@Catlover2020 ik zie oploop hoor! Dit is echt geen ovitrelle. Ik denk dat je zwanger bent Merk je iets van symptomen?
Hier vandaag 10dpo, 12 dagen na ovitrelle (op vrijdag IUI gehad, maar pas op donderdag 12u ovitrelle gezet. Dus ovulatie was denk ik pas in de nacht van vrijdag op zaterdag). Vanmorgen getest om morgen op- of afloop te kunnen zien ivm de sauna. Precies hetzelfde vage streepje als dat ik in december had 12 dagen na de ovitrelle op Kruidvat 2v5. Letterlijk nul symptomen. Zo vreemd! Maar wel al een beetje het zware gevoel dat ik vaak een paar dagen voor mijn menstruatie krijg in mijn buik. Dus ik verwacht geen oploop morgen.
Knuffel @Kletskous82 @Catlover2020 ik vind 'm te duidelijk voor je Ovitrelle en termijn. Denk dat het eigen hcg is Vervelend het bloed @Jeske90, snap dat je er onzeker van wordt. Je baarmoeder is nu echt goed doorbloed waardoor er snel een vaatje oid knapt. Spannend nog even @Maankindje
Hier vannacht voor het eerst in laaaaange tijd over een positieve zwangerschapstest (echt knal) gedroomd.. Ben ook al 2 nachten om 5 u wakker en dan moeilijk in slaap komen. gister ineens heel misselijk, nu wat weeig. Mja pas 7 dpo, 9 dagen terug dus ovitrelle. Te vroeg om testen en klachten zullen vast van ovitrelle zijn. Ik ga vanaf donderdag wel testen om te zien hoe de ovitrelle afloopt.
Dan kan het geen ovirtrelle meer zijn. Je bent zwanger proficiat . Je kan ook een cb test met weken indicator doen dan heb je voor jezelf misschien meer bevestiging? Dat vond ik zelf toen wel fijn.
Ja heb er wel eentje liggen, maar die wilden we eigenlijk bewaren tot de echte test datum… we durven het nog niet zo goed te geloven Heb wel de neiging om die digitale al eerder te doen hoor Vind het zo bizar…. Hoop zo dat dit echt is en het goed mag gaan
Zag je vraag nu pas! Maar eigenlijk heel weinig. Vanaf de ovitrelle heb ik al last van hoofdpijn. En verder merk ik weinig. Wat lichte krampjes en zondag wel een hele felle steek. Verder ben ik wel prikkelbaar begrijp ik van de omgeving Maar echt duidelijke symptomen nog niet.
Helaas is mijn bloedverlies weer terug. Ik heb gebeld en mag morgen terug bellen om mijn echo afspraak te vervroegen naar 6 weken. Ze kunnen er nu weinig aan doen. Dus is echt afwachten maar een week eerder de echo is wel fijn
sterkte. Enige dat ze met 5 weken wel kunnen doen is plaatsbepaling van de zwangerschap. Niets aan dat bloedverlies
wat een onzekerheid meid. Sterkte! probeer positief te blijven. Het kan ook goed gaan. Heb je ook krampen? @Catlover2020 dat is echt geen ovitrelle meer. Gefeliciteerd meid!
Nee helemaal geen krampen en ook geen kwaaltjes alleen slaap ik slecht en vaak plassen en gevoelige borsten maar die lijken nu ook weer wat minder gevoelig. Pff zo verwarrend allemaal
Dan is dit echt een hele duidelijke en mooie streep. Nu in gaan geloven meid. Miniset is ook belangrijk