Dankjewel voor al jullie meningen en adviezen!! @Kiwi3191 @Joyce2013 @WannabeMammi @Kippie13 @GroeneBomen @Esalki87 @willow1988 @Jeske90 Mijn hoofd is er helemaal vol van na een dag werken en tegelijkertijd continu proberen alle scenario's goed te overwegen. Ik kan niet heel helder meer denken nu maar we hebben er vanmiddag nog even over gesproken en we denken dat we deze ronde laten gaan. Met als voornaamste reden dat we niet echt vertrouwen hebben dat het überhaupt kans van slagen heeft op de natuurlijke wijze en er nu ook nog eens veel druk op komt te staan. Dan wordt het eerst 2 weken hoopvol (lees stressvol) nagelbijten tot NOD, met dan of een teleurstelling, of nog meer stress omdat een positieve test in theorie een vierling zou kunnen betekenen. Door nu de situatie te accepteren zoals hij is, gunnen we onszelf 2 weken rust. Geen stress over wel of niet zwanger zijn. We hadden eigenlijk besloten na deze ronde te pauzeren tot halverwege mei, zodat we nog 2 IUI rondes over hadden voor na onze reis. Dat besluit gaat nu waarschijnlijk wel overboord. Toch volgende maand nog even meepakken. Anders zouden we nu 4 maanden pauze inzetten en dat voelt als te lang. En deze ronde houden we natuurlijk tegoed, omdat de IUI niet door is gegaan. Ik twijfel wel om nog gewoon de ovitrelle te zetten als een soort van HCG booster voor mijn lichaam. Met de gedachte dat je van HCG in je lijf in een opvolgende maand vruchtbaarder bent. Maar dit idee slaat misschien wel helemaal nergens op
Klinkt als een hartstikke goed overwogen besluit! Doe vooral wat goed voelt en bij jullie past. En die twee keer na jullie reis: dat kan nog he. Deze ronde telt niet mee
Hartelijk dank voor al jullie gelukswensen dames, dat doet me goed! @Maankindje: volgens mij een goed overwogen besluit om jullie nu wat rust te gunnen en om volgende ronde dan nog wel 1x iui te doen voordat jullie op reis gaan. Wat rot dat er tussen vrijdag en vandaag trouwens geen echo's zijn gedaan, dan hadden ze je misschien eerder kunnen adviseren iets anders te doen. Heb je wel gewoon dezelfde hormonen gespoten? Doen ze in jouw ziekenhuis op zaterdag en zondag geen echo's? Dit risico hadden ze vrijdag al wel kunnen signaleren toch, of toen ook niets gezegd? @Patty86: fijn dat de ongesteldheid nu zo snel is doorgebroken. Dat kan altijd maar vlug komen als je negatief test! @WannabeMammi: wow, dat klinkt als een nog slechtere uitslag dan je je op had voorbereid. Als de kwaliteit zo slecht is snap ik ook dat een ziekenhuis een drie maanden stop inbouwt, ook omdat je anders steeds voor niets zo'n heel traject doorgaat. Maarja, dat is de ratio speaking. Gevoelsmatig snap ik dat dit echt als een stap terug voelt, zeker als je gevoel bij iui niet echt goed is. Ik ben heel benieuwd of je in Duitsland iets vindt wat meer op jullie gericht is! @Muisjepluisje: Waaah gefeliciteerd! Wat een knaltest inderdaad! Wij lopen nu op de dag af gelijk, ook ik vandaag 4+1 week zwanger. Hoe voel je je? Al ergens last van qua symptomen? Of vooral op een roze wolk?
