1e poging start IUI 2020

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Raspberry90, 9 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Dat is wel een beetje een teleurstelling. Misschien krijgen ze een boost aankomende dagen. Weet je nog op hoeveel mm je de vorige keer zat? Wat ik begrepen heb van ons ziekenhuis is dat er inderdaad meer kunnen groeien en niet dat ze sneller groeien.
    Een digitale knuffel voor jou!

2. Kamerplantje

Kamerplantje Actief lid

15 mei 2021
    393
    373
    63
    Vrouw
    Wat lief! Dankjewel! En ook de rest bedankt voor het duimen en de lieve woorden! <3

Ondanks m’n erge buikkrampen (en daarmee gepaarde angst) de afgelopen dagen heb ik vandaag op m’n NOD weer positief getest. Over 4 weken de eerste echo (dat voelt láááng).

Sorry dat ik hier zo ben komen binnenwalsen. Ik snuffelde in topics om succesverhalen over IUI tegen te komen (stond er wat sceptisch in), maar dat ik er nu zelf een ben, voelt heel onwerkelijk. Samen met de andere recent zwangere dames hier. Ik hoop dat er nog snel héél veel tweede streepjes bijkomen. Het is jullie allemaal zo gegund!

3. Kamerplantje

Kamerplantje Actief lid

15 mei 2021
    393
    373
    63
    Vrouw
    @Mariannetje Hopelijk krijgen deze twee nog een groeispurt! En word je goed afgesteld voor een volgende keer.
    @Goldieloks Was die >1 miljoen na de opwerking? Als de beweeglijkheid goed is, maak je zeker kans. Fijn dat de poging is doorgegaan en nu duimen!
    @xmarijkex Ohhh, wat spannend! Die laatste week is echt het lastigst he? Wat betreft de steken in de liezen: ik voel sinds gisteren een soort ‘elektrische’ schokjes (zo kan ik het het beste omschrijven) in m’n liezen. Succes nog even!

En natuurlijk nogmaals iedereen succes op het wachtbankje. Ik duim voor jullie

Waterman123, xmarijkex en Goldieloks vinden dit leuk.
  4. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Ja, was na opwerken. Gelukkig:D
    Je hoeft je niet te verontschuldigen dat je ‘zo binnen bent komen walsen’. Ik persoonlijk vind het wel fijn om alle ervaringen te lezen. De leuke, maar ook de mindere ervaringen. Zou het ook erg leuk vinden als je nog mee blijft schrijven! Al is het voor de support:)

Kamerplantje vindt dit leuk.
  5. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    @ourbigdream, succes morgen met de 2e meting! Ga voor je duimen dat je het weekend voor de iui mag!

ourbigdream vindt dit leuk.
  6. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! En ja, zo lang nog hè tot die eerste echo! Geniet in ieder geval van komende weken. Je bent zwanger ❤️

7. xmarijkex

xmarijkex Actief lid

19 mrt 2021
    177
    115
    43
    Vrouw
    Ben zo enorm blij voor je dat het gelukt is! Hoe fantastisch is dat!
    Ja inderdaad die voel ik ook en dan heel kort! Heb jij dat ook?

Ja die tweede week is echt killing! Ik wil eigenlijk gewoon ook al maandag testen.

8. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    Duimen heeft geholpen! Zondag poging 2.1 met 2 eitjes op links!
    Spannend weer!!

johanna3, dvk1990, Kamerplantje en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Het is je gegund!

10. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Yes!!

11. xmarijkex

xmarijkex Actief lid

19 mrt 2021
    177
    115
    43
    Vrouw
    Super !! Spannend hoor!!

12. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat je je rot voelt! Veel sterkte daarmee, ik hoop voor je dat t snel wat beter gaat :)

13. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Hoi hoi.

Ik heb 31 mei een gesprek met gynaecoloog over IUI procedure en zaad bestellen enzo. En dan die week daarna gesprek met maatschappelijk werk.
    Dan moeten we nog besproken worden zegmaar, en dat doen ze in de derde week van de maand. Nou is mijn eisprong heel laat dit keer, maar dat betekent dat de kans erin zit dat t precies zo loopt dat ik eind volgende maand eisprong heb en misschien dan wel kan beginnen? Ik hoop t zo, laatste poging was in maart. En het wachten is al jaren, ik heb geen geduld meer haha:roflmao:

Enigma, johanna3 en Goldieloks vinden dit leuk.
  14. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Bij ons was het dat we na de evaluatie opnemen beginnen. Ik moest bellen wanneer ik ongesteld werd en toen werden de echo ingepland begin vruchtbare periode. Dus ik moest wachten tot een nieuwe cyclus. Maar je kunt het altijd vragen natuurlijk. Helemaal als je die maand al test zodat je een beetje je cyclus In de gaten houd.

15. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Vanmiddag telefonisch gesprek gekregen, we hebben groen licht! Mij progesteronwaarde was iets lager dan ze zouden willen, maar ik ben er eerder mee zwanger geworden dus hoef geen medicatie erbij, in ieder geval de eerste keer niet.

Ik heb even navraag gedaan over de mogelijkheden ivm dat de donor gestopt is en de 3 rietjes die we hebben de enige zijn. Ze zal intern overleggen of we het laatste rietje mogen inzetten met IVF ipv iui.

Nu is het wachten op de ongesteldheid (elk moment, mooi gepland zo hihi) en dan plannen we een echo in op cylcusdag 10,11 of 12.

Enigma, Milena92, johanna3 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. xmarijkex

xmarijkex Actief lid

19 mrt 2021
    177
    115
    43
    Vrouw
    Wauw super !! Dat het nu maar snel mag gaan!

dvk1990 vindt dit leuk.
  17. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Goed vooruitzicht i.i.g!

Milena92 en dvk1990 vinden dit leuk.
  18. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Jeeej!! Hup menstruatie:p

dvk1990 vindt dit leuk.
  19. Bvdm

Bvdm Actief lid

5 jul 2017
    211
    147
    43
    Vrouw
    @ourbigdream wat goed dat jij ook weer mag dit weekend! Bij mij vindt morgen de IUI plaats, heerlijk om weer 'mee te doen' hè? :)

En @Kamerplantje van harte! Wat een mooi nieuws !!!

Kamerplantje, Milena92, Goldieloks en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Wij staan ook open voor een meerling. Bij een 3-ling wordt het inderdaad wel wat drukker haha, maar daar wen je vast ook aan.

Deel Deze Pagina