Ik begrijp je gevoel... Zo naar!! Ik had er zelf 15, dat heb ik toen niet aangedurfd In dit geval zou ik persoonlijk ook de gok wagen. Maar, zoals de anderen ook zeggen; volg je eigen gevoel.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI ronde 5 1e met gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 2 nat cyclus Muisjepluisje - IUI-D ronde 2 nat cyclus Jeske90 - IUI ronde 2 Kiwi3191 - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 2 Kippie13 - IUI-D ronde 2 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 1 Kletskous82 - Wachtmaand nat cyclus Sappie91 - IUI ronde 1 Willow1988 - IUI ronde 8 Caithxxx - IUI ronde 1 WannabeMammi - 3 wachtmaanden i.v.m. koorts IUI/NOD Muisjepluisje 05-01 / 21-01 Sappie91 08-01 / 22-0 Patty86 nnb Kletskous82 22-01 / 05/02 (zonder IUI) Maankindje 21-01? / 05-02? Kippie13 08-02? / 22-02? (Jan ei gemist) Williw1988 20-01 / 03-02 Overige afspraken: Wishfull123 27-01 eerste vroege echo Kippie13 06-02 intake NijLinge (second opinion Zwanger: BibiQ IUI-D ronde 3 nat. cyc. Angel1986 IUI-D ronde 1 nat. cyc WLKMBBY22 4 rondes IUI - nat. zwanger Marsha95 nat. zwanger GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
@Sappie91, @Patty86, @willow1988 inderdaad vrijdag een test gehad... Die was niet goed. Sporadisch iets levends gevonden. Wist niet dat koorts zo'n enorme invloed kon hebben. Nu dus 3 maanden wachten. Ben er echt vreselijk naar van. Vooral omdat ik ook een onderbuikgevoel heb dat IUI het niet is voor ons, en dan duurt het allemaal zo lang... We zijn ondertussen een beetje research aan het doen naar klinieken in Duitsland. Ik heb toch ook het idee dat ze hier in NL niet echt goed kijken naar de persoon en gewoon een lijstje afgaan. Maar goed, dat is een gevoel... Ik bedoel; ik heb een afgesloten eileider en toch gaan ze vrolijk IUI doen alsof ik net zoveel kans heb als iedereen.
Niet leuk!! Maar ergens fijn dat het op tijd is, en dat je de volgende ronde met hormonen kan starten.
Pff, dat moet inderdaad voelen als een stap terug of als ter plaatse staan trappelen. Dikke knuffel. Je moet je inderdaad goed voelen in het traject waar je instaat. Je kan altijd voor een intake-gesprek in Duitsland gaan. Je kan nadien nog altijd kiezen waar jij jezelf beter bij voelt.
@Maankindje ik zou de gok wel zelf wagen, maar het is wel een persoonlijke keuze. Er is geen zwart of wit, geen goed of fout.
@Maankindje die van 14 zal vast niet rijp zijn en met 3 mocht ik de gok gewoon nemen. Als je nu mega vruchtbaar was zou ik zeggen, doe maar niet maar dat is nu niet t geval.
@Maankindje, ik zou de gok wel nemen persoonlijk. Als wat jullie betreft een meerling welkom is zeker! @Patty86, wat balen! Fijn dat het niet lang heeft voortgesleept inderdaad en je weet waar je aan toe bent nu. @Sappie91; gefeliciteerd! Dan begint nu het lange wachten naar de eerste echo toe, en dat duurt nog langer dan het wachtbankje kan ik je vertellen . @WannabeMammi; ik snap je gevoel wel hoor. Ze volgen vaak inderdaad dezelfde procedures bij iedereen als de keuze is gemaakt voor IUI/IVF. Maatwerk in het ziekenhuis komt voor zover ik veel lees of hoor weinig voor. In België en Duitsland schijnt dit wel beter te zijn, of wellicht een privékliniek in Nederland. Lastig!
He wat super rot en verdrietig zeg. Drie maanden is een eeuwigheid in dit traject en op onze leeftijd. En heftig, van één keer koorts! Dikke knuffel. Over Duitsland: ik snap helemaal dat je dat overweegt ja. Wij lopen ook met die gedachte… Soms zijn de dingen die ze hier doen gewoon echt niet logisch. Geen touw aan vast te knopen. Bizar dat ze in Duitsland zoveel doeltreffender werken en veel verder gaan in onderzoek. Wij gaan eerst eens even uitzoeken hoe het met de verzekering zit (had ik dat vorig jaar nou maar gedaan… maar ja).
@Maankindje ach wat klote is dat. Ik had de vorige ronde overstimulatie maar ik redeneerde zo: als het met 1 eitje al steeds niet lukt, zal het met 3 ook niet ineens 3x raak zijn. Dus wij hebben HEEL erg ons best gedaan toen Aan jouw meting te lezen zullen er maar twee springen, de anderen zijn in theorie te klein om in een dag al rijp te zijn. Maar ja, protocollen he. Sterkte! Ik weet hoe rot dit is.
Hey dames, ben even eruit geweest. Ik ben vandaag 4+1 weken zwanger en heb gister een 2-3 gezien op de clearblue. Mijn andere testen knallen nu ook en wil nog 1x testen voor de 3+ Nu aftellen tot de eerste echo! De datum hou ik nog even bij me.
Ah, jullie dus ook! Mocht je iets interessants te weten komen, ik sta daar voor open! En andersom zal ik het ook delen! Precies wat je zegt; voor sommige dingen hoef je geen arts of verpleegkundige te zijn om in te zien dat dat niet logisch is
@Maankindje Ik zou zelf wel de gok wagen maar ook omdat wij pas bezig zijn voor babytje 1. Maar ik zou vooral op je gevoel uitgaan, als je open staat op een meerling erbij te krijgen zou ik het zeker doen! Maar kan het ook begrijpen dat je dat niet zou willen. Ik hoop dat je even een rustmomentje kunt krijgen om alles een plekje te geven. Dikke knuffel!
Balen Patty, maar in jouw geval heel fijn dat je door kan naar de volgende stap! Over 2 dagen dan denk ik al beginnen met spuiten toch?
O wat verschrikkelijk je hoopt toch dat het meevalt. Ik snap echt dat je je klote voelt, iedereen hier. De teleurstelling van 1 maand vertraging voelt al zo kut, laat staan 3. Ik voel echt me je mee! Hele dikke knuffel! ❤❤❤
Gefeliciteerd!! Wat ontzettend fijn dat na alle ellende die jullie hebben moeten doorstaan, het nu eindelijk zo ver is! En dat zelfs in een ronde waarin het moeilijk was er nog in te geloven met die rietjes. Geniet ervan meis ❤