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI ronde 5 1e met gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 2 nat cyclus Muisjepluisje - IUI-D ronde 2 nat cyclus Jeske90 - IUI ronde 2 Kiwi3191 - IUI ronde 2 Maankindje - IUI ronde 2 Kippie13 - IUI-D ronde 2 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 1 Kletskous82 - Wachtmaand nat cyclus Willow1988 - IUI ronde 8 Caithxxx - IUI ronde 1 WannabeMammi - 3 wachtmaanden i.v.m. koorts IUI/NOD Muisjepluisje 05-01 / 21-01 Williw1988 20-01 / 03-02 Maankindje 21-01? / 05-02? Kletskous82 22-01 / 05/02 (zonder IUI) Kippie13 08-02? / 22-02? (Jan ei gemist) Patty86 nnb Overige afspraken: Wishfull123 27-01 eerste vroege echo Kippie13 06-02 intake NijLinge (second opinion Sappie91 13-01 zevenweken echo Zwanger: BibiQ IUI-D ronde 3 nat. cyc. Angel1986 IUI-D ronde 1 nat. cyc WLKMBBY22 4 rondes IUI - nat. zwanger Marsha95 nat. zwanger GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
@Sappie91 ik wist al dat ons ziekenhuis geen echo’s doet op zondag, maar kwam er pas tijdens vorige echo achter dat ze ook op zaterdag dicht zijn. Dus ik zat het hele weekend al een beetje op hete kolen, omdat ik vorige cyclus zo snel reageerde op de hormonen. Ik was er al bang voor dat het niet goed zou gaan met 3 dagen er tussen. Maar ik kan het ze niet kwalijk nemen, tussen donderdag en vrijdag zat er amper verschil tussen de metingen. Met alleen links 2 follikels die dominant leken te gaan worden. Viel op basis daarvan niet echt te verwachten dat die kleine follikel aan de rechterkant ruim 8mm zou groeien in 3 dagen. Ik heb gisteren nota bene zelfs al geen gonal-f meer gespoten, omdat ik aan alles in mijn lijf voelde dat het veel te hard ging. Volgende cyclus moet ik van 62,5 naar 50 eenheden gonal-f, dat zeiden ze vanmorgen al wel. Maar goed, heb ik nu niks aan
@Sappie91 jij ook van ❤️e natuurlijk!! Ik voel nog niet veel maar de verpleegkundige zei dat dat normaal is met dit termijn. Voel wel mn borsten en heel afentoe lichtjes misselijk als ik heel erg honger heb. Daarnaast slapeloosheid en wat sneller buiten adem
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI ronde 5 1e met gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 2 nat cyclus Muisjepluisje - IUI-D ronde 2 nat cyclus Jeske90 - IUI ronde 2 Kiwi3191 - IUI ronde 2 Maankindje - Wachtmaand ivm overstimulatie Kippie13 - IUI-D ronde 2 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 1 Kletskous82 - Wachtmaand nat cyclus Willow1988 - IUI ronde 8 Caithxxx - IUI ronde 1 WannabeMammi - 3 wachtmaanden i.v.m. koorts IUI/NOD Muisjepluisje 05-01 / 21-01 Williw1988 20-01 / 03-02 Maankindje 18-02? / 04-03? Kletskous82 22-01 / 05/02 (zonder IUI) Kippie13 08-02? / 22-02? (Jan ei gemist) Patty86 nnb Overige afspraken: Wishfull123 27-01 eerste vroege echo Kippie13 06-02 intake NijLinge (second opinion Sappie91 13-01 zevenweken echo Zwanger: BibiQ IUI-D ronde 3 nat. cyc. Angel1986 IUI-D ronde 1 nat. cyc WLKMBBY22 4 rondes IUI - nat. zwanger Marsha95 nat. zwanger GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Goed over nagedacht in elk geval. En dat je volgende maand dan wel doet, snap ik heel goed. Overigens zou ik de Ovitrelle niet zetten. Geeft alleen maar nutteloze bijwerkingen.
Hey Dames, normaal gesproken wordt ik meestal wel 3 dagen eerder ongi dan mijn NOD, nu zou ik overmorgen mijn NOD hebben maar heb eigenlijk nog geen bloedverlies alleen af en toe beetje roze slijm bij het afvegen. Kan dit komen omdat ik nu dan 1 maand geen Gonal F heb gebruikt dat het anders is?
