Ik zie ook een heel licht streepje. Op 11 DPO kan dit goed nieuws zijn maar het kan ook ovitrelle zijn. Hoop dat het streepje morgen wat beter te zien is. Ik zou morgen sowieso afwachten. Als je morgen niet ongesteld wordt dan een goede kans . Heb je nog geen menstruatie achtige voortekenen?
Het rare is dat ik al enkele testen negatief heb. Waardoor k denk dat ovitrelle eruit is. Of kan dat opeens "aanwakkeren"? Ik heb al enkele dagen last van tintelingen in mijn borsten. Ook beetje maagzuur gehad. Gisteren erge steken in mijn lies.
Ik denk niet dat het nog ovitrelle is omdat die andere foto negatief is. Komende dagen blijven testen en kijken of de streep duidelijker wordt
Ik heb nog 2 testen thuis liggen. Voor morgen en dinsdag of woensdag. Donderdag is sowieso bloedafname. Blijft even spannend
Ovitrelle kan tm dag 12 maar als je meerdere dagen omo wit ertussen hebt getest dan zal het echt zijn. Steken in de lies kan van een innesteling zijn. Een late innesteling kan op 10 DPO. Ze zeggen tussen dag 5 en 12. 5 dagen erna moet er voldoende zwangerschaps hormoon zijn zodat je duidelijk test. Ik zou iig een test bewaren tot 14 DPO. Want test je morgen (stel 2 dagen na innesteling) dan kan het nog steeds een heel licht streepje zijn. Fijn dat je iig donderdag de bloedafname hebt. Bij ons doen ze dat sinds kort niet meer.
Hoe gaat het met jou Jeske90? Je zult het deze keer wel spannend vinden tot aan de 1e echo. Wanneer mag je voor de echo gaan?
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 3e met Gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 4 nat cyclus Kiwi3191 - IUI ronde 3 Maankindje - Pauze tot mei, dan IUI ronde 3 Kippie13 - IUI-d ronde 3 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Kletskous82 - IUI ronde 3 WannabeMammi - IUI 3 Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus Daydreamer89 - (Clomid tot IUI3) IUI ronde 4 Menopur/Ovitrelle Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus IUI / NOD WannabeMammi 21-04 / Moksi 26-04 / Kletskous82 04-05 / 16-05 Humbly89 Mila 26-04 / 10-5 Overige afspraken: Kippie13 IUI-d 3 pas rond 14-06 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Jeske90 - IUI ronde 4 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier is bij elke fm een bloedafname en op NOD ook. Vandaag toch evengoed nog een testje gedaan. Terug een k2v5. Het blijft me in spanning houden. Het is weer een vaag, amper zichtbaar lijntje. Maar wel iets duidelijker als gisteren. (Moet de test niet meer opendoen of het in witzwart zetten) Ik vermoed dat het toch op niets gaat uitdraaien, al hoop van wel. Even de test v gisteren toegevoegd en die vandaag uit zijn omhulsel gehaald
Net uitgangsecho gehad. Ze zei; eigenlijk doen we maar 4 pogingen en doen dan een evaluatiegesprek. Maar omdat je hier nu toch bent mag je nog een keer. Gelukkig maar! Ik zei ook al; 1 van de afgelopen 4 pogingen was met slecht zaad, dus die tel ik niet mee Mag nu dosering iets ophogen, 37,5 en 50 om de dag. Spannend weer!
Nu heb ik iets anders; gisteravond verdikte ‘schijf’ ontdekt in linkerborst. Dikke paniek natuurlijk. Morgen naar de dokter. Hoop dat het iets hormonaals is. Iemand van jullie ooit gehad?
Hey allemaal, Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar zou graag mee willen schrijven. We zijn nu 2 jaar bezig voor onze 2e, maar tot zo ver nog geen succes. Mijn vorige zwangerschap had ik HG, samen met de artsen/fysio/psycholoog/thuiszorg/huisarts/arboarts/apotheek/tandarts/etc ligt er nu een prachtig plan klaar. Alleen het zwanger worden lukt dus nog niet. Gisteren brak mijn menstruatie door, dus dit wordt voor ons de eerste ronde iui met gonal-f (50 eenheden) en ovitrelle. We hebben een half jaar geleden een vakantie geboekt, die komt natuurlijk net stom uit met deze behandeling. Met de arts besproken en op basis daarvan toch besloten deze ronde een poging te wagen. We komen op cd 11 terug van vakantie en krijgen op cd 12 de echo. Mocht mijn eisprong dan al geweest zijn is het jammer, maar op basis van de vorige cyclussen vond de arts dit geen probleem. Altijd een gok met hormonen, maar we gaan het zien. Merk dat ik het wel ontzettend spannend vind. Het voelt als "nu kan het echt gebeuren".
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 3e met Gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 4 nat cyclus Kiwi3191 - IUI ronde 3 Maankindje - Pauze tot mei, dan IUI ronde 3 Kippie13 - IUI-d ronde 3 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Kletskous82 - IUI ronde 3 WannabeMammi - IUI 3 Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus Daydreamer89 - (Clomid tot IUI3) IUI ronde 4 Menopur/Ovitrelle Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Oilell - IUI ronde 1 met Gonal-F IUI / NOD WannabeMammi 21-04 / Moksi 26-04 / Kletskous82 04-05 / 16-05 Humbly89 Mila 26-04 / 10-5 Oilell 19-5 / 2-6 Overige afspraken: Kippie13 IUI-d 3 pas rond 14-06 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Jeske90 - IUI ronde 4 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.