Kan gewoon een innestelingsbloeding zijn. Kan zelfs tot de dag dat je ongesteld zou moeten worden en 3 dagen aanhouden. Wellicht een wat latere innesteling gehad ook omdat het streepje nog niet zo donker is. Ik zou gewoon twee cb's halen
Gisteren behoorlijk wat bloedverlies gehad en kramp in mn buik. In mijn ogen teveel om van een innesteling te kunnen zijn. Nu ook nog steeds last van mn buik, dus ik ga er eigenlijk al vanuit dat t niks wordt.
houd hoop! Ik heb al na de darminfectie alleen maar last van mijn buik, slaap slecht snachts, en nu blijk ik zwanger te zijn.
Dat slechte slapen is echt een ding! Iedereen hoor ik erover die positief test. Gefeliciteerd yesssss
heerlijk deze mannentest noem ik het altijd. Maandag bellen en dan hopelijk een mooie echo. We gaan morgen een weekje op vakantie naar Landal. Lekker even genieten met de meiden. Mijn Gonal F mee. Ik begin morgen met 75 eenheden. Duimen dat de laatste iui 2 eitjes heeft.
Gefeliciteerd @Jeske90!!! Wat een fantastisch nieuws!! Ik hoop dat je onzekerheid snel zakt en je kan gaan genieten van dit geweldige nieuws.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 5 1e met Gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 3 nat cyclus Jeske90 - IUI ronde 3 Kiwi3191 - IUI ronde 3 Maankindje - IUI ronde 2.1 Kippie13 - IUI-D ronde 2 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Kletskous82 - IUI ronde 1 Willow1988 - IUI ronde 10 Caithxxx - IUI ronde 2 Gonal-f & ovitrelle WannabeMammi - 3 wachtmaanden i.v.m. koorts Justanona - IUI Ronde (2) 1 met Gonal-F Catlover2020- IUI ronde 1 IUI/NOD Patty86 04-02 / 19-02 Kippie13 10-02 / 23-02 Catlover2020 16-02 / 02-03 Kletskous82 16-02 / 02-03 Willow1988 17-02 / 03-03 Maankindje 17-02 / 03-03 Caithxxx 21-02/ 06-03 Overige afspraken: Zwanger: GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Jeske90 - IUI ronde 3 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Patty86. Ga lekker genieten van je daagjes Landal! Doe rustig aan. Ik hoop dat ik nog even hier mag blijven en jullie toch een keertje mag leren kennen via Teams. en dat ik nog hier mag blijven omdat het ook nog mis kan gaan met de zwangerschap.