Ik denk dat het vooral de afwezigheid van ovitrelle kan zijn die ervoor zorgt dat je LF nu weer iets langer is. Geen idee of gonal-f ook effect heeft op je LF.
ik heb we beetje gevoelige borsten wat ik ook altijd voor mijn NOD heb maar nu geen buikkrampen wat ik normaal wel heb.
@Sappie91 wat een mooie test, gefeliciteerd! @Muisjepluisje wat super dat je testen zo mooi opgelopen zijn! Gefeliciteerd @Maankindje doen wat voor jullie goed voelt, ik denk ook niet dat Ovitrelle zinvol is. Je hebt er dag mogelijk alleen maar last van. @WannabeMammi wat een tegenvaller deze uitslag, heel veel sterkte in deze wachtmaanden. Wordt er dan over een maand of 2 eerst nog een controle gedaan? @Jeske90 te weinig bekend nog in die traject om je daar antwoord op te kunnen geven. Roze verlies en geen ms... wie weet is er een andere reden dat het anders verloopt dan anders ik duim voor je!
Ik had je graag verteld waar het door komt, maar in deze trajecten is het nu eenmaal heel gebruikelijk dat er iets in de cyclus anders is dan normaal. Maar het is nooit te voorspellen wat precies, dat maakt het wachten ook zo moeilijk! Borsten, spotting, afscheiding, eetlust, energie. Het is hier ook iedere keer weer een verrassing maar goed, als ik jou was zou ik er morgen mooi een testje tegenaan gooien. Dan weet je meer!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Kusjevanmij - IUI ronde 6 Patty86 - IUI ronde 5 1e met gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 2 nat cyclus Muisjepluisje - IUI-D ronde 2 nat cyclus Jeske90 - IUI ronde 2 Kiwi3191 - IUI ronde 2 Maankindje - Wachtmaand ivm overstimulatie Kippie13 - IUI-D ronde 2 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 1 Kletskous82 - Wachtmaand nat cyclus Willow1988 - IUI ronde 8 Caithxxx - IUI ronde 1 WannabeMammi - 3 wachtmaanden i.v.m. koorts IUI/NOD Williw1988 20-01 / 03-02 Maankindje 18-02? / 04-03? Kletskous82 22-01 / 05/02 (zonder IUI) Kippie13 08-02? / 22-02? (Jan ei gemist) Patty86 nnb Overige afspraken: Wishfull123 27-01 eerste vroege echo Kippie13 06-02 intake NijLinge (second opinion Sappie91 13-01 zevenweken echo Zwanger: BibiQ IUI-D ronde 3 nat. cyc. Angel1986 IUI-D ronde 1 nat. cyc WLKMBBY22 4 rondes IUI - nat. zwanger Marsha95 nat. zwanger GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUID ronde 2 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Klinkt als een goede beslissing. Ik vind het een lastige keuze wel of niet zelf proberen. Het kan ook zomaar een drieling worden. Als het iemands eerste is en de IUI nog nooit gelukt is dan zou ik de gok wel wagen. Maar zelf durf ik het ook niet meer na twee gelukte IUI's. Twee eitjes daarintegen vind ik geen probleem. En gelijk hebben jullie om nog een maandje door te gaan voor jullie pauze. Vooral omdat deze toch niet telt. Dan heb je na de reis nog steeds het aantal pogingen waar je op gerekend had.
@WannabeMammi shit zeg dat de test tegenviel. Door die stomme koorts kan het heel vlug verslechteren maar het kan ook na 70 dagen weer goed zijn. Wij hebben het vorig jaar ook meegemaakt na corona met koorts. 2 maanden later was het weer hersteld. Klinkt misschien raar wat ik nu zeg maar wij dachten als het wat vaker eruit gaat dan maakt zich ook vlugger weer nieuw aan. Weet niet of het zo werkt.
aaaah ik ga morgen starten met de gonal f. Het voelt echt als een nieuwe fase. Zo benieuwd wat mijn lijf gaat doen. Nog nooit hormonen gebruikt natuurlijk. Ik ga 50 eenheden spuiten. Dag 9 heb ik mijn eerste FM. Dat is 31 januari.