Gefeliciteerd!! ❤️❤️ Hier vandaag 10 dpo negatieve test. Heb de gonasi er uit getest, was op 8 dpo nog een heeeel licht tuurstreepje en gister 9 dpo spierwit. Vandaag dacht ik iets te zien maar denk eigenlijk dat ik het zag omdat ik het zo graag wil... Zou ook wel heel mooi zijn meteen na mijn miskraam weer raak. Benieuwd of er de komende dagen nog iets verandert maar denk het niet.
Hmm vandaag lijk ik toch een duidelijker streepje te zien. Maar nog steeds twijfelachtig of ik niet gewoon zie wat ik graag wil zien. Elke x neem ik me voor nu niet te vroeg te gaan testen zodat ik niet met die twijfel testjes te maken krijg. Maar elke keer weer kan ik me niet inhouden. Maar kijken wat ik morgen zie..
@Humbly89[/QUOTE] Allereerst gefeliciteerd! Hoe weet je nu wanneer je kan stoppen met deze tabletten? En wanneer je nu dan stopt wordt het progesteron gehalte dan niet te snel te laag? Wij zijn nu ook al enige tijd bezig voor een tweede kindje. Gaan binnen kort ook weer opnieuw beginnen aan een iui traject. Maar wie weet kan ik dit ook wel eens proberen. Waar heb je het besteld?
Allereerst gefeliciteerd! Hoe weet je nu wanneer je kan stoppen met deze tabletten? En wanneer je nu dan stopt wordt het progesteron gehalte dan niet te snel te laag? Wij zijn nu ook al enige tijd bezig voor een tweede kindje. Gaan binnen kort ook weer opnieuw beginnen aan een iui traject. Maar wie weet kan ik dit ook wel eens proberen. Waar heb je het besteld?[/QUOTE] Tnx! Ik heb besteld via dokteronline.nl. Je moet dan een vragenlijst invullen etc, geloof 23€ voor consult en dan 88€ voor 21 pillen, waar je dus erg snel doorheen bent Ik heb mooie oplopende testen en heb ook vertrouwen in m'n lichaam. Ben inmiddels over naar 1x 200mg per dat ipv 2 en ga dit langzaam afbouwen. Vanaf 6 weken verwacht ik dan zonder te zijn.
Ennnn?? Ik heb 10dpo voor het eerst getest en kreeg toen buiten afleestijd een heeeeele lichte tuurlijn, maar echt tuurtuur, op de kv 2v5. Toen in m'n lunchpauze nog kv early en cb early gekocht en op het werk getest 3 uur niet gedronken van tevoren en daar zag ik gelijk streepjes op. 10dpo is ook echt nog vroeg, het kan zeker nog positief worden
Nou hier nu op 13 dpo nog steeds negatief. De test lijkt niet spier wit maar het wordt niet donkerder dus denk dat ik gewoon iets zie omdat ik het zo graag wil. Test morgenochtend nog 1 x en dan stop ik met de utrogestan, op naar de volgende ronde maar weer.
Hallo dames! Ik sluit me graag aan als dat mag. Mijn vriendin en ik hebben vorig jaar de knoop doorgehakt om voor een eerste kindje te gaan, en we hebben een paar dagen geleden eindelijk bericht gehad dat we van de wachtlijst zijn, en hebben een intake en eerste onderzoeken voor IUI gepland staan op 29 januari, en 20 februari een afspraak met een caseworker. De dagen gaan erg langzaam voor ons gevoel, ook omdat we nog niet zo'n goed idee hebben hoe lang alles nog zou gaan kunnen duren. We hebben al wel de beslissing gemaakt om niet te wachten op de Nederlandse donorbank, maar straks een van de internationale te gebruiken. Hoe ging dat bij jullie? Hoe lang na de intake duurde het nog voordat jullie "echt" begonnen?
Bij ons ging dit heel snel, maar wij hadden alle nodige onderzoeken dan ook voor de intake al gehad. Maar we kregen te horen dat het iui ging worden, toevallig zat ik die dag ook op cyclusdag 3 en had ik gelijk mogen starten met hormonen prikken. Alleen gingen we een dag later op vakantie en was het regelen van medisch paspoort en koeling voor in het vliegtuig etc niet meer te doen, dus toen de cyclus daarna gestart
Oh dat is behoorlijk snel inderdaad! Ik weet dat ze bij de intake direct een echo en bloedonderzoek doen, als daaruit geen reden voor verder onderzoek komt mogen wij dan denk ik ook gewoon verder starten. Ze doen het vooral voor de vergoeding en verzekering staat bij de info, om te kijken wie er precies wat moet betalen. Nou heb ik in december 23 nog echos gehad om een spiraal te verwijderen en de gyn zei toen dat alles er normaal uitzag, dus we hebben ook niet echt een reden om aan te nemen dat er verder onderzoek nodig zou zijn. Spannend alsnog wel!
Spannend! En veel succes alvast. Hier had ik door vakantie van ''mijn'' contactpersoon bij de kliniek 2 maand later groen licht gekregen (betekend dat de bloeduitslagen, gesprek met de counselor enz allemaal goed waren) en ik ben voor een buitenlandse donor gegaan. Bleek helaas een heel erg laag amh waarde te hebben waardoor ze mijn afraden om te wachten op een nl donor. Van de eerste intake tot de eerst iui zat een klein half jaar. Kon ook een maand eerder, maar toen was ik op vakantie haha.
