Nee ik heb eigenlijk niets anders gedaan! Ik kan helaas geen tips geven. Normaal neem ik mij altijd voor na de inseminatie om me lekker warm te houden, omdat ik het altijd koud heb, maar ook dat was er een beetje bij ingeschoten omdat ik erg druk bezig was met een aantal projecten en er ook totaal niet mee bezig was.. misschien was het onbewust er niet mee bezig zijn het? Ik kan het je helaas niet zeggen. M’n vriend zegt dat het m’n verjaardagscadeau was omdat ik een dag na de inseminatie jarig was
Van harte gefeliciteerd!! Ik had/heb ook amper klachten dus hebben vast merr vrouwen geniet van het gevoel!!
Ik heb vanochtend een test gedaan, maar is echt hagelwit. Maar nog steeds geen ongesteldheid... heel raar..
Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.. testen bijna iedere dag en pas bij 5 weken had ik positief (achteraf).. ik zou over twee dagen opnieuw testen als je in de tussentijd nog niet ongesteld bent geworden!
Serieus? Dat is lang zeg! ja ik probeer geen hoop te houden, maar dat kan dus wel. Er breekt nog niets door, ben vandaag 2 dagen over tijd.
Ik ben twee keer 8 dagen over tijd geweest zonder positieve test. Brak na 8 dagen door. (Ik hoop natuurlijk dat het bij jou anders zal zijn!!)
Heb vandaag over de hele dag letterlijk (sorry vies praatje) 2 druppels bruine afscheiding gehad en meer niet. Vanaf 12 uur helemaal niets meer... snap er echt geen reet meer ban
Dat zou oud bloed kunnen zijn, maar je weet het natuurlijk nooit helaas. Ik hoop op een positieve test voor je!!!
Ja maar wat houdt dat oud bloed dan in? late innesteling of kan dat niet? Want dat zou betekenen dat de innesteling pas 2 weken later plaats vind.. of al heeft plaats gevonden maar het bloed later komt? Ik heb geen idee meer! Ik herken dit in ieder geval niet! Voel het altijd opkomen op dag 28 a 29 en breekt dan meteen door, vandaag is dag 31. Poeh wij hopen ook echt op een positieve test nog!
Vandaag de 2e echo gehad na dinsdag de 1e te hebben gehad. Dinsdag waren ze nog 10mm en nu al 16! Arts zei dat ik vanavond de ovitrelle mag doen en zondagochtend vroeg om 8u moet melden kn het zkh! Uurtje geleden dus de Ovitrelle gedaan en nu wordt het spannend! Het is voor ons de 1e x in dit traject en komt nu echt dichterbij Alleen jammer dat we zondagochtend om 7.15 in de auto moeten stappen (na verzetten zomertijd nog uurtje korter slapen )
Spannend!! Dat heb je er dan ook wel voor over om zo vroeg in de auto te zitten voor zo iets leuks en spannends haha! Succes !! Liefs
Hey meiden, hier even een update vanuit mijn kant: Gisteren hebben wij ons intakegesprek met betrekking tot het ivf-traject gehad. Ik moet m’n menstruatie afwachten en dan na een paar dagen starten met de pil (ja dé pil. Die pil waar ik 5 jaar geleden mee gestopt ben). Vervolgens moet ik dat zo’n 4/5 weken gaan doen alvorens ik mag stoppen, ongesteld word, en mag beginnen met het spuiten van hormonen ten behoeve van het ivf-traject. Heel veel dingen gaan hetzelfde als bij het IuI-traject, behalve dat je nog een extra spuit/pil hebt die zorgt dat de eisprong niet vanzelf op gang komt. En natuurlijk dat de dosis van de hormonen die ik nu in nam verhoogd wordt. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan allemaal!
Kan je dan direct beginnen na de pil? Had je veel last van de hormonen die je bij IUI kreeg? Wel spannend en eng lijkt me! Heb je zelf ook wel een beetje rustig envied gevoel erbij?