Ik heb er geen goed gevoel bij Beetje zwaar en zeurend gevoel in mijn onderbuik. Nou heb ik dat ook wel vaker. Sowieso is elke mogelijke klacht wel eens aan of afwezig geweest in welke cyclus dan ook dus kan er verder niks van maken. Maar ik heb er gewoon geen goed gevoel bij. Ik ben bang dat er toch iets is met die eeuwige menstruatie pijn al en erna nog keizersnede. Dat het toch een reden heeft en dat het gewoon niet meer zal lukken De enige (heel licht) positieve test die ik de afgelopen ruim twee jaar gehad heb was vlak na de foamecho (soort hsg). Ik probeer steeds weer positief te blijven maar het is echt heel lastig aan het worden
Super vervelend! Waarom ga je niet testen? Positief blijven is heel moeilijk als het steeds zo tegenzit maar hopelijk lukt het je toch. Misschien toch eens verder laten onderzoeken?
Een test staat voor morgenochtend op de planning, als die negatief is ga ik inderdaad maar weer even met de huisarts overleggen denk ik
Helaas. Negatief. Het had zo mooi kunnen zijn. Precies vijf jaar geleden op deze dag waren we dolblij met eindelijk een plusje waarvan het resultaat nu op mijn bed springt. Bijzonder dat we precies op dezelfde dag mochten testen nu, maar het heeft helaas niet mogen zijn blijkbaar. Ik probeer hoopvol te blijven maar ben het wel weer even helemaal beu Hopelijk in ronde 4 wel succes (met Menopur ipv Clomid).
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 3e met Gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 4 nat cyclus Kiwi3191 - IUI ronde 3 Maankindje - Pauze tot mei, dan IUI ronde 3 Kippie13 - IUI-d ronde 3 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Kletskous82 - IUI ronde 3 WannabeMammi - IUI 3 Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus Daydreamer89 - (Clomid tot IUI3) IUI ronde 4 Menopur/Ovitrelle IUI / NOD WannabeMammi 21-04 / Moksi 26-04 / Kletskous82 04-05 / 16-05 Humbly89 Overige afspraken: Kippie13 IUI-d 3 pas rond 14-06 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Jeske90 - IUI ronde 4 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Super jammer! Moeilijk om positief te blijven maar hopelijk lukt het je. Verstandig om even te overleggen met de huisarts.
Ba niet leuk. Maar probeer positief te blijven. Volgende ronde met hormonen geeft weer net wat meer kans. Snap dat je het beu bent maar probeer dat gevoel om te zetten.
Toch doorgebroken. Wel stipt om 0:00 precies wat we uitgerekend hadden. Zo zie je wel dat je cyclus exact werkt. Op naar de volgende poging. Hoop dat we deze ronde weer veel positief nieuws gaan krijgen.
Hier is het rare gevoel in de buik en de misselijkheid gezakt. Zal echt van de ovitrelle geweest zijn.
Willen jullie even meekijken? Vandaag is 11 dpo en heb ik terug een test gedaan en ik denk "iets" te zien. Heb de foto even in het zwart/wit gedaan. Anders krijg k het niet op foto. (Af gelezen binnen de tijd). 25/4 om 7u ovitrelle gespoten. Sinds 5dpo omo witte testen. Ovitrelle is er volgens mij uit. 26/4 om 14u30 de iui gehad. Dus als k goed tel is het dan nu net 11 dpo. Wat ook te vroeg kan zijn om te testen. Maandag maar weer .
Dit was de test van eergisteren. Hier zag k helemaal niets. Ben beetje sceptisch er tegenover. Vorige x had ik ook negatieve testen en op 12dpo een licht postieve. Op 14dpo bloedtest, hcg van 1.9. Toen zei het ziekenhuis dat het toch nog de ovitrelle was. (Ook al lees je overal dat meestal het na 10d weg is). Ik hoop echt dat het dit keer wel oploopt. Ookal is het "maar" de 2de poging. Tijd dringt toch wel met mijn leeftijd en lage amh