Mijn diëtiste zegt ook dat de kruidvat niet goed genoeg zijn. Zit te lage dosis in van vanalles. Ik heb ze van ortica op advies van haar. Wij starten deze maand bij C&C.
Dat die grote 1tje was van de vorige ronde dat had me vaste arts inderdaad verteld, had gisteren een andere. Hij was nu iedergeval iets gekrompen en wat grijziger en aan bloedwaardes zagen ze dat die gesprongen was. Arts verwacht dat ik binnen een week ongesteld zal worden, word ik het niet binnen 2 weken dan een test doen en moet ik ze even bellen. Een paar rondes geleden ook een cyste toen werd ik pas ongesteld op dag 41
De cyste die er nu zit was er dan inderdaad eentje van vorige ronde. En zat er inderdaad eentje die net wel, net niet groot genoeg was om mee te doen. Maar hoe jij dit omschrijft geeft me toch wel weer een sprankje hoop.
Dit is dus niet altijd zo. Ik ben blij dat ik op dag 9 en dag 11 meting had want op dag 9 was het eitje 14mm en op dag 11 was deze 22mm. Het kan dus wel echt sneller gaan.
Bij mij kunnen ze de baarmoedermond inmiddels wel snel vinden (ze hebben in de notities gezet waar die te vinden is, haha!). Maar het gaat bij mij vaker moeizaam. Van de 6 pogingen lukte het ze 4x pas na een hoop gepruts. Deze ronde heb ik dan ook al vanaf de iui bloedverlies gehad. Ik heb over het algemeen geen pijn of krampen, gelukkig! Maar ik ben wel blij dat m’n manager mij elke keer vrij geeft na de iui. Moet er niet aan denken om te werken met al dat bloedverlies (werk in de kinderopvang).
Ik had van de week ook al even aan je gedacht. Je bent normaal zo actief aan het meeschrijven en ineens las ik niks meer van je. Vervelend dat je even moest overslaan doordat de rietjes op waren maar soms is een maandje niks ook niet zo erg achteraf en wel fijn! Nu hopen dat het ei wat eerder (of later) komt. Het is bij jou toch sowieso wel wat verschillend?
Haha klopt, eigenlijk wel fijn een maand verplicht overslaan en even tot rust komen. Zelf zou ik geen maand rust nemen haha. Klopt hij schommelt hier. De laatste 3 maand tussen dag 12 en 14 en deze maand "pas" op dag 16. Ben benieuwd hoe het loopt volgende maand en anders gewoon een verse start in 2024.
Ik mag me enorm gelukkig prijzen dat ik dankzij onze vorige MMM moeder heb mogen worden. Maar die jaarwisselingen zonder succes kan ik me nog maar al te goed herinneren Hopelijk zijn er hier in de groep komende maand nog mooie "kerstcadeautjes" Ik ga in december zo hard voor jullie duimen! En dan mogen jullie vanaf januari weer voor mij meeduimen
@Melis93 Elke keer als ik je berichten lees, denk ik aan dit boek: https://www.bol.com/nl/p/is-your-body-baby-friendly-how-unexplained-infertility-miscarriage-and-ivf-failure-can-be-explained-and-treated-with-immunotherapy/9200000097891646?referrer=socialshare_pdp_androidapp Het is sowieso een geweldig boek over vruchtbaarheid, maar zeker voor jouw situatie staat er denk ik waardevolle informatie in.
Jammer dat die in het engels is maar ik zal er vanavond na werk er eens naar kijken. Thanks voor de tip
15 dagen geleden had ik de IUI, dus had hoop aangezien ik me de laatste dagen misselijk heb gevoeld. Helaas was de test negatief.. ook nog niet ongesteld maar zal binnenkort wel komen. Weer lekker depri de december maand in
Gek dat je cyclus toen zo lang duurde. Hier was de cyclus gewoon normaal. Maar mocht die ronde nooit IUI doen. Gewoon een keer menstruatie en daarna checken of ie weg was. Ik zou zeggen die andere gaat nog groeien en over een dag of 5 heb je dan de eisprong. En pas 14 dagen later ongesteld. Ben benieuwd of je het over een week wordt wat de arts zegt of pas over 19 dagen. Mocht je geen IUI hebben dan iig zelf proberen over een paar dagen. Wie weet..
Het kan zeker maar bij de meeste dames is het gemiddeld 1 mm per dag. 2 mm per dag is al veel. En zij had pas 10 mm dus dan is het niet zo 25 mm. Bij sommige dames springen ze met 18 maar bij de ander pas met 24. Als je op dag 11 uitkomt dan heb je een vroege IUI want dag 14 is het gemiddeld. Mijn arts vertelde dat veel IUI's te vroeg gepland worden en daardoor mislukken dus wat extra dagen groeien is alleen maar goed. Risico dat er eens een te vroeg springt heb je altijd.
Ik heb die ronde toen ook geen iui gedaan. Was ook nog niet gestart want er was elke keer wel iets. Vorige ronde mochten we eindelijk starten en dan nu weer dit. Je kan toch niet 2x een eisprong hebben? Die grote is wel gesprongen. Progestageen waarde was ook 47. maarja kan t anders ook straks zijn dat de kleine een cyste word? Hoop t niet, hopelijk kunnen we daarna weer starten. Ben ook erg benieuwd hoe lang t duurt voordat de bloeding weer begint
Fertiliteit centrum misschien bellen? Ik had dat namelijk wel gemoeten. Maar hopelijk blijft t uit en heb je straks een mooie positieve test
Zou de test dan niet al positief moeten zijn? Zou dan twee weken zwanger moeten zijn, en deze test zegt negatief.. heb twee verschillende gedaan
Ik hoop het zo, maar ben de teleurstelling al aan het verwerken. Als ik maandag nog niet ongesteld ben en nog steeds negatieve test dan zal ik eens gaan bellen..