot streek @Patty86 ! Zo onrechtvaardig om jou hier zo mee op te zadelen. @Kiwi3191 had jij dit weekend niet een winterfestival waar je heel erg naar uit keek?
Pffff meen je niet. Ik heb bij het waarborgfonds gewerkt en ze zijn er heel streng, mocht je willen weten wat je precies moet doen kan je me een berichtje sturen!
@Patty86 wat een rotdag! En wat een aso's die niets achterlaten bij je auto @Kiwi3191 het is gewoon hartstikke moeilijk, logisch dat je af en toe even een crashmoment hebt. Voel je je nu weer wat beter? Dikke knuffel voor jullie meiden!
Ah nee he. Wat een fuckers die dit doen. Terwijl het gewoon een verzekerings kwestie is. En dat ene ei van 13 mm gaat echt nog wel verder groeien. En wie weet komt er nog een bij. Succes over een paar dagen.
Ik had pijn in mijn onderbuik maar dat is sinds vandaag weg. Benieuwd of ik ongesteldheids gevoel ga krijgen. Ik moet zondag ongesteld worden dus dat begint dan meestal op donderdag/vrijdag. Als ik vrijdag gevoel heb dat ik ongesteld wordt dan test ik niet. Heb ik dat gevoel niet dan doe ik vrijdag een testje. Dus nog 3 dagen wachten. Jij morgen dan maar even wat testen halen. Donderdag testen is toch prima. Weer een dag extra
Heb morgen nog maar eens een follikelmeting. Hopelijk deze keer toch wat meer te zien. Dan al CD 19. Hopelijk doen ze nu niet meer moeilijk als ik nog eens een verhoging vraag of eventueel overstap naar menopur