Ik kom mij helaas ook opnieuw melden. Eerder een hele lange weg afgelegd voor ons meisje. Toen was het bij de 4e IUI raak. Sinds haar komst nemen de pijnklachten enorm toe rondom menstruatie en eisprong en is m'n LF kort (na 7 dagen helderrood, 9 dpo echt sluizen open). November aan de bel getrokken bij de huisarts. Verwijzing naar academisch ziekenhuis gezien de endometriose en adenomyose, én ook nog een (of eigenlijk 2) niche. Vandaag was onze intake. Gyn had zich volledig ingelezen waar kon (wacht nog op 1 dossier). Superfijn. Echo gehad, adenomyose is zoals ik al dacht erg toegenomen. Mogen direct de volgende cyclus starten met IUI. Welke hormonen weet ik zelf nog niet. Bij m'n dochter had ik bij de 4e ronde enorme galbulten overal. Dus Gonal-f zal ik niet krijgen. Volgende week nog wel voor de zekerheid een zaadonderzoek. En dan 5-2 bellen met de gyn over hoe en wat. Ik zit nu in CD 3. 15-2 zou m'n nieuwe cyclus starten superspannend weer!
Ff wat positiefs voor de stellen met iui ik had er echt een hard hoofd in 2 weken geleden mijn tweede iui gehad in natuurlijke cyclus alleen ovitrelle gehad met 1.5 m zaad na opwerking maar het is gelukt zocht na symptomen afgelopen dagen maar niks heb normaal 2a3 dagen voordetijd last van vaginale prut maar deze ronde niet Dus dames het kan echt met weinig opbrengst!!! Succes dames heb vertrouwen!
Gefeliciteerd!!! En welkom voor de nieuwelingen! Hopelijk kunnen jullie gauw beginnen. Wij liepen al 2 jaar in de fertiliteitskliniek ivm herhaalde miskramen en zijn met IUI begonnen omdat we al een jaar niet zwanger waren geweest. Dat ging toen heel snel, zat bij de afspraak waarin voorgesteld werd IUI te gaan doen op 10 dpo dus bij aanvang menstruatie direct gebeld en cd3 uitgangsecho en starten met letrozol. Die ronde was dus al direct raak maar werd helaas weer een miskraam. Ik heb gister de inseminatie van de 3e ronde gehad. 2e ronde ovaleap spuiten ipv letrozol slikken, dat bevalt me echt heel veel beter. Vrijdag zaten er maar liefst 3 follikels van 18 mm klaar. Dus ben heel benieuwd of er dan tenminste 1 bevrucht wordt. Nu weer die ellendige wachtweken in. Verschrikkelijk.
Succes met het wachten! Wij moeten nog een paar dagen voor die eerste intake, en dat duurt al een eeuwigheid... De afspraak met de case manager hebben we pas 20 februari, dus denk dat we sowieso daarop moeten wachten voordat we kunnen beginnen.
Hoihoi, ik ben nieuw op het forum en zou me graag bij jullie aansluiten. Zijn er nog veel dames actief hier of moet ik een nieuw onderwerp starten? Mijn man en ik (beiden 30 jaar oud) zijn na 2,5 jaar proberen doorverwezen naar het zh. Bij mij was alles in orde, maar het zaad van mijn man was niet goed. VCM 1,7 en 3,2. Hij leeft al best gezond, maar is (op advies van de gyn) proxeed gaan slikken. VCM: 7,4. Super blij natuurlijk! Alsnog zijn we begonnen met IUI, we mogen 3x in de natuurlijke cyclus. Vorige week zaterdag heb ik de 1e inseminatie gehad, zit nu in de wachtweken.. wat gaan die dagen ineens langzaam. Ik heb van tevoren 3x een inw.echo gehad, eitje groeide volgens ‘het boekje’, en toen op donderdag een injectie Gonasi zetten (heel naar vond ik dat). IUI VCM 5,4. Na bewerken 3 milj, 84% beweeglijk A. Wat vinden jullie van deze waardes? Hoe komen jullie de wachtweken door? Nog tips voor mij? Zaterdag mag ik testen, zo spannend! Liefs Nien
Ja die wachtweken zijn echt het ergste. Vreselijk. Hier ook snel dit keer, November verwijzing, December vragenlijsten, vorige week intake, gister zaadonderzoek, volgende week uitslag en dikke kans op groen licht (als m'n oude zh het dossier opengooit). Ik verwacht eind deze week m'n eisprong. Dus dat betekent over 2 weken starten.
Hoop voor jou dat het sneller mag gaan dan 20 feb. Van de vorige IUI, kreeg ik wel alle onderzoeken al meteen ingepland. Wellicht dat dat op z'n minst komt zodat je dan alle uitslagen binnen hebt en weet of dat doorgaat?
Die waardes zijn prima hoor tussen 1 en 5 milj is goed. Wachtweken zijn slopend. Ik deed vooral veel leuke dingen inplannen!