Ik heb net de eerste 2 tabletten clomid genomen. Bahh wat een vieze smaak, heel bitter. Blijft ook echt in je mond hangen haha. Hebben meer hier last van?
Nee ik gebruik geen Chlomid pillen. Hopelijk doet het wel wat het moet doen... Ik zit op 4 dpo nu, lekker aan het afwachten op het gemakje.
Welkom @Pierewietski leuk dat je meeschrijft. Hopelijk is IUI voor jullie dé manier, zoals hopelijk voor iedereen hier! @Narcisje ik zie dat vandaag je vermoedelijke NOD is, spannend! Ik zit vandaag net als @Raspberry90 op 4dpo. Het lukt me beter dan in de vorige twee rondes om het los te laten. Het helpt ook wel dat het best druk is op het moment. Was afgelopen week jarig (shit, lijstje aanpassen!) en heb ook nog een sportwedstrijdje gehad en komende week volle week werken en ook ‘s avonds veel op de planning. En dan heb ik zaterdag (bij mooi weer) een “date”. Al is het de vraag of hij het ook als een date ziet of gewoon gezellig een middagje samen wat leuks doen Ik vind het sowieso ook wel een beetje ingewikkeld. Stel je voor dat het zó gezellig is dat het een vervolg krijgt (en voor hem ook duidelijk is dat het een date is haha) maar dat ik hem op enig moment moet/kan/wil vertellen dat ik zwanger ben. Ik zou natuurlijk dolgelukkig zijn want mijn kinderwens is mijn grootste prioriteit, maar ingewikkeld is het wel. Ook ben ik (om die reden) niet actief “op zoek” maar soms komt er gewoon iemand op je pad...moet dan alles maar wijken voor mijn kinderwens? Want stel dat mijn grootste wens nooit in vervulling gaat? Dan heb ik misschien wel een heel leuke man laten lopen...waarvoor? Maar ik zal niet op de feiten vooruitlopen, eerst maar eens hopen op mooi weer zaterdag
Nou ben benieuwd, vandaag cyclus dag 1. Heb vanmiddag ziekenhuis gemaild, nu hopen dat ik morgen antwoord krijg dat we deze maand kunnen starten.
En ik had vanmiddag een belafspraak met mijn behandelend arts, ik heb gevraagd om bloedonderzoek naar mijn progesteronwaarde in luteale fase. Hij kon zich helemaal vinden in mijn verhaal en stelde voor om ter ondersteuning ook direct Pregnyl te injecteren. Uiteindelijk ben ik dus toch nog in de auto gesprongen voor een bezoekje aan de kliniek omdat vandaag, 5 dpo, kennelijk de juiste dag is voor progesteroncheck. Dus bloed afgenomen en de verpleegkundige heeft een spuit met 2500 eh Pregnyl gezet. Daarmee komt ook een eind aan mijn vroege testdrang laatste waar ik op zit te wachten is vals positief! *gaat verder met duimen*
Zo vandaag de uitgangsecho gehad, zag er allemaal prima uit dus we kunnen starten. Vanavond me eerste injectie gonal f. Volgende week dinsdag mogen we terug komen voor de volgende echo.
Hoe gaat het met de andere dames? Hier zit ik op 6/7 dpo...Deze maand voor het eerst geen klachten. Af en toe een steekje in m'n buik maar geen gevoelige borsten en dat is echt raar voor mij (normaal ELKE maand). Maarrja de gynaecoloog zei ook: de ene keer voel je niks en de andere maand weer van alles.
Verder zit ik nu op 7dpo alleen kan ik er vanwege de shot Pregnyl niets van zeggen. Het is echt nog een week afwachten, inclusief wat klachtjes zoals gevoelige borsten, hoofdpijn, opgezette buik en met vlagen misselijk. Ik hoop dat de Pregnyl mijn lichaam net dat juiste seintje / zetje geeft Hebben jullie vakantieplannen deze zomer? Ben ik wel benieuwd naar!
Goedemiddag, Wij zijn nu bij ronde 5 van de IUI behandelingen. Ik heb op zaterdag 27 juni inseminatie gehad dus ik zou a.s. zaterdag kunnen testen. Tot nu toe iedere keer een dag voor- of op de ochtend van de testdag toch ongesteld geworden. Dit keer was het aantal zaadcellen zoveel hoger dan de vorige 4 behandelingen dat ik wel goede hoop heb. Ik heb op dag 9 een kleine bloeding gehad maar het was geen "oud bloed". Was helder maar echt alleen te zien met afvegen. En uiteraard ben ik zooo benieuwd wat de test zal zeggen en wil ik eigenlijk nu al testen Wat denken jullie? Beter nog 2 dagen wachten of zou het nu al kunnen?
Ja ik heb in 2,5 jaar tijd al zoveel maanden gehad dat ik dacht nu is het raak. Steeds andere klachten en bleek niks te betekenen. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik zou niet teveel op kwaaltjes af gaan. Ik hoop wel voor je dat het raak is! Ik heb zelf net de laatste keer clomid genomen en moet dinsdag naar het ziekenhuis voor een follikelmeting. Ben zo benieuwd....is de eerste keer dus ik weet nog niet hoe mijn lichaam reageert op de clomid.
Het prikken gaat erg goed, heb er eigenlijk helemaal geen moeite mee. Heb er verder ook geen last van.