I hoe gaat het nu met jou? Nog steeds geen klachten? Heb je al een echo gehad of krijg je die binnenkort?
Uiteindelijk toch echt net doorgezet. 3 dagen te laat, maar helaas toch deze poging weer niet gelukt. Wel fijn dat we nu duidelijkheid hebben en de volgende cyclus weer een poging kunnen wagen! We dit was iui 2, dus nu op naar poging 3
Duimen voor de volgende keer, dat t dan echt raak mag zijn en je met een mooie reden over tijd bent !!
Lief dat je het vraagt. We hebben heel onrustig geslapen.. Bang dat we de wekker niet hoorden door de tijdverzetting. En hopen dat we niet verkeerd rekenden met de klok Maar uiteindelijk waren we er om 8uur in het zkh zodat mijn man het kon produceren en inleveren. (het tijdvak van 30-45min vanuit huis redden wij niet ivm onze rijafstand) Uurtje moeten wachten en daarna de spuit opgehaald. Normaliter ivm corona mochten wij niet in de microscoop kijken, maar deze dame vond dat we dat wel mochten doen omdat dit onze 1e keer was en het was zondagochtend vroeg Wel apart om microscopisch klein de zaadcellen te zien zwemmen. Gelukkig was dat allemaal goed! Om 09.15 moesten we bij de fertiliteitsafdeling zijn voor de IUI. Hele rare gewaarwording eigenlijk om op deze manier zaadcellen binnen te krijgen. Helemaal als je man naast je zit . Gelukkig was de dame die het insemineren deed heel aardig en begripvol en legde alles goed uit. Volgens haar zag het er goed uit en ging het soepeltjes! Nu zitten we het op het gevreesde wachtbankje... Volgens de dame nu 14 dagen wachten, en hopelijk geen menstruatie! En als deze uitblijft, dan pas testen ronde de 18e dag.. Dus spannend nu!!!
Gelukkig is het allemaal goed gegaan!! En wat bijzonder dat jullie door de microscoop hebben mogen kijken én dat je man er bij mocht zijn. Ben wel een klein beetje jaloers hoor
Wow, van harte! Begin je inmiddels al wat zwangerschapsklachtjes te ervaren? Bij mij is afgelopen donderdag overigens onomstotelijk de miskraam écht ingezet, inmiddels lijkt mn baarmoeder de voorjaarsschoonmaak voor het grootste deel achter de rug te hebben. Poeh dat was me weer wat. Ergens blij dat de boel er uit is, maar had er eerst nog helemaal niet bij stilgestaan dat ik nu ook nog een hele cyclus moet overslaan. Aaargh... kan me al bijna niet meer voorstellen dat ik twee weken geleden nog superblij was met een positieve test nja, zit niets anders op dan af te wachten en hopen dat ik snel weer ga menstrueren. En hoop dat er in de tussentijd weer veel mooi nieuws op het forum voorbij komt
Thanks voor het vragen! Verder geen bloed meer verloren, symptomen alleen niet pijnlijke borsten en vermoeidheid. 7 april een echo, huisarts wilde helaas geen bloed prikken
Ooh spannend! Dan is het wachten op de 1e echo echt een eeuwigheid. Fijn dat je geen klachten verder hebt!
Thanks! Nee nog geen kwaaltje te bekennen, alleen iets meer moe dan normaal.. Echt zo confronterend lijkt me en zoooo balen dat je een maand moet wachten! Je geduld wordt zo op de proef gesteld.. Ik hoop echt dat voor iedereen het snel ‘raak’ is, ik gun het jullie allemaal zo!
Beetje scheef getypt zie ik nu haha ik heb dus alleen wat pijnlijke borsten en vermoeidheid maar verder gaat het prima, en poeh die onzekerheid maarja niks aan te doen en eigenlijk hebben we die allemaal continue!
Wat spannend zeg, ik duim natuurlijk voor je en hoop op een mooie afloop. Waarom moet je weer starten met de pil op dit punt?
Jep...de laatste iui was helaas niet raaknu alweer een aantal dagen aan het spuiten en mag woensdag voor de controle echo. Dus hopelijk maar max 2 grote follikels.
Ik wilde ook net naar je informeren hoe het ging, maar jammer dat het helaas niet raak was. hopelijk de volgende ronde beter!