Wat ik me nog bedacht qua hsg, arts vertelde toen dat het vaak pijnlijker was bij vrouwen die ook een hele pijnlijke menstruatie hadden. Veel kramp tijdens menstruatie is blijkbaar ