A en B moet (volgens onze kliniek) samen 50% beweeglijk zijn voor een goede IUI poging. Dus inderdaad A en B bij elkaar opgeteld. Kan me voorstellen dat elke kliniek daar weer een andere kijk op heeft of theorie over heeft.
Oh ok.. lees overal dat de vcm boven de 20 als normaal wordt gezien. Nou is dat iets anders als de bewegelijkheid maar er zouden voldoende snelle zaadcellen moeten zijn met deze waarde. Maar misschien is dit dan de reden dat het nu niet lukt bij ons.
Ah ja ik heb t nu alleen over de beweeglijkheid dus niet zozeer de vcm. Is ook lastig want iedereen zegt wat anders over zulke dingen!
Dankjewel voor de berichtjes, ben er toch wel wat down van dat het niet gelukt is, ook al ging ik er ook vanuit dat de 1e keer niet zou lukken. Morgenochtend opnieuw echo, hopelijk kunnen we dan opnieuw beginnen met de gonal.
Ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld omdat het bleef bloeden. Arts zei dat het kan gebeuren maar dat het morgen wel minder moet zijn. Nu is het gelukkig al een stuk minder dus ik ga er vanuit dat het oké is.
Ja best wel. Had gehoopt dat het niet nodig zou zijn, maar helaas vandaag bloed gezien dus moet er toch aan geloven. Heb je er ervaring mee? Ik ben sinds de bevalling van mijn dochter nogal paniekerig als het gaat om inwendige onderzoeken (echt super handig voor een traject). Was nogal traumatisch en hardhandig gegaan allemaal. Ik heb heb daarom besloten (in overleg met HA) een Oxazepam te nemen
Heb hierboven ook gereageerd, maar ja best wel… heb echt horror verhalen gelezen. heb jij m ook gehad?
Nee niet gehad. Mijn arts heeft het er wel over gehad dat ik een hsg kan laten doen maar de horrorverhalen die ik heb gelezen houden mij tegen. Ik wil in ieder geval eerst 3x iui met hormoonstimulatie doen en wellicht daarna hsg als het nodig is. Ik snap dus dat je er tegenop ziet maar ik heb van een aantal vrouwen hier in het topic gelezen dat ze het heel erg mee vonden vallen. Paar pagina’s terug kan je dat misschien nog wel vinden!
Ja even goed balen, je hebt toch veel hoop en dan is de teleurstelling groot. Fingers crossed voor komende ronde
Hier een ontzettend positief verhaal! In juni gehad en stond na 15 minuten weer buiten. Ik vond het echt 1000 procent mee vallen. Heel even weg moeten puffen, maar was echt maar een minuut. Mijn kleine teen stoten doet meer pijn!
Volgens mij is het wel vergelijkbaar met elkaar idd. Wat het verschil er tussen is weet ik ook niet..
Ik vond het zelf erg meevallen! De ballon geeft wat druk en de vloeistof geeft een beetje menstruatiekramp. Dus niet echt lekker maar zou het niet pijnlijk noemen
Groen licht gehad om vandaag weer te beginnen met gonalF 75. Er zat mooi 1 eitje van 10.3. Volgende week maandag terug. Ik vroeg alleen naar de AHM waarde. Dit was op 15 augustus 0.16 en fsh was 20. Ik zat toen op me 1e cyclusdag. Blijkbaar kan ik dat online terug vinden in m'n patiënten dossier. Ik schrok ervan dat dit zo laag is. Ik ben bijna 31 en dan al zo laag. Kan wel janken