Ja snap ik, ik gooi ook meteen de handdoek in de ring. Ik test nooit voor de officiële datum. Dit was de eerste keer om dat ik me al dagen misselijk voel, veel moeten op boeren, hele pijnlijke borsten sommige geuren waren heel intense op het werk, etc. Dusja dan krijg je weer wat hoop en eerste keer dat ik overtijd ben, normaal altijd veel te vroeg ongesteld met die hormonen en nu heb ik dus nog een negatieve test. Maarja nu denk ik ik praat mezelf gewoon aan dar ik zwanger ben.. schijnzwanger
Gisteren de tweede echo gehad, de verhoging van de gonal-F heeft goed zijn werk gedaan. Een eitje van 16, eentje van 14 en eentje van 12. Gisteravond nog een keer gonal-F moeten zetten. Vanavond de ovitrelle om 23 uur en maandag om 10.45 uur de IUI. Heb nu nog meer afscheiding, eiwit maar was volgens de gynaecoloog inderdaad niet gek, juist goed. Ze verwacht dat die van 16 en 14 zeker gaan springen en over 12 twijfelde ze. Al met al ben ik heel blij met de opbrengst en heb goede hoop
Balen meiden dat jullie weer ongesteld geworden zijn! Het is gewoon vrij klote allemaal! bij mij lijkt mijn menstruatie te beginnen maar het zet nog niet door.. Morgen 14dpo en dan zal het wel helemaal doorzetten.
Balen dat jullie alsnog ongesteld zijn geworden T is ook niet niks allemaal @Rose31 ik zie dat je al 4 IUI pogingen heb gedaan. Dan snap ik dat je even een ronde oversla. Dikke knuffel. Teleurstelling op Teleurstelling.. wanneer komt nou eens die positieve test, hopelijk komt die voor ons alle snel.
Vanmorgen hebben wij onze derde inseminatie gehad. Het zaad was minder dan voorgaande keren. Na bewerking 2 miljoen en 83% beweeglijk. Voor IUI voldoende maar je hoopt altijd op meer, vooral omdat mijn vriend helemaal geen alcohol meer drinkt en alles laat staan hiervoor. Nu 2 weken afwachten. Ik merk wel dat ik er te veel mee bezig ben. Daarom zal ik de komende 2 weken even niet mee lezen en kijk dan even verder. Voor alle dames die de komende tijd een echo of inseminatie hebben, veel succes en hopelijk snel een positieve test!
Onze laatste IUI was ook maar 5 miljoen zaadjes, andere keren 7 8 hoogste was 15 volgens mij. Denk gewoon dat het niet genoeg is of iets klopt er niet in ieder geval. We zijn gestopt met roken, en het lijkt allemaal niet te baten. Hoop niet op geven, maar is moeilijk. Ook ik ben er veel te veel mee bezig..
Ik lees hier nog stiekem mee, ondanks dat wij geen IUI meer doen. Maar wat ontzettend rot dat jullie weer ongesteld zijn geworden, rot start van een feestmaand zo
Helaas ben ik ook ongesteld geworden afgelopen zaterdag. Ik had best hoop omdat ik dit keer helemaal geen kramp had en me heel goed voelde. Anders dan vorige cyclussen. Maarja ook nu dus niet raak… vanavond weer beginnen met spuiten en op naar poging 4 alweer. Ook voor jullie heel erg balen meiden!! Helaas was het niet echt een beste maand voor ons clubje. Op naar december.
Vandaag ben ik 15dpo. Bloedverlies van de afgelopen dagen stopte. Menstruatie werd het niet. Daarnet een test gedaan en deze is licht positief. Ik weet niet of het goed gaat want daarvoor vind ik m’n test te licht. Maar er is een 2e streep. Urine was ook totaal niet geconcentreerd. Duimen jullie met mij mee dat het goed zit?
hey, even een misschien domme vraag naar jou. Heb jij een aanvullende verzekering voor 4e keer ivf alleen voor jezelf afgesloten of voor jezelf en je partner? Want de behandeling gaat automatisch op naam van vrouw toch?