In België is "moeders voor moeders" : inzameling van materiaal voor arme moeders/gezinnen. Maar toen las ik in jullie verhaal urine, dus toch maar even opgezocht Wat fijn dat jullie daaraan meedoen/meededen!!
Hier 2x mee gedaan en altijd van 6 tot 16 weken. Ik doe nu niet mee om dezelfde reden en het stinkt zo enorm. Die kratjes voor de deur ook niet handig. Net even te bijdehante kinderen. Maar ook inderdaad wat ze er mee doen is onduidelijk. Hier alleen ovitrelle gespoten.
Ik vond de geur best oke maar had wel vaak hoge nood dat ik t kannetje niet op tijd kon pakken .Als ik dit uit de volkskrant lees, denk ik helemaal wat doen jullie er in hemelsnaam nog mee als pregnyl niet meer de reden is? Als bedrijf zou je juist t van de daken schreeuwen en vertellen wat je ermee doet als het een nobel doel is lijkt mij ik vind het oprecht jammer van hoe t ooit was opgezet, heb met liefde meegedaan bij de 2e. De situatie is als volgt’, laat woordvoerder Wouter Rutten van MSD later per e-mail weten. ‘MSD heeft in het eerste kwartaal van 2019 besloten tot het stoppen van de levering van Pregnyl. Dat betekent uiteraard dat het middel ook niet meer geproduceerd hoefde te worden. De productie in ons wereldwijde netwerk is vervolgens afgebouwd en wel op zo’n manier dat in de landen waar Pregnyl werd geleverd, werd voldaan aan de regels die gelden bij een deletie. Op de vraag wanneer Pregnyl precies voor het laatst geproduceerd is, kan ik u geen antwoord geven omdat dit vertrouwelijke bedrijfsinformatie betreft.’ (https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/wat-doet-moeders-voor-moeders-met-de-ingezamelde-urine-van-zwangere-vrouwen-een-zoektocht~be86a0bf/)
Hahaha ik zie t al voor mij hoe een nederlandse dame met een kannetje plas naar een belgische moeder loopt wegens miscommunicatie
oooh meid wat naar zeg. Hopelijk wel compleet zo dat je het echt kan afsluiten. Zat het wel op de goede plek? Veel sterkte meid
Ja zat zeker op de goede plek maar heb nu gelukkig die onzekerheid niet meer. We gaan deze maand zelf klussen en kunnen dan vanaf volgende maand weer via iui verder
Thanks allemaal. Ben wel nu blij dat ik niet meer hoef te wachten of t wel/niet goed zou zijn. Is enigszins toch een opluchting. Wel net ff flink moeten huilen maar kan het ook wel een plekje geven.