Jaa heel spannend ik ben echt zo bang om weer bloedverlies te krijgen, tot nu toe gelukkig niet. Maar is echt nog afwachten en heel onzeker. Ik kan gewoon nog niet gelukkig ermee zijn. Ik heb bij 6,5 weken de 1e echo dat is volgende week woensdag.
Ik snap je helemaal. Dat het maar vlug volgende week is dan. De bevestiging dat het ok is voor dan is wel heel fijn.
Ik zie toch echt oploop. Moet wel zeggen dat ik hem licht vind voor 12 DPO maar aan de andere kant is dat ook weer logisch als je een late innesteling hebt gehad. Hoop dat ie morgen helemaal duidelijk is en anders krijg je het toch donderdag te horen. Spannend hoor.
Welkom in de groep. Dat gaat vast goed komen op 12 DPO. Je weet natuurlijk niet hoe vlug je lichaam reageerd op de hormonen. De IUI's zijn vaak rond dag 14 maar af en toe gebeurd het wel eens op dag 12 of eerder. Ik heb van de 5 IUI's er maar een op dag 12 gehad. Rest op 14, 15 en laatste zelfs op dag 16. Heel veel succes deze ronde en een fijne vakantie.
Dat is niet fijn. Geen idee wat het kan zijn. Misschien idd iets hormonaal. Heb wel ooit gehoord dat iemand een ontsteking in de borst had. Gelukkig kun je morgen al terecht. Fijn dat je wel nog een IUI poging mag doen nu.
Pfoe extra spannend voor jou! Gelukkig dat je kan gaat aftellen tot de eerste echo. Ik mag op 7 juni, dus over een maand (al).
Donker is ie inderdaad niet. De steken in mijn lies waren zaterdag dus 10dpo. Dus is niet supervroeg..maar ook niet te "laat". Dus idd wat aan de lichte kant. Maar kon het niet laten om nu weer eentje te doen .. Lijkt me weer een beetje donkerder
Die is zeker donkerder. 10 DPO innesteling is heel normaal en dan test je pas met 15 DPO heel duidelijk. Voor 12 DPO vind ik dit een duidelijke test hoor. En het hcg verdubbeld vlug dus morgen heb jij een mega duidelijke test. Ik ga je alvast feliciteren
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 3e met Gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 4 nat cyclus Kiwi3191 - IUI ronde 3 Maankindje - Pauze tot mei, dan IUI ronde 3 Kippie13 - IUI-d ronde 3 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Kletskous82 - IUI ronde 3 WannabeMammi - IUI 3 Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus Daydreamer89 - (Clomid tot IUI3) IUI ronde 4 Menopur/Ovitrelle Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Oilell - IUI ronde 1 met Gonal-F IUI / NOD WannabeMammi 21-04 / Moksi 26-04 / Kletskous82 04-05 / 16-05 Humbly89 10-05 / 23-05 Mila 26-04 / 10-5 Oilell 19-5 / 2-6 Overige afspraken: Kippie13 IUI-d 3 pas rond 14-06 Zwanger: 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Jeske90 - IUI ronde 4 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Kan heel goed dat er door hormonale veranderingen soms klierweefsel verandert en goedaardige knobbeltjes vormt (heb ik in verleden ook eens gehad onder anticonceptie). Hopelijk heb je morgen uitsluitsel!
Ik heb inmiddels de hele medicatiebende opgehaald; mag op dag 3 starten met 75EH Puregon en dan na de IUI Duphaston slikken als ondersteuning. Nou heb ik wel de afgelopen drie cycli (onder Clomid gebruik) significant meer menstruatiepijn dan eerder (was altijd al wel vrij heftig maar leek afgelopen jaar een beetje meer 'tot rust gekomen'). Toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts voor komende vrijdag. Gezien de adenomyose vaststelling ben en blijf ik toch bang dat er ook endometriose speelt Hopelijk snel iets meer zekerheid daarover.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 7 3e met Gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 4 nat cyclus Kiwi3191 - IUI ronde 3 Maankindje - Pauze tot mei, dan IUI ronde 3 Kippie13 - IUI-d ronde 3 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Kletskous82 - IUI ronde 3 WannabeMammi - IUI 3 Justanona - IUI ronde (2) 1 met Gonal-F Deesandbaby - IUI-d ronde 2 nat cyclus Daydreamer89 - (Clomid tot IUI3) IUI ronde 4 Puregon/Ovitrelle/Duphaston Mila - IUI ronde 5 natuurlijke cyclus Oilell - IUI ronde 1 met Gonal-F IUI / NOD WannabeMammi - 21-04 / Moksi - 26-04 / Kletskous82 - 04-05 / 16-05 Humbly89 - 10-05 / 23-05 Mila - 26-04 / 10-5 Oilell - 19-5 / 2-6 Overige afspraken: Kippie13 - IUI-d 3 pas rond 14-06 Daydreamer89 - Echo 19-5 Zwanger: 201987 - IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers - IUI ronde 4 SM1987 - IUI ronde 11 Melanieex - IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Catlover2020 - IUI ronde 1 Jeske90 - IUI ronde 4 Caithxxx- IUI ronde 4 Johanna84 - IUI ronde 1 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Mijn vriend zegt net "volgens mij ben je zwanger" ik zeg "op basis van wat?" zegt hij "omdat je heel anders bent dan normaal, veel rustiger en liever" nou en bedankt . Moet wel zeggen dat ik sinds gister heel veel melkachtige afscheiding heb. Heb ik normaal nooit last van. Herkenbaar?
Melkachtige afscheiding hoorde bij mij bij de dagen voordat ik zwanger bleek, had het zo rond 9/10 dpo volgens mij. Ik hoop dat het voor jou hetzelfde betekent!
Ik kwam deze tegen bij NOS: "Voor een baby naar België, heeft dat zin?" (klik op de tekst) Interessant om de visie te horen van de Nederlandse en Belgische gynaecologen zelf!