1e poging start IUI 2020 DEEL 3

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Kiwi3191, Jan 19, 2023.

1. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

Mar 27, 2019
    2,376
    2,264
    113
    Female
    Gebeld, donderdag voor uitgangsecho en starten met spuiten :)

2. cappuchino

cappuchino Actief lid

Mar 1, 2022
    218
    160
    43
    Female
    3 maart! Super spannend.. ben intussen (bijna) alle termijnen voorbij dat bloedverlies begon. Vandaag 5+3 en dat is de max wat ik gehaald heb zonder bloedverlies. Vandaag voelt dan toch weer een beetje extra spannend.

Caithxxx likes this.
  3. cappuchino

cappuchino Actief lid

Mar 1, 2022
    218
    160
    43
    Female
    Veel succes!!❤️

Caithxxx likes this.
  4. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

Mar 27, 2019
    2,376
    2,264
    113
    Female
    Ohhh heel spannend idd! Klinkt al veelbelovend! Blijf maar goed plakken kleintje!

5. Voro91

Voro91 Lid

Jan 13, 2025
    12
    4
    3
    Female
    Welkom Lavendeltje!

Caith, veel succes morgen :)!

Cappuchino hopen dat de tijd snel gaat maar!

Hier zit er wat vertraging in, uitslag van bloedonderzoek was goed, dus we mochten een foam echo inplannen. Secretariaat gebeld, we konden dezelfde dag nog langskomen, maar toen we er eenmaal waren bleek dat de artsen toch wat te snel... De gynaecoloog wilde eigenlijk preventief antibiotica geven, maar ik heb een penicilline allergie dus ik mag geen enkele voorkeurs antibiotica, en wat ik wel mocht had de apotheek weer niet. Dus deze cyclus overslaan, want echo moet voor de eisprong. En de cyclus van de echo mag je geen inseminatie doen had ik begrepen, dus onze eerste poging zou op zijn vroegst ergens in april vallen nu.

Caithxxx likes this.
  6. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

Mar 27, 2019
    2,376
    2,264
    113
    Female
    Dankje!
    Ohneeee wat zuur :( kon de apotheek het ook niet regelen via een andere apotheek? Super balen..

7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    @Voro91 oh wat bijzonder, ik heb gewoon een iui gehad in dezelfde cyclus na de foamecho. Kon geen enkele kwaad werd hier gezegd in de kliniek

8. Voro91

Voro91 Lid

Jan 13, 2025
    12
    4
    3
    Female
    Nee, dan was er echt tijd tekort. Ziekenhuis zit weliswaar aan de overkant, maar voordat dat natuurlijk allemaal geregeld is ben je zo een half uur verder en zij hebben natuurlijk ook meer te doen...

Nou ja, uiteindelijk maakt het sowieso niet uit gok ik, want je mag pas donorzaad bestellen bij een oke van de arts, en die geven ze bij mij pas na de echo natuurlijk, omdat ze voor die tijd niet weten of het iui of iets anders wordt. Dan moet het verzonden en verwerkt én we moeten schijnbaar nog een startgesprek (wat dat ook maar inhoudt), dus dat kan sowieso al niet binnen die paar dagen.

Anyway, we zijn blij als het april word, en ergens ga ik wel alvast uit van mei. Dan kan het maar meevallen denk ik.

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,714
    3,151
    113
    Female
    Ah dan snap ik het, ik had pas een foamecho na 4x iui en had al donorzaad op dat moment.
    Heel veel succes met het traject! Hopelijk gaat alles super snel:D

10. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

Mar 27, 2019
    2,376
    2,264
    113
    Female
    Heel zuur, duimen dat het toch sneller mag gaan voor je :(

11. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

Mar 27, 2019
    2,376
    2,264
    113
    Female
    Hier een go om te starten. Zagen nog wel iets op de echo waarvan ze dachten dat het misschien een restant was van een eicelblaasje. Geen idee of dat normaal is? Bij m'n jongste kreeg ik nooit uitgangsechos. Wel op de laagste dosering Gonal-f gezet omdat ik écht geen tweeling mag. Hopelijk dit keer geen reactie erop ook. Maandag volgende echo

12. cappuchino

cappuchino Actief lid

Mar 1, 2022
    218
    160
    43
    Female
    Heel veel succes!!

Hier is het helaas toch een miskraam geworden. :(
    Wij nemen nu even een pauze..

13. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

Mar 27, 2019
    2,376
    2,264
    113
    Female
    Onee toch, dat meen je niet:( heel veel sterkte.. en dikke knuffel. Neem de tijd om te herstellen. Ga je het laten onderzoeken?

14. cappuchino

cappuchino Actief lid

Mar 1, 2022
    218
    160
    43
    Female
    #4634 cappuchino, Feb 22, 2025
    Last edited: Feb 22, 2025
    We hebben de afgelopen jaren al veel onderzoeken gehad waar nooit iets uit is gekomen. Of iig niets dat dus ook echt de oorzaak bleek te zijn. We hadden vorig jaar hoop, na t verwijderen van een flinke vleesboom in mijn baarmoeder, dat dat de oorzaak was maar helaas daarna weer miskramen. Evenals gedacht werd dat extra progesteron, bloedverdunners en prednisolon wellicht een oplossing gingen zijn, maar dat blijkt ook niet de oplossing...
    Maar nu, na 9 miskramen allemaal rond dezelfde termijn, denk ik toch dat er echt wat mis moet zijn. We hebben nu besloten naar het UZ Gent te gaan, daar doen ze veel uitgebreider onderzoek. Maar zal wel even wat wachttijd zijn vrees ik. Dus tot dan even pauze. Heb ons vanochtend aangemeld.

15. Voro91

Voro91 Lid

Jan 13, 2025
    12
    4
    3
    Female
    Ah nee... Heel veel sterkte! Ik snap de pauze wel.

16. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

Mar 27, 2019
    2,376
    2,264
    113
    Female
    Hier is m'n eerste IUI poging gecanceld. Er groeien 2 eitjes. Maar ivm risico vroeggeboorte, preventief antistolling bij zwangerschap ivm longembolie na de jongste mag ik écht geen tweeling. Dus wel de Gonasi ingespoten, zodat ik nu ongeveer weet wanneer m'n menstruatie weer aankomt. Volgende maand zonder Gonal-f. Had ook al weer galbulten. Ik zat al op de laagste dosis. Gaan pas weer over hormonen praten als er over 3 rondes nog geen zwangerschap is. Dus volgende ronde alleen dag 10 echo, gonasi en utrogestan. Maar deze ronde is echt 0% kans. Hoewel ik 100% de keuze snap en support, was ik wel ff echt teleurgesteld. Vandaag nog even verder balen, morgen nieuwe dag.

17. Voro91

Voro91 Lid

Jan 13, 2025
    12
    4
    3
    Female
    Wat klote Caithxxx!

18. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

Oct 9, 2012
    1,180