Klopt, laatste ronde! Ben er best wel relaxed onder. Toch blij dat we dit afsluiten en een nieuwe fase ingaan. Na zoveel pogingen ben ik er wel klaar mee Ik droomde vannacht al wel van een positieve zwangerschapstest, dus het begint al wel weer te knagen. Maar nog een weekje geduld!
Ik kreeg net een appje van mijn donor dat de receptioniste een afspraak voor hem had ingepland bij de verkeerde arts en dat die verzet is naar 7 april. Dus weer een maand overslaan en definitief geen 2023 baby. Ik baal hier behoorlijk van, maar ja. Gaat met alles zo tot nu toe. Hopelijk m'n volgende IUI dan wel rond 20 april.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 3e met Gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 4 nat cyclus Kiwi3191 - IUI ronde 3 Maankindje - Pauze tot mei, dan IUI ronde 3 Kippie13 - IUI-D ronde 3 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Kletskous82 - IUI ronde 2 Willow1988 - IUI ronde 11 Caithxxx - IUI ronde 3 Gonal-f & ovitrelle WannabeMammi - IUI 3 Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus Jeske90 - IUI ronde 4 over 1 maand IUI/NOD Kletskous82 / 26-03 Deesandbaby 14-03 / 29-03 Willow1988 16-03 / 30-03 Caithxxx 18-03 / 29-03 WannabeMammi IUI 24-03 Kippie13 20-4? / 4-05? Overige afspraken: Patty86 27-3 FM Zwanger: GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE][/QUOTE]
Herkenbaar hoor meid. Hier voelt de 7e IUI ook als voor de vorm. Zo benieuwd wanneer we met IVF gaan beginnen
Hey nog steeds gevoelige borsten maar denk niet dat ik zwanger ben hoor. Ik wacht rustig de ongesteldheid af Ik lust ook weer koffie en heb meer eetlust als voor mijn miskraam. Ik heb er geen verwachting van dus mocht ik niet ongesteld zijn na 6 weken dan test ik wel even.
Heb deze ronde geen ovitrelle gebruikt en was de zelf klus maand. Ik dacht zelf ook misschien door de eisprong ofzo maar heb er nog steeds last van. Zo'n dingen let je normaal niet op gedurende de cyclus. Ik zit nu op 8 of 9 DPO. Weet natuurlijk niet exact wanneer de eisprong was. Ik zou zaterdag ongesteld moeten worden en dan is het 10 of 11 DPO. Na de vorige mislukte IUI werd ik op 10 DPO ongesteld. Ik wacht de ongesteldheid maar af want de kans dat het spontaan lukt is mega klein. Mocht ik zondag niet ongesteld zijn dan doe ik toch maar een testje.
Wat balen zeg, zo schiet 't niet op he. Ik denk soms zo'n receptioniste heeft maar een taak en dat doe ze nog niet goed. Ook met andere beroepen. Hoop dat de donor goedgekeurd wordt en dat daarna alles mee gaat zitten.
Knap dat je zo positief spreekt! Je gaat nu IVF doen? Edit: Eerst maar eens deze ronde afwachten! Fingers crossed!
He wat rot! En dan door zo’n suf foutje van de receptionist. Snap dat je er enorm van baalt. Hoop heel erg voor je dat het gauw gaat lukken met de donor.
Hi ladies, net IUI achter de rug. Ik zit alleen toch wel een beetje met de aantallen van zaadcellen. Vind het zo verwarrend! Zie soms 50 tot 100 miljoen voorbij komen en de een zegt dat minimaal 1 miljoen genoeg is en de ander zegt dat je minimaal 5 miljoen moet hebben… Wij hadden 2 miljoen na opwerking. Dan zakt de moed toch een beetje in de schoenen, maar de verpleegkundige leek toch positief. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Of succesverhalen met 2 miljoen?
Lastig is dat hè! Hier wel een succesverhaal, wij hadden maar 0,5 na opwerken. Echt een wonder dus! Onze kansen waren met IUI ook niet super hoog maar onze arts zei dat als ze er niet in geloofde ze het niet ging proberen. En zie hier…. Maandag pas de eerste echo, maar alles kan dus!
@Catlover2020 Wauw! Dat is echt een wonder. Maar het kán dus toch echt Jij was ook nog nooit spontaan zwanger geweest? Hebben jullie onverklaarbaar verminderde vruchtbaarheid? Spannend maandag!
Nee nog nooit spontaan zwanger geweest inderdaad! Nee de zaadkwaliteit van mijn vriend was niet goed. Bij mij waren alle onderzoeken die tot nu toe waren geweest allemaal goed! Maar bij mijn vriend hebben ze niet kunnen vinden waar de verminderde zaadkwaliteit nou vandaan kwam. Dus inderdaad het kan dus echt, altijd hoop houden!
Ja, hier heb ik het toevallig over gehad bij onze laatste iui! Bij de vorige hadden we na opwerken 4 miljoen en daarvoor 14 miljoen. Toen vertelde ze dat de ondergrens 1 miljoen is, daarna dalen je kansen. Bij alles daarboven zagen ze geen verschil in slagingskans. 1 miljoen is dus genoeg. 2 miljoen al helemaal. Die 4 miljoen kwam toen door koorts. Misschien heeft jouw partner ook iets onder de leden gehad?
Klopt, maar dat was in december. We hebben paar weken terug een ‘snelle blik’ gehad en toen was het 15 miljoen. We schrokken dus een beetje. Maar de vorige keer zat er 3 dagen tussen, en nu 2. Misschien heeft dat invloed gehad! Maar thanks voor de geruststelling! Zoiets zei onze verpleegkundige vandaag ook, maar hoor dan graag nog andere verhalen Zij zei zelfs ook dat boven de 10 miljoen zelfs de kans weer daalt… Maar dat lijkt me eigenlijk zeer onwaarschijnlijk.