1e poging start IUI 2020

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Raspberry90, 9 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Balen!! Op naar de volgende ronde!

2. xmarijkex

xmarijkex Actief lid

19 mrt 2021
    177
    115
    43
    Vrouw
    Hoe voel jij je ?

bedankt voor je reactie! Ik ben heel benieuwd. Hoeveel dagen na het spuiten voelde je dat? Ik vond het spuiten zelf beetje spannend, dus mijn vriend heeft het gedaan, maar vond het reuze meevallen. Hoop dat het de eerste en laatste keer is. Voel je de bijwerkingen van de ovitrelle nog steeds 1,5 week later? Lastig te onderscheiden met zwangerschapskwaaltjes als ik het zo hoor dus. Poeh pijnlijke borsten getsie haat ik!!!! Hah

3. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Voel me verder prima. Heb dit keer een mooie blauwe plek overgehouden van het spuiten:Ddie trekt nu pas een beetje weg, hihi. Uhm...begon rond de 5e dag na de iui. Een weekje later dan de ovitrelle.

xmarijkex vindt dit leuk.
  4. xmarijkex

xmarijkex Actief lid

19 mrt 2021
    177
    115
    43
    Vrouw
    Haha! Ik heb geen blauwe plek tot nu toe haha. Hoop dat 1 keer ook voldoende was. Net inseminatie gehad nu afwachten tot 26 april, spannend weer allemaal!

5. Margot92

Margot92 Lid

11 apr 2021
    20
    12
    3
    Vrouw
    Naar welke ziekenhuizen/klinieken gaan de meeste mensen heen? Ik ben mij de laatste maanden aan het oriënteren met in gedachten dat ik graag voor een Nederlandse donor wil gaan maar ik ben eigenlijk nogal teleurgesteld over hoe weinig ervaringen er te vinden.

Een andere optie is om zelf iemand te zoeken maar dat zie ik ook niet echt zitten, als je met iemand afspreekt dan heb je toch al gauw een 'band' (denk ik?) en ik heb liever wat meer afstand

Waterman123 en xmarijkex vinden dit leuk.
  6. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Wij zitten bij MCK in Leiderdorp. Heel fijne kliniek! Hier voeren ze alleen maar vruchtbaarheidsbehandelingen uit, dus je komt geen zwangeren tegen. Het is ook geen ziekenhuis, dus geen ziekenhuissfeer :)
    Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een buitenlandse donor ipv een Nederlandse. Voelde voor ons het beste vanwege de vele informatie die we over die donor krijgen. Dit vonden wij een fijn idee voor ons kind voor later. Het kost wel wat, maar goed.. dat hebben we ervoor over.

Margot92 vindt dit leuk.
  7. Charlie83

Charlie83 Lid

7 aug 2020
    56
    64
    18
    Vrouw
    Ondertussen hebben we een hartje zien kloppen Ben 7 weken. Zo zie je maar, het kan dus. Het blijft spannend, de normale krampjes voelen ook spannend, maar... ik ben positief.

8. xmarijkex

xmarijkex Actief lid

19 mrt 2021
    177
    115
    43
    Vrouw
    Spannend! Wij zitten in het ETZ Tilburg. Wij hebben gekozen voor een buitenlandse donor, voelde voor ons het beste! Ook omdat de wachtlijsten in Nederland ontzettend lang zijn. Wij hebben een donor via Cryos, zit wel een prijskaartje aan, maar je hebt veel keuze!

