Vandaag scan gehad, het is een schildklier ontsteking, dus dat is het beste scenario. Moet volgende week opnieuw bloed prikken en dan zouden mijn waardes beter moeten zijn, zo niet gaan ze kijken welke medicatie te starten.. Al met al opgelucht, hopelijk zijn mijn waardes gauw beter en kan ik beginnen met IVF/ICSI
Kijk dat is gelukkig goed nieuws. Op naar goede waardes volgende week zodat je door kan naar IVF/ICSI
Hier helaas ongesteld geworden. Had misschien toch een sprankje hoop dat het in de rustmaand zou lukken . Op naar IUI 5!
Ah shit balen zeg! Ik had die hoop ook in de rustmaand maar helaas.. Hoeveel IUI’s moeten jullie doen?
Ik zal weer wat meer proberen mee te lezen en schrijven. Ik mocht deze maand eindelijk weer beginnen met stimuleren voor een IUI na de miskraam in januari. Helaas was mijn lichaam wat te enthousiast en had ik te veel eitjes en is de poging afgebroken. Ik ben nu aan het wachten tot mijn menstruatie weer start (denk einde komende week) en ik door mag gaan. Hopelijk geen cystes en kan ik gewoon weer starten.
@Lieke2022 wat jammer dat het in de rustmaand niet gelukt is.. Vanaf deze IUI ga je beginnen met prikken toch? Spannend!
@Flowertje27 hoe is jou IUI gegaan? Nu weer die stomme wachtweken.. en ook voor jou @Humbly89 weer wachten.. ik hoop met jullie mee dat het gewoon raak is deze ronde!
Eerste poging niet gelukt denk ik. Moet normaal woensdag voor de bloedname maar net een beetje bruin bloedverlies en zo begint mijn menstruatie ook wel meestal. Nog even zien of het doorbreekt maar vermoed van wel. Op naar ronde 2
Hoi allemaal, Ik heb al even niks meer laten horen. Nadat we om verschillende redenen niet door wilden bij het ASZ, hebben wij ronde 3 moeten afbreken in januari. Nu 2 pauze maanden gehad en gisteren een eerste afspraak gehad in een ander ziekenhuis. Wat een verademing zeg! Hele lieve, kundige en begripvolle arts. Ze maakte gelijk een uitgangsecho (ze zei: nou mevrouw u bent bij dezen ongesteld) *hehe* dus ik mag morgen gelijk beginnen met injecties (Ovaleap, eerder gebruikte ik Gonal f). Volgende week krijg ik een foam-echo ipv HSG. Is iemand hier bekend mee? Schijnt minder pijnlijk te zijn
Wat fijn dat het nu beter bevalt! Ik heb een foam echo gehad. De echo zelf helemaal niks van gevoeld, heel mooi en interessant om te zien hoe het schuim door de eileiders loopt. Na die tijd wel iets bloedverlies gehad en krampen daar dat was prima te doen.
Nou de eerste spuit Puregon is gezet gisteravond en vrijdag (CD7) de eerste meting. Ben benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op deze nieuwe medicatie. Daarnaast is de verwijzing voor Gent binnen! 16 mei intake. Hopelijk is het niet nodig, maar dat de afspraak en de verwijzing geregeld is geeft wel rust.
Menstruatie is inderdaad doorgebroken. Wel 2 dagen eerder dan verwacht dus vraag me af of de inseminatie niet te laat geweest is. Morgen starten met ronde 2, in de ochtend echo en bloedname en vermoed dan weer te moeten starten met de femara.