@Kletskous82 jammer weer. Had toch mooi geweest zo buiten het traject om. @Caithxxx wat spannend allemaal. Hopelijk gaat de test goed oplopen. @Deesandbaby fijn dat de IUI weer gedaan is. 1.5 miljoen is zeker niet kansloos. Probeer positief te blijven. Hier is de follikelmeting wegens ziekte van de fertiliteitassistent verplaatst naar morgen. Dat is al dag 11. Hopelijk kunnen we de IUI gelijk inplannen. Heb echt veel eislijm. Komt denk ik door de Gonal F. Hopelijk heb ik weer 2 eitjes. Alle bloedonderzoeken bij manlief en mij zijn goed. Als het goed is worden we deze week gebeld voor de spermatest. Daarna kunnen we worden ingepland voor de 1e IVF poging. Deze week dus echt mijn allerlaatste IUI. Sta er echt hetzelfde in als @willow1988 ik zie wel of het nog wat wordt. Ben echt klaar voor de IVF. Het heeft allemaal wel lang genoeg geduurd nu. @GroeneBomen hoe is het met jou meid. Laatste loodjes alweer in zicht..Gaat het allemaal nog een beetje. Heb je ook wat rust in je hoofd? Succes nog even!
@Patty86 laatste ronde! Spannend. Hopelijk kun je idd gelijk iui inplannen. Gonal liet mij ook enorm glibberen hihi. Ik blijf hopen dat je het vervolg kan afzeggen ♡ Ik heb wat meer rust. Mam is rustig, uit haar 'ik wil dood' buien en zeer behulpzaam en dat geeft mij ook meer rust. Als ik dan in het ziekenhuis lig hoef ik mij daar ook minder zorgen om te maken laatste loodjes, ja zwaar. Heb de mazzel dat de psycholoog thuis komt, heel fijn. Ik had de eerste 3 maanden zoiets van 'hoe kan ik bevallen zonder pa?' En nu sta ik daar echt anders in. Dat t ook zonder zijn aanwezigheid gaat lukken al met al is t best zwaar en heel bizar wat er allemaal gebeurt is maar ik sta nog overeind
Dank je! Ik duim hard voor je dat als je weer iui opstart komende ronde, je succes hebt. Mag nu wel eens jullie tijd worden ♡
Thx het wordt idd tijd. Als ik geen miskraam had gehad dan was het inmiddels ook alweer 23 weken geweest. Volgende keer gaat het goed.
Ik snap je gevoel!! Wij hadden ongeveer hetzelfde, maar door de meiden hier weer hoopvol geworden. Alles vanaf 1 miljoen is prima heb ik begrepen, en vanaf 5 maken de aantallen geen verschil meer. Succes de komende weken!
Hoi meiden, ik ben ook voor de fm geweest. Helaas maar 1 eitje van 15 mm aan de linkerkant. Ze wilde al de IUI plannen voor vrijdag. Denk echt dat het eitje dan nog te klein is. We gaan voor de zekerheid morgen nog een x kijken. Ik spuit vanavond nog een keer Gonal. Hier vrijdag of zaterdag dus weer de IUI..
De spuit vanavond zal vast nog voor mooie groei zorgen. Wel raar dat ze 'm al wilden inplannen. Of n.a.v. laatste spuit vanavond? Want dan gaan ze er vanuit dat hij dat genoeg gegroeid is...
Gek idee he? 3 maal is scheepsrecht. Dit keer wel een gezond broertje of zusje voor jullie mannetje die helaas niet mocht opgroeien
Hier op rood. Trek me even terug. Ronde 4 gaan we wel in, aangedrongen op evaluatie bij eigen fertiliteitsarts dus die krijg ik samen met fm volgende week donderdag. Ben echt even kapot.
Wat balen weer @Caithxxx goed dat je een evaluatie hebt gepland. Heb ik ook gedaan na 3 en 6 iui''s. Misschien kan er nog wat aangepast worden. Hier vanmorgen weer een extra FM gehad op mijn verzoek. Ze wilde gisteren de IUI plannen voor vrijdag. Het eitje was toen 15 mm. Vanmorgen was het eitje ineens 21 mm. Dus nu hebben we morgen al op CD 13 de IUI. Manlief mag om 13:30 en om 15:00 de Inseminatie. Heb toen ik thuis kwam om 11:30 direct de Ovitrelle gezet. Het 2e eitje is overigens ook meegegroeid en is nu 14. Kan ik dan een dubbele eisprong krijgen. Vergeten te vragen.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 3e met Gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 4 nat cyclus Kiwi3191 - IUI ronde 3 Maankindje - Pauze tot mei, dan IUI ronde 3 Kippie13 - IUI-D ronde 3 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Kletskous82 - IUI ronde 2 Willow1988 - IUI ronde 11 Caithxxx - IUI ronde 3 Gonal-f & ovitrelle WannabeMammi - IUI 3 Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus Jeske90 - IUI ronde 4 over 1 maand Daydreamer89 - IUI ronde 2 Clomid&Ovitrelle IUI/NOD Kletskous82 / 26-03 Deesandbaby 14-03 / 29-03 Willow1988 16-03 / 30-03 Caithxxx 18-03 / 29-03 WannabeMammi IUI 24-03 Kippie13 20-4? / 4-05? Daydreamer89 27-3 / 10-4 Patty86 30-3 / 13-4 Overige afspraken: Zwanger: GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ooow wat goed dat je vandaag dan nog voor een meting bent gegaan. Mega groeispurt dus! Succes morgen! Hoop dat t 2e eitje ook nog even groeit en meedoet
Nee in principe zal die van 14 mm geen rijpe eicel bevatten tegen de tijd van de eisprong. Maar wat goed dat je 1 mooie follikel hebt en zo snel inseminatie ook