Duimen dat we beide een goede echo hebben vrijdag!! Ben af en toe wel zenuwachtig dat er geen 3e gaat meedoen
Dit herken ik heel erg. Ik denk ook vaak dat het misschien niet lukt doordat ik cafeïne heb gedronken, te slecht heb gegeten, te weinig gesport heb enz.. Je zoekt toch een aanwijsbare oorzaak waardoor het niet is gelukt maar helaas weet je nooit zeker waardoor het niet is gelukt. Tenminste, bij mij is dat onduidelijk.. en dat voelt wel heel lastig want als ik zou weten wat er niet goed gaat kan ik er misschien wat aan veranderen en dat kan nu dus niet. En dat is heel lastig voor iemand die graag controle heeft over alles.
Inderdaad hopen dat het bij ons beiden vrijdag goed is en dat we naar de poging kunnen! Misschien dat we tegelijk oplopen Bedoel je dat je er bij je een 3e groeit nu? Of juist dat er geen 3e mag gaan groeien! Bij ons is verteld dat als er 3 of meer zijn dat ze het afraden ivm risico meerlingen. Weet niet of dat bij jou ook zo verteld is?
Dat er geen 3e mag meegroeienals de derde te groot is en er een te grote kans is dat deze kan meespringen gaat de iui niet door. Wij krijgen dan ook echt een sexverbod
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 2 Jeltje82 Narcisje - KID ronde FleurAnna Goldieloks Xmarijkex - KID ronde 3 LauraIT - IUI ronde Happyhope - IUI-D ronde 1 NOD / IUI pogingen: 19 April Mariannetje - IUI 2 - Echo Jeltje82 - IUI poging 20 April 21 April 22 April FleurAnna - IUI-D ronde 6 - NOD 23 April Goldieloks - controle echo Mariannetje - IUI 2 - 2e Echo 24 April 25 April Xmarijkex - IUI kid poging 3 - NOD 26 April 27 April 28 April 29 April 30 April Laura IUI ronde 2 NOD Overige afspraken Happyhope - IUI-D ronde 1 - wachten op eisprong
Vandaag gesprek gehad met de arts en alles zag er goed uit, dus eerstvolgende eisprong mag ik definitief starten! Verwacht deze tussen eind deze week en eind volgende week. heb onderin het datalijstje even een kopje “overig” aangemaakt, omdat ik niet weet wanneer de eisprong plaatsvindt ook bovenin nog een “ledenlijstje” gemaakt voor het overzicht. Heb deze aangevuld voor zover ik wist, dus sorry voor wie ik vergeten ben! vul het gerust verder aan
Ik voel me eigenlijk prima, dat is het nou juist. Nog 1 week en dan mag ik testen. Maar voel me gewoon zoals altijd. Ben jaren geleden een keer zwanger geweest, toen mk, maar kan me herinneren dat ik toen toch echt van alles voelde. Vergelijk het dan daarmee, maar weet niet of dat realistisch is. Elke zwangerschap is natuurlijk anders. En jij? Hoe voel jij je?
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 2 Jeltje82 Narcisje - KID ronde FleurAnna Goldieloks Xmarijkex - KID ronde 3 LauraIT - IUI ronde Happyhope - IUI-D ronde 1 Waterman123 / KID ronde 4 NOD / IUI pogingen: 19 April Mariannetje - IUI 2 - Echo Jeltje82 - IUI poging 20 April 21 April 22 April FleurAnna - IUI-D ronde 6 - NOD 23 April Goldieloks - controle echo Mariannetje - IUI 2 - 2e Echo 24 April 25 April Xmarijkex - IUI kid poging 3 - NOD 26 April 27 April 28 April Waterman123 ronde 4 NOD 29 April 30 April Laura IUI ronde 2 NOD Overige afspraken Happyhope - IUI-D ronde 1 - wachten op eisprong
Hier erg onzeker moet ik eerlijk zeggen. Ik voel veel druk op mijn buik. Veel lichte krampen. Nog niet eerder zo onzeker geweest. Over een week mogen we testen. hoe gaat het met jou?
