Ja klopt. Tot nu toe gebeurd er nog niks, maar leg me er al een beetje bij neer dat ik ongesteld ga worden.
Wij hadden nu bijna 33 miljoen, dus dat was erg veel Hopen dat het deze keer wel raak is! Voel me de dag daarna ook altijd bluh beetje buikpijn en beurs gevoel in mijn buik. Maar we hebben er alles voor over hè
Zo bijna 33 miljoen, dat is veel. Tjonge dan vraag ik me af of tussen de 5-4 miljoen eigenlijk niet te weinig is?! Hoeveel MOT zijn jullie rietjes?
He bah. Krampen is nooit leuk. Hopelijk dat deze krampen nu meer betekenen dan iets anders Ik heb bijna permanent zichtbare aders op mijn borsten (heb kleine C-cup. dus niet super groot) Nu de menstruatie is doorgezet trouwens geen last meer van mijn borsten. In de week na de eisprong waren ze heel gevoelig! Over die progesteron zou ik eerlijk gezegd niet weten of je inderdaad een hogere waarde zou hebben, maar wat je verteld zou wel logisch klinken!
Ik mag vandaag trouwens weer beginnen met prikken. Nu met een dosis van 62.5 van Gonal F. Maandag 19 April weer een echo afspraak in het ziekenhuis!
Ligt het er ook niet aan of de zaadcellen bewerkt zijn of niet? Dan wordt het altijd minder dacht ik. Bij ons geven ze aan dat minimaal MOT5 voldoende is voor IUI, maar dan wel IUI ready
Ah zal vast goed zijn hoor! Volgens mij zijn 5 miljoen zaadcellen een heel mooi gemiddelde! Zelfs met minder kan je zwanger worden
Mijn man had eens 0,7 miljoen zaadcellen, toen ging het ook gewoon door. Eigenlijk is het minimum 1 miljoen. Maar wellicht is dat bij een donor anders?
Haha als je het lijstje wil bijwerken kan je klikken op reageren, en dan kun je de “quotes” weghalen aan het begin en einde van de quote edit: heb het hieronder voor je toegevoegd Spannend vandaag een afspraak! Krijg je nu ook de inseminatie? Of is dit alleen een controle ?
Afspraken- en NOD-lijstje Narcisje - KID ronde 16 NOD 15 april Happyhope - IUI-D ronde 1 - 21-04 belafspraak arts / wachten op eisprong Milena92 - ronde 15, start eerste ronde KID. (Belafspraak gyn 14-4) Goldieloks - iui 5 NOD 14 april LauraIT - iui 2 - echo 13-4
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 13 April LauraIT - IUI 2 - Echo 14 April Goldieloks - IUI 5 - NOD Milena92 - ronde 15, 1e ronde KID - Belafspraak gyn 15 April Narcisje - KID ronde 16 - NOD 16 April 17 April 18 April 19 April Mariannetje - IUI 2 - Echo 20 April 21 April Happyhope - IUI-D ronde 1 - belafspraak arts / wachten op eisprong 22 April 23 April 24 April 25 April 26 April 27 April 28 April 29 April 30 April
Ik heb het lijstje een beetje aangepast . Zodat het wat meer overzichtelijk wordt voor iedereen Heb de rode tekst ook aangepast. Rood staat/klinkt zo negatief! We willen juist geen rood hebben Dus als je nieuwe data hebt (zoals Echo, poging en NOD) gewoon in het lijstje erbij