Spannend! Ik ook morgen, en ook krampjes maar bij mij wijst alles erop dat t zelfde is als andere maanden. Heb jij nog hoop?
Ik word echt alle kanten opgesleurd qua gedachten. gister avond had ik echt buikpijn en dacht ik : morgenochtend word ik ongesteld en vanochtend was het bijna weer weg. Verder vandaag af en toe van die menstruatie kraampjes gevoeld, maar waren al weer snel verdwenen en normaal als het echt gaat doorzetten bij mij, is het continu dan heel heftig! Kan zijn dat die dag morgen natuurlijk nog komt, maar ik durf er echt niets over te zeggen gewoon. Wat voel jij precies dan waardoor je zeker weet dat het gaat komen ?
Ik heb goede hoop voor jou hoor!! Haha. Ik volgde een hele tijd NOD forums, en ik gokte altijd goed wie er zwanger was haha maar dan hoorde je twee weken lang iedereen z'n klachtjes. Mja ik heb pijnlijke borsten zoals normaal, honger, puistjes, en nu dus dag voor NOD lichte krampjes dus exact wat ik normaal ook heb alleen nog geen hoofdpijn maar als NOD een dagje opschuift kan dat morgen ook nog. Dusja ik kan mezelf niks meer wijsmaken nu. Al houd ik altijd nog 1 % hoop, zo stom Is je menstruatie weleens een dag later?
Haha echt ? Dan hoop ik dat je het bij deze weer goed gokt! Dat zou heel fijn zijn! Ik heb dus ook af en toe menstruatie kraampjes en pijnlijke borsten, maar toch anders pijnlijk, Meer richting tepels. En als Ik die kraampjes krijg denk ik : ja hoor het gaat echt komen, maar dan zwakt het gelukkig toch weer af en mijn gevoel blijft toch nog best goed. Dus ik hoop echt dat het zo is!
Sorry vergeet te reageren over mijn menstruatie. Ik heb bijna eigenlijk altijd een cyclus van 28 a 29 dagen, dus uiterlijk donderdag moet het bij mij er wel zijn en bij jou??
Zondag schreef ik dat ik maandag op dag 14 zat na de inseminatie en al lichte krampen had dus had het vermoede dat mijn menstruatie eraan zat te komen.. echter sinds maandag nergens meer last van en vandaag ook niet.. geen menstruatie of klachten te herkennen, maar ook geen zwangerschapsklachten.. ik heb alleen nog 1 goedkope dipstick liggen, maar heeft denk ik geen zin om nu nog een test te doen hè?
Hoelang is normaal je cyclus? Want als je normaal een cyclus zou hebben van 28 of 29 dagen dan zou je dus nu al 2 dagen over tijd zijn. Dan zou je kunnen testen.
Persoonlijk zou ik wachten. Om je te behoeden voor teleurstelling.. ik denk altijd, maar alles is een eerste keer. Na 10 pogingen was ik voor het eerst een dag over tijd, en toen later nog eens 2 dagen, en werd dan ongesteld. Ik had mezelf voorgenomen om echt een paar dagen te wachten, maargoed dat ben ik! Ik ben wel heel nieuwsgierig, wie weet is het gewoon hartstikke positief
Ja precies heb ik idd ook 14 of 15 dagen dus zou morgen of donderdag dan moeten komen... Die krampen baren mij beetje zorgen, worden vooral in de avond erger dan overdag. Maar verdwijnen tot nu toe nog wel steeds..
Voor iui was m’n cyclus ongeveer 29/30 dagen. Sinds iui heb ik 2x precies 14 dagen na inseminatie en laatste keer na 10 dagen na inseminatie m’n menstruatie gekregen.. dus zit nu op dag 15
Oké! Ik zal voor je eigen gevoel nog gewoon even wachten hoe moeilijk dat ook is! Hoe langer je over tijd bent hoe groter de kans. Ik wacht zelf tot vrijdag, dan ben ik 2 dagen over tijd.