1e poging start IUI 2020

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Raspberry90, 9 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    Voorzichtig gefeliciteerd. Wat ontzettend spannend!:DIk ben benieuwd hoe je arts reageert en of het er 1-2 of misschien wel 3 zijn! Hou je ons op de hoogte van alles?

Waterman123 en johanna3 vinden dit leuk.
  2. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Misschien is het een goed teken het bruine bloedverlies? Ik hoop het zo voor je!!

ourbigdream vindt dit leuk.
  3. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Erg spannend ja. Ik ben ook benieuwd hoe de arts gaat reageren. Durf dadelijk niet eens te bellen.. haha!

4. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Hallo dames,

Even een paar dagen offline geweest. Bij mijn man is gedonder op het werk en nu enorm veel stress aan deze kant gehad.

Nu is de rust een beetje terug gekeerd al is het verhaal bij mijn man op het werk nog niet over....

De datum voor de eerste IUI komt dichtbij en we weten even niet wat we moeten.

Op 1 of andere manier heb ik er wel en goed gevoel over nu mijn lichaam weer rustig word en van de stress afkomt, maar is het wel verstandig om de iui deze keer door te laten gaan....

Twijfel twijfel twijfel.... 4 juni staat de echo op de agenda. Misschien die even laten doorgaan en kijken hoe het allemaal goed ontwikkeld en even overleggen met de gynaecoloog.. of alles naar volgende maand zetten.

Ik weet het even niet meer:(

5. xmarijkex

xmarijkex Actief lid

19 mrt 2021
    177
    115
    43
    Vrouw
    Wauw !!!

johanna3 vindt dit leuk.
  6. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Wauw!! Dat klinkt toch heel hoopvol. En dan te bedenken dat jullie je ‘braaf’ aan de onthouding wilde houden, hihi. Ik ga duimen op een knaltest een deze dagen!

Milena92 en johanna3 vinden dit leuk.
  7. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Wat een vervelende situatie. Hoop dat het snel opgelost is!
    Snap je twijfel, maar zou wel de echo door laten gaan. Aan de hand daarvan zou je het nog een maandje kunnen verschuiven. Aan de andere kant...je hebt nooit gekke en rare situatie’s in de hand.

Milena92 vindt dit leuk.
  8. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Dat is inderdaad echt geen fijne situatie. Als jullie dan ook niet helemaal lekker in jullie vel zitten dan heb je inderdaad weinig trek in IUI lijkt me.
    Ik zou wel evengoed naar de afspraak gaan voor de echo. Dan kunnen jullie vanuit daar nog altijd beslissen om het wel of niet door te laten gaan. Maar als je voelt dat je lichaam er nu weer wel klaar voor is zou ik het evengoed proberen.

9. johanna3

johanna3 Actief lid

12 mei 2021
    495
    418
    63
    Vrouw
    Hallo dames,
    Vanochtend deze test! Ik ben blij, maar tegelijkertijd slaat ook wel wat angst toe. Dadelijk zijn het er echt 3? En kan mijn lijf dat dan wel aan? Ik kan natuurlijk niets anders dan afwachten nu. Ik probeer er maar even zoveel mogelijk van te genieten!

Bijgevoegde bestanden:

Milena92, xmarijkex, Kamerplantje en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    Net ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde! :thumup:

11. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Balen meid!!

12. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Gefeliciteerd, misschien kun je een vroege echo krijgen. Voor nu is het idd afwachten en inderdaad genieten. Zo fijn dat het gelukt is

13. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Balen, hopelijk is de volgende ronde jouw ronde!

14. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63

We laten de echo in ieder geval doorgaan en dan moeten we maar even kijken wat we gaan doen.

Ja het is erg vervelend en dan hebben we op dit moment ook nog vakantie.. maar misschien helpt dat ook wel weer om er een beetje rust in te houden. Denk dat dat thuis wat moeilijker was geweest omdat mijn man dan thuis zat.. het is zo gemeen. Geschorst door iets wat je met je inwerken niet geleerd hebt en na bijna 3 jaar ontdekt word en dan is het zijn schuld. Nooit heeft iemand hem verteld dat het anders moet en nu dit gedonder. Rechtsbijstand al ingelicht mochten ze met ontslag gaan dreigen. Hij heeft niks bewust fout gedaan.

15. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    Oh wat vreselijk spannend!

16. Enigma

Enigma Fanatiek lid

11 jul 2019
    1.195
    1.612
    113
    Vrouw
    Heb je nu evaluatie? Of eerst door tot 6 pogingen (sorry, staat misschien wel ergens, maar mijn hoofd is een zeef momenteel)
    Balen dat je rietjes op zijn. Weer de zoektocht naar een donor. Vond ik heel lastig. Ben blij nu nog een paar rietjes te hebben (al ben ik wel heel bang dat het niet genoeg zal zijn)

17. Bvdm

Bvdm Actief lid

5 jul 2017
    211
    147
    43
    Vrouw
    @ourbigdream da's weer balen :( maar inderdaad: vol goede moed (hoop ik) op naar de volgende ronde!!
    @dvk1990 wat een vervelende situatie... en helaas kan niemand in jouw hoofd kijken, dus blijf vooral dicht bij je eigen gevoel. Na de echo is vroeg zat om te beslissen of je deze ronde doorzet. Her moet wel ok voelen allemaal. Sterkte!!
    @Enigma , vanochtend op gesprek geweest. De arts wil maandag een hsg uit laten voeren en als die ok blijkt gaan we nog voor 4x iui. Zij heeft goede hoop, ook omdat er tussen deze 4 pogingen 1 (weliswaar zeer korte) zwangerschap zat .

Nog nooit een hsg gehad, zal het wel overleven maar... ben wel benieuwd of jullie ervaringen hebben??

18. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Hoeveel DPO ben je nu? Ik heb altijd begrepen dat als je een meerling hebt dat de testen sneller knallen omdat je meer HCG aanmaakt. Misschien dat dit je 'gerust' kan stellen :)

(dadelijk zijn het er wel 3....)

19. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    HSG is in principe 'pijnloos' de een heeft er meer last dan van dan een andere.

Met een HSG willen ze kijken hoe de doorloop van de eileiders zijn dmv van een contrastvloeistof die ze in de eileider spuiten. Is die wat meer moeilijker door te spuiten kan je wat meer ongemak zoals een drukkend gevoel krijgen.

Ze zeggen ook dat een HSG dat je eileiders schoon gespoeld zijn en dat je dan wellicht meer kans krijgt de komende maanden.

20. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Das balen ja! goed dat je rechtsbijstand hebt ingeschakeld! Nooit zomaar een ontslag accepteren en ondertekenen!
    Maar heeft deze ontdekking zo veel nadelige gevolgen voor het bedrijf omdat hij geschorst is?

Deel Deze Pagina