@Mercurius Ik zag het net voorbij komen. Ja, hoop zo dat er morgen meer duidelijk is. De gynaecoloog was van de week zo positief over wat hij zag, dus ben echt heel.benieuwd naar morgen. Voor jou is het nog spannender allemaal! Hopelijk is de wachttijd voor icsi niet al te lang of mag je in de tussentijd nog een iui doen. Ik ga voor je duimen dat het allemaal niet meer nodig is al die extra zorgen.
Nou mijn follikels zagen er geel goed uit, het zijn er 2 en heel mooi rond (schijnt ook nog verschil te kunnen maken). Vanavond de pregnyl spuiten en vrijdag de inseminatie.
Hallo dames! Ik sluit mij graag aan bij deze topic! Ik zal mij even kort voorstellen. Mijn naam is Mandy, 29 lentes jong en ik ben zo'n 6 jaar geleden ook al actief geweest hier omdat ik met mijn ex vriend toen een kinderwens had. Die relatie is kort erna geëindigd en met mijn huidige man nu ruim 2 jaar bezig om zwanger te raken. De poging met mijn ex vriend had nooit kunnen slagen door een combinatie van overgewicht, pcos door overgewicht, onregelmatige cyclus en hormoonhuishouding die niet op orde was. Nu, 60kg afgevallen, al jaren is mijn cyclus om en nabij 30 dagen. Bloedtesten gedaan en alle waardes zijn in orde. HSG onderzoek bleek dat 1 eileider niet doorgankelijk was en de ander wel. Ruim 1.5 weken gonal-f aan het spuiten, links en recht 2 eitjes. Gister echo 1 is 17mm en de ander 15mm. Zometeen ovitrelle spuiten voor a.s. zaterdag de eerste IUI! Heeft iemand enige idee hoe het zit als 1 eileider dicht zit, en beide eitjes springen, Blijft er dan 1 zitten aan de kant die dicht is of komen ze beide uit bij mijn baarmoeder om bevrucht te worden?
Welkom! Het eitje van de ‘missende’ kant springt gewoon en komt via je andere eileider gewoon in ne baarmoeder terecht. Als je een poging doet met alleen eitjes aan de verkeerde kant maak je dus wel kans om zwanger te raken. Iets mindere kans dan van de goeie kant. Maar wel kans. Als er bij jou 4 eitjes springen maak je dus in theorie 4x kans. Van de eitjes van je verkeerde kant wel een mindere kans.
Nou vanmorgen de inseminatie gehad. Me partner had een perfecte score ingeleverd van 50 miljoen zei de fertiliteit verpleegkundige. Nu maar afwachten wat er gaat gebeuren.
Wat fijn zeg! Hopelijk met een positieve uitkomst. Ik heb vandaag nog even de arts gesproken om nog eens te vragen hoe dramatisch het zaad nu echt was en of we misschien nog 1 iui mogen proberen. Dit doen ze niet omdat de uitslag echt beroerd was. Gek genoeg ben ik nu 8 dpo en misschien maak ik mezelf gek, maar ik heb wel wat symptomen. Heb alleen geen idee of dit nog steeds van de ovitrelle kan zijn of niet. Ik ben nu best positief. Wie weet.... Ik doe wel echt mijn best om rustig af te wachten, omdat het anders weer een enorme teleurstelling kan worden.
Hallo allemaal, Ik sluit mij ook aan. Ik ben Saar, 31 jaar en wij zijn al zo’n 2,5 jaar bezig. We hebben nu twee iui-behandelingen achter de rug. Morgen de inseminatie van de derde poging. Er waren gisteren twee eitjes in één eileider te zien van zo’n 22mm. Spannend!!
Wat jammer dat je geen nieuwe iui mag in de tussentijd. Maar ik duim heel hard voor je dat je positieve gevoel geen teleurstelling word. Laten we het beste er maar van hopen. Nog even een aantal dagen afwachten.
Een hoop dames die dus iui hebben rond deze dagen! Heel spannend! Wij zijn morgenochtend aan de beurt. Succes iedereen!
Succes lieve dames!! voor ons is nu duidelijk dat we geen poging wagen deze maand. Ik kopieer even de tekst die ik op mijn instagram heb gezet: ————————————- Helaas... Deze cyclus geen poging Woensdag gingen wij naar de kliniek om te kijken van welke kant het eitje zou komen deze maand. We gingen erheen met de verwachting dat jet niks zou worden deze maand omdat de eisprong om en om van links of rechts komt. Vorige maand links dus theoretisch gezien nu van rechts. ~Vanwege een ontbrekende eileider rechts en hele dure donorrietjes doen wij nu alleen IUI van de linkerkant.~ Tijdens de echo woensdag was te zien dat aan beide kanten een eitje groeide. We kregen ineens toch weer hoop! Zouden we dan toch gelijk door kunnen? In mijn achterhoofd wist ik al: dit is te mooi om waar te zijn. Een dubbele eisprong... hoe groot is die kans nou? Maargoed. We kregen toch weer een beetje hoop. Hoe onrealistisch het misschien ook was. Maar vandaag bleek dat alleen rechts doorgroeit en links was verdwenen. Geen poging dus deze cyclus En die komt harder binnen dan verwacht. Ik denk dat dat met die hoop te maken heeft. Als ik realistisch blijf, (niet verwarren met negatief want dat ben ik totaal niet!) komt het ook minder hard aan. Die hoop maakt nu dat ik weer keihard van dat wolkje afdonder. Gevoelsmatig. Ja, ooit gaan wij er komen. Ooit mogen wij het goede nieuws van de daken schreeuwen. Dat vertrouwen blijft. Maar de weg ernaartoe duurt retelang. In mijn hart ben ik al moeder. Wanneer mag ik in het echt moeder zijn?❤️
Hey meiden, Ervaren jullie ook klachten na de iui en pregnyl? Was gister al erg moe, nu nog steeds. En werd vanmorgen ook behoorlijk misselijk wakker, hoop dat het straks wat weg zakt.
Hey, Hoelang zit je nu na iui en pregnyl? Je kan eventueel wel van pregnyl bijwerkingen krijgen dat wel