Ik had het er niet uitgetest nee maar ik lust geen koffie meer ineens en dit was toen ik de vorige keer zwanger was ook. Ik wacht het nog wel even af.
@Caithxxx @Jeske90 mijn duimen draaien voor jullie! Het is jullie beiden zo gegund. Ik hoop op verdere oploop en daarna een positief verloop van twee zwangerschappen.
Superlief Ik zit nu op 11 DPO maar de 12e dag na de ovitrelle en nu heb ik met een normale test ook positief getest. @Caithxxx. Ik hoop voor jou ook echt op positief nieuws!
Ik zie m Jeske90!! Ik duim voor mooie oploop! Hier wel oploop gezien nu. Rechts is vanmorgen en links gisterochtend. Ik kan t bijna niet geloven zo donker heb ik ze bij m'n dochter na NOD pas gehad.
Snap ik helemaal, bij mij was het echt dat ik nu ben gaan testen omdat ik tot een paar dagen terug gewoon nog koffie luste en toen ineens niet meer en nu nog steeds niet (probeer t nog iedere dag haha). Maar dit was bij de vorige zwangerschap een 1e teken achteraf gezien voor mij.
Bijzonder! Nou het ziet er heeel hoopvol uit, geweldig Wanneer doe je een nieuwe test? Of is het al zeker dat je zwanger bent?
ooh wat spannend meiden. ik zie ze oplopen hoor. Ziet er voor nu prachtig uit. Duimen voor plakkerds!!