Margot92 vindt dit leuk.
  9. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Afspraken- en NOD-lijstje

Narcisje - KID ronde 16
    NOD 15 april
    Happyhope - IUI-D ronde 1
    21-04 belafspraak arts / wachten op eisprong
    Milena92 - ronde 15, start eerste ronde KID. (Belafspraak gyn 14-4)
    Goldieloks - iui 5
    NOD 14 april

10. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Wij hebben 21 april een belafspraak staan met onze arts. Dan horen we definitief of alles goed is en we onze eerste IUI poging mogen doen. Ik verwacht eigenlijk geen gekke dingen.
    Als alles goed is, mogen we aankomende eisprong al starten! Die verwacht ik in de week na de belafspraak, dus sluit allemaal supergoed op elkaar aan.
    Ben echt blij, maar tegelijk zoooo spannend. Het gaat nu gewoon echt gebeuren. En zo snel eigenlijk ook al. Vind het onwerkelijk na 3 jaar in de “wachtstand” gestaan te hebben!

Milena92 vindt dit leuk.
  11. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Goldieloks vindt dit leuk.
  12. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.820
    8.476
    113
    Vrouw
    Vandaag 10 dpo. Ik vind het lastig om vertrouwen te hebben en denk steeds wat negatiever... ik zeg wel steeds in m'n hoofd; "ik kan zwanger worden" zodat ik mezelf dat een soort van aanpraat ;) maar ja, ik durf echt niet te testen nu (en dat wil ik ook nog niet)

13. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Ik vandaag ook 10dpo. M’n temperatuur is vanmorgen gezakt en begin wat krampen te krijgen. Dus denk dat het deze ronde ook niet gelukt is. Die hormonen zijn echt killing qua symptomen...m’n borsten deden(doen) nog zeer en een paar flinke zichtbare aders. Zat me gister af te vragen, misschien heel dom, maar nu ze 2 follikels willen laten springen kan het dan ook zijn dat je progesteron hoger is dan bij 1?

14. xmarijkex

xmarijkex Actief lid

19 mrt 2021
    177
    115
    43
    Vrouw
    Poeh
    Poeh heftig! Maar jij hebt meerdere hormonen gehad dan alleen 1 ovitralle spuit of niet? Ik duim met je mee dat de buikkrampen van iets anders komen en niet van de menstruatie! Wat zou het mooi zijn, als het lukt!

15. FleurAnna

FleurAnna Lid

21 okt 2014
    83
    49
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Al een tijdje lees ik mee, en dan zijn veel dingen erg herkenbaar.
    Even kort ons verhaal, na 5 ICSI pogingen (2014-2016) en een lange ‘pauze’ van 3 jaar is mijn man akkoord gegaan om voor een KID traject te gaan. We hebben via Cryos een donor uitgekozen.
    Vorige week de 6e IUI-D poging gehad. Nu afwachten en hopen dat het deze keer gaat lukken.

16. xmarijkex

xmarijkex Actief lid

19 mrt 2021
    177
    115
    43
    Vrouw
    Spannend! Wij hebben ook een donor via Cryos. Gister iui poging 3 gehad. Dus ook op het wachtbankje! Wanneer kan jij testen?

FleurAnna vindt dit leuk.
  17. FleurAnna

FleurAnna Lid

21 okt 2014
    83
    49
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @xmarijkex officieel mag ik 22 april testen.

Voor jou ook weer spannend. Ging het goed gisteren?

18. xmarijkex

xmarijkex Actief lid

19 mrt 2021
    177
    115
    43
    Vrouw
    Ik mag 26 april starten. Vreselijk hè dat wachten? Vind dat altijd zo lastig!
    Ja, het ging goed. Vond het deze keer wat vervelender dan de andere keren, maar de opbrengst van de zaadcellen was aardig hoog volgens de arts, dus dat is fijn! En bij jou?

19. xmarijkex

xmarijkex Actief lid

19 mrt 2021
    177
    115
    43
    Vrouw
    Bedoel testen. Niet starten haha

20. FleurAnna

FleurAnna Lid

21 okt 2014
    83
    49
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Soms vind ik het idd ook wel wat vervelend voelen. Fijn dat de opbrengst goed was.
    Van deze donor is het steeds tussen de 5.2 en 4.5 miljoen. Hoeveel bij jullie?

Deel Deze Pagina