♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 6 2e met Gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 3 nat cyclus Kiwi3191 - IUI ronde 3 Maankindje - Pauze tot mei, dan IUI ronde 3 Kippie13 - IUI-D ronde 3 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Kletskous82 - IUI ronde 2 eind maart Willow1988 - IUI ronde 11 Caithxxx - IUI ronde 2 Gonal-f & ovitrelle WannabeMammi - 3 wachtmaanden i.v.m. koorts Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Catlover2020- IUI ronde 1 Deesandbaby - IUI ronde 1 Jeske90 - IUI ronde 4 over 1 maand IUI/NOD Patty86 03-03 / 17-03 Humbly89 07-03 / 21-03 Kletskous82 26-03 NOD Kippie13 01-04? / 14-04? Willow1988 18-04? / 02-05? Overige afspraken: Patty86 Intake IVF 09-03 Zwanger: GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
We hebben de intake gehad. Vond het nog behoorlijk heftig. het was even in het kort uitleg over de behandeling. Verder ging het vooral over mijn gewicht. Ik doe er alles aan om af te vallen. Maar het is erg moeilijk. Wel gaan we komende week mijn NOD afwachten en dan starten we de onderzoeken. Heb afspraak gemaakt om bloed te prikken voor ons beide en dan komt er nog speciale sementest. Daarna kunnen we echt starten. Dus ben niet geweigerd gelukkig. Mentaal vond ik het even heel zwaar. Voelde mezelf aan alle kanten falen. kreeg echt het gevoel van ik ben dik en daarom lukt het niet of lukt het niet om een zwangerschap vast te houden. Manlief was wel heel lief. We hebben al 2 kinderen en toen was ik echt niet veel lichter. De formulieren zijn wel binnen. Mogelijk in de wachttijd nog 1 of 2 iui. Ik hoop nog steeds dat het toch een keer met IUI lukt. We moeten allebei bloedprikken en mijn eicelreserve wordt bepaald..Dan nog een speciale spermatest en dan kunnen we starten. Het is nog een beetje spannend omdat Dennis koorts heeft gehad. Indien we moeten wachten kunnen we nog 1 of 2 iui doen. ik zat echt in de auto van hoe heeft het zover kunnen komen. Zelfs 2 jaar is niet genoeg om een kindje te krijgen. Soms voelt het echt als een straf dat het nu zo moet. Gelukkig volgende week een gesprek met de psycholoog. Alleen maar piekeren nu.
Ik hoop zo dat je die IVF niet nodig gaat hebben meis! Wel fijn dat je iig niet geweigerd bent (wat in mijn ogen ook niet zou mogen).
Fijn dat je iig de uitleg hebt gehad en nu beetje weet hoe het gaat. Je zegt dat je moet afvallen maar zit daar dan een bepaalde grens aan? Bij mij hebben ze daar nog nooit iets over gezegd en ben ook wel 10/15 kg te zwaar. Heb toevallig vandaag de formulieren binnen gekregen om in te vullen. Daarna krijg ik uitnodiging voor de intake.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 6 2e met Gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 3 nat cyclus Kiwi3191 - IUI ronde 3 Maankindje - Pauze tot mei, dan IUI ronde 3 Kippie13 - IUI-D ronde 3 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Kletskous82 - IUI ronde 2 eind maart Willow1988 - IUI ronde 11 Caithxxx - IUI ronde 2 Gonal-f & ovitrelle WannabeMammi - 3 wachtmaanden i.v.m. koorts Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Catlover2020- IUI ronde 1 Deesandbaby - IUI ronde 1 Jeske90 - IUI ronde 4 over 1 maand IUI/NOD Patty86 03-03 / 17-03 Humbly89 07-03 / 21-03 Kletskous82 26-03 NOD Kippie13 01-04? / 14-04? Willow1988 17-03? / 01-04? Overige afspraken: Zwanger: GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Nou niet echt zoveel kilo of zo ze willen zien dat ik dalende ben. We mogen wel gewoon door gelukkig. we gaan de week van 20 maart ook alle onderzoeken opstarten. En we mogen dus gewoon starten. Maar mijn ziekenhuis werkt samen met Voorburg en hun grens is eigenlijk 32 en ik zit nog op 37. Dus zij mag dat uit gaan leggen daar zeg maar. ik hoop dat we in mei de 1e IVF poging kunnen doen en dan probeer ik sowieso nog 5 kilo kwijt te raken. Maar nu in de kou gaat bewegen echt zo lastig.
Je BMI valt nog mee dan met 5 teveel en 5 kg valt mee en lukt je wel. Mijn BMI was altijd rond de 28 en nu ook over de 30 denk ik. Probeer er ook nog een kilo of 10 af te krijgen. Ik ben 1,70 dus 74 kg vind ik dan prima. Voor een perfect BMI moet ik 68 kg zijn maar dat lukt me nooit meer. Net even die calculator ingevuld en het valt nog mee. Nu BMI van 29 en met 10 kg eraf komt ie rond de 25 en dat vind ik prima.
Gelukkig en fijn dat je wat afleiding hebt. Stap er niet te makkelijk overheen. Het blijft toch heel verdrietig. Niet dat je er later last van krijgt.
Ik heb wel een aantal activiteiten afgezegd om even rust te maken en ben nu in huis bezig met opruimen daar krijg ik ook rust door. Komt helemaal goed en ze zeggen dat als je een miskraam hebt gehad je een grotere kans hebt om zwanger te worden en een goede zwangerschap te krijgen dus daar haal ik wel hoop uit.
Ik krijg ook rust van opruimen. Alles netjes in huis zorgt ook voor rust in het hoofd. Heb ook gehoord dat je de maanden na een miskraam vruchtbaarder bent. En ondanks de miskraam weet je wel dat zwanger worden lukt. Dat is ook wel een geruststelling. Laten we hopen dat het vlug weer lukt.
Ik hoop met je mee! Na de miskraam in mei, kreeg ik zelfs een normaal cyclus de ronde erna. Zag de gyn vaker. Dat t cyclus even gerest wordt, zelfs bij dames met een normaal beroerd cyclus zoals bij mij.
nou hier inmiddels alweer 5 maanden na de laatste miskraam. Ik denk dat mijn leeftijd nu met ruim 36 ook gaat meespelen.
Ik werd er ook niet vruchtbaarder van helaas maar had wel een ronde een normaal cyclus zonder medicatie, was al een wonder voor mij. Was al winst! (en waardoor mijn cyclus uberhaupt zo raar verliep na de geboorte van nr2 is nog steeds een raadsel, was geen reden voor. Ik hoop niet dat ik na nr3 weer elke 10-15 dagen ongesteld wordt )
Hier nog geen piek gevonden en zit vandaag zondag al op dag 15. Als 't dinsdag of woensdag gebeurd dan zie ik het ook nog gebeuren dat ik 28 maart ongesteld wordt (zou twee dagen later zijn dan normaal) Dan is het precies een jaar geleden dat het gebeurt is. Stel de IUI lukt dan. Dan zou wel heel apart zijn.
Hopelijk lukt het snel bij jou. Nadeel van een vrouw is indd na de 35 wordt het moeilijker maar pas bij 40 (zoals ik gelezen heb) gaat het IUI traject in 50% mis dat is echt heel hoog. Denk dat je nog wel zeker een kans hebt hoor!
Ik zou hier ook graag mee willen kletsen, familie en vrienden zijn steunend maar het zou fijn zijn om met mensen te praten die de situatie ook echt kunnen invoelen en begrijpen Ik heb gelukkig al een zoontje mogen krijgen een paar jaar geleden. Inmiddels zijn we 25 pogingen verder voor een tweede kind die nog op zich laat wachten. Na 1,5 jaar hebben we een doorverwijzing en onderzoeken gehad; geen oorzaak te vinden. Advies was om nog een half jaar zelf te proberen, maar helaas zonder resultaat. Vorige ronde (dus laatste 'eigen' ronde) ineens overtijd met een licht positieve test in handen, die een paar dagen later alweer wit was. Inmiddels IUI poging 1 met Clomid en Ovitrelle achter de rug (drie eicellen van 21, 20 en 18mm) met vandaag op 13dpo een omowitte test... Het is echt af en toe om moedeloos van te worden, dat zullen jullie vast herkennen. Hoe klein de kans misschien ook is, toch hoop je ergens dat je misschien een van de mensen bent bij wie poging 1 slaagt... Ik gun mezelf even een enorm verdrietige baaldag en pak de draad in de loop van de week weer op Ik gun jullie allemaal een succesvolle blije afsluiting van 2023!