1e poging start IUI 2020

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Raspberry90, 9 mei 2020.

1. Raspberry90

9 mei 2020
    24
    9
    3
    Vrouw
    Hallo dames,

Een (nieuw) soortgelijk forum als deze heb ik niet kunnen vinden, vandaar dat ik er zelf maar eentje aangemaakt heb! ;)
    Ik ben 29 jaar en al dik 3,5 jaar bezig om zwanger te worden, helaas zonder resultaat.

Volgende week hebben mijn man en ik een afspraak in het zkh voor een prikinstructie voor 1e ronde IUI.
    Ben heeel erg benieuwd hoe de komende tijd gaat verlopen en vooral hoe ik ga reageren op hormooninjecties (6 pogingen dus hopen op het beste).

Iemand die haar ervaring wil delen of die in hetzelfde schuitje zit als ik? En welke hormonen heb jij gekregen?

Bedankt alvast!
    Liefs!

2. Visje79

Visje79 Fanatiek lid

9 jan 2019
    3.880
    4.889
    113
    Vrouw
    Geen ervaring. Poeh wat wacht je al lang. Van forum, meerdere sub-groepjes ken ik @Gliss die kan je misschien wegwijs maken. Er is geloof ik ook een speciaal groepje voor meiden die al meer dan een jaar bezig zijn voor hun eerste kindje. Hopelijk biedt IUI een oplossing voor jullie. Succes!

Gliss vindt dit leuk.
  3. Raspberry90

9 mei 2020
    24
    9
    3
    Vrouw

Thanks! Ik zag idd veel groepjes over vruchtbaarheidsbehandelingen maar vooral eigenlijk met ivf en icsi...
    Misschien dat ik daarbij ga aansluiten ja!

En jij gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

Visje79 vindt dit leuk.
  4. Visje79

Visje79 Fanatiek lid

9 jan 2019
    3.880
    4.889
    113
    Vrouw
    Bedankt!
    Gliss zal de tag wel zien. En je kan idd zelf het topic +1 jaar bezig eerste kindje zoeken. Succes!

5. Visje79

Visje79 Fanatiek lid

9 jan 2019
    3.880
    4.889
    113
    Vrouw
    Raspberry90 vindt dit leuk.
  6. Gliss

Gliss Fanatiek lid

5 jun 2019
    1.704
    1.135
    113
    Vrouw
    Ja 1+ jaar bezig of een 'start fertiliteitstraject' groepje!

Maar sowieso heel veel succes met de 1e IUI!

Raspberry90 en Visje79 vinden dit leuk.
  7. Visje79

Visje79 Fanatiek lid

9 jan 2019
    3.880
    4.889
    113
    Vrouw
  8. Visje79

Visje79 Fanatiek lid

9 jan 2019
    3.880
    4.889
    113
    Vrouw
    Kijk! Ik dacht ik roep je even op, vind je vast niet erg :roflmao:

Gliss vindt dit leuk.
  9. Gliss

Gliss Fanatiek lid

5 jun 2019
    1.704
    1.135
    113
    Vrouw
    Mag jij altijd ;)

Visje79 vindt dit leuk.
  10. duimelijntjee

24 apr 2019
    68
    58
    18
    Vrouw
    Hoi ja hier! Ik wordt morgen of vrijdag ongesteld en dan mogen we beginnen. Dus za of zo mijn eerste echo en dan hormonen spuiten.
    Ik moet gonal f 75 gaan spuiten. En jij?

wij zijn anderhalf jaar bezig. Beide gezond verklaard maar geen idee waarom we nog geen kleintje in onze handen hebben. Frustrerend!

jeetje dat is al helemaal lang. Alles duurt te lang als je wens er zo sterk is. Vervelend :(

wanneer wordt jij ongesteld? Met dat je dus mag beginnen? Ik had al wel een topic gemaakt in de mmm groep. Ook met iemand anders die nu net haar NOD heeft met eerste poging.
    Ik vind het fijn om het met iemand te delen die precies hetzelfde mee maakt. Dus klets vooral mee zou ik zeggen.
    Liefs

11. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.074
    0
    36
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Heey

Ik zit nu in ronde 1 iui
    Ben 2weken geleden gestart met Novartis femara 2 pillen per dag
    Plots kreeg ik alweer mijn menstruatie
    Maar ben dan toch maar op fm meting gegaan en daar viel het nog wel mee, 1 kant leek niets te gebeuren, de andere ook niet echt maar er zat 1tje bij van 15mm, nu moet ik maandag weer terug op fm dus spannend

12. Eevie82

Eevie82 Lid

2 jun 2018
    90
    53
    18
    Vrouw
    Hoi! Ik ben ook deze maand begonnen met IUI en had al contact met @duimelijntjee in een ander topic. Eerste poging is mislukt helaas, morgen officiële testdag (16 dagen na de inseminatie) maar NOD werd OD afgelopen donderdag. Ik ben alleen en krijg geen hormonen vooralsnog. Schrijf graag hier een beetje mee! Zitten toch een beetje in hetzelfde schuitje en die wachtweken duren láng! Ik verwacht volgende poging rond 4 juni :)

Deel Deze Pagina