Ja drie eitjes. Zaadcellen zijn bij ons altijd zo goed. Toen de IUI's lukte was het 28 milj en 24 milj. Toen het mislukte 27 milj en 52 milj. Dus altijd wel in de 20 milj. Heb deze keer wel raar gevoel in mijn buik. Een bepaalde druk. Voelde gister rond 14 uur paar plofjes dus dat zal de eisprong zijn geweest. Daarna werd het minder maar nu ineens in de andere kant. Daar zat wel een 4e eitje maar die was heel klein.
Ochtendurine is idd het beste maar ik denk dat ik het toch overdag ga doen, anders moet ik wachten tot morgenochtend (niet te doen haha). M’n CB komt straks met de post dus vanochtend had ik hem nog niet binnen.
Als je het enigszins kunt volhouden zou ik toch wachten tot ochtend urine, anders heb je kans op een vals negatief. En dat is misschien een beetje zonde met een CB?
Vanwege de Otrivelle nog? Via Google vind ik dat je met de hedendaagse testen op ieder moment vd dag kan testen, waar het voorheen sterk werd aangeraden met ochtendurine. De testen zijn veel gevoeliger tegenwoordig blijkbaar. Maar wil zondag sowieso nog een keer testen, als het vandaag positief lijkt.
Bij mij in het ziekenhuis zeiden ze dat testen op 14 dagen wel goed was. Ok morgen is beter maar ik kan me zo nergens anders meer op concentreren haha.
Nee ik probeer zo lang mogelijk te wachten, tot ik echt heel nodig moet. Ik las ergens iets van 3 uur na het laatste toiletbezoek. En jij??
Follikel meting gehad! Heel mooi 3 laag baarmoederslijmvlies van 8mm. Rechter eierstok had ze zo gevonden met 3 follikels. - 1 van 13,9 mm - 1 van 12,2 mm - 1 van 10,9 mm Na heel veel geduwd en gedruk aan de linkerkant had ze dan eindelijk mijn eierstok gevonden. Links zaten 3 kleine eitjes die niet mee doen deze maand. Zondag of maandag verwacht ze een positieve lh test Nu met een gerust hart het weekend in
Thanks! Echt onwerkelijk nog gister was ik bizar moe (?) en al paar dagen gevoelige tepels. Verder niks! Is ook nog heel vroeg natuurlijk. Ik ga zondag opnieuw een test doen, en dan maandag naar het ziekenhuis bellen.