ooh dit gevoel van onzekerheid is zo enorm vreselijk! Ik herken het zo! Vreselijk dan ben je zwanger en krijg je een Miskraam, heel verdrietig. Ik voelde de vorige maanden juist van alles en was ook niets en nu voel ik deze maand ook weer helemaal niets. Alleen sinds vanochtend pijnlijke borsten en beetje krampen, dus ben bang dat het weer mislukt is en de ongesteldheid door gaat komen. Het is voor mij nu nog afwachten tot za of zo. Maandag mag ik officieel testen.
hier ook erg onzeker. Dat je denkt zijn de kraampjes goed of juist niet? En voel ik wat anders of niet? Echt heel vermoeiend! Spannend ook nog even geduld dus. Ik mag maandag testen, maar moet za of zo ongesteld worden. Sinds vanochtend al pijnlijke borsten en kraampjes dus zou zomaar kunnen dat het weer mislukt is
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 2 Jeltje82 Narcisje - KID ronde FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks Xmarijkex - KID ronde 3 LauraIT - IUI ronde Happyhope - IUI-D ronde 1 Waterman123 / KID ronde 4 NOD / IUI pogingen: 19 April Mariannetje - IUI 2 - Echo Jeltje82 - IUI poging 20 April 21 April 22 April 23 April Goldieloks - controle echo Mariannetje - IUI 2 - 2e Echo 24 April 25 April Xmarijkex - IUI kid poging 3 - NOD 26 April FleurAnna - IUI-D poging 7 - 1e echocontrole na 7 dgn Ovaleap 27 April 28 April Waterman123 ronde 4 NOD 29 April 30 April Laura IUI ronde 2 NOD Overige afspraken Happyhope - IUI-D ronde 1 - wachten op eisprong
Wat hebben we toch veel leden die hierin meedoen... Hopelijk dat we snel minder leden krijgen omdat ze zwanger zijn Morgen weer een echo. Hoop dat het goed en niet te laat. Voor mijn gevoel is de 1e echo en 2e echo zo ver uit elkaar.
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 2 Jeltje82 Narcisje - KID ronde FleurAnna Goldieloks - IUI ronde 6 Xmarijkex - KID ronde 3 LauraIT - IUI ronde Happyhope - IUI-D ronde 1 NOD / IUI pogingen: 19 April Mariannetje - IUI 2 - Echo Jeltje82 - IUI poging 20 April 21 April 22 April FleurAnna - IUI-D ronde 6 - NOD 23 April Goldieloks - controle echo Mariannetje - IUI 2 - 2e Echo 24 April 25 April Xmarijkex - IUI kid poging 3 - NOD 26 April 27 April 28 April 29 April 30 April Laura IUI ronde 2 NOD Overige afspraken Happyhope - IUI-D ronde 1 - wachten op eisprong
Over het algemeen groeit een follikel +/- 2mm per dag. Is mij verteld. Dus denk dat de echo’s niet te ver uit elkaar zijn... Hoe laat moet je morgen? Ik mag morgenochtend om kwart voor 9. Begin nu ook wel de kriebels te krijgen.
Oh dat is mij niet verteld! Maandag was er volgens mij een follikel 9.3mm dus dan zou deze nu rond de 19mm moeten zijn.. hoop dat ze niet te groot doorgroeien als de IUI daadwerkelijk is en het niet door kan gaan! Ik mag morgen om 11.20uur! Hopelijk groen licht voor een IUI poging afspraak! (welke ik wel zondag ochtend verwacht), hoop dat deze afspraak op een meer schappelijkere tijd is dan de vorige keer! Ik ben voor morgen inderdaad meer zenuwachtiger dan bij de 1e echo! Omdat mijn gevoel zegt dat het nu 2 kanten op kan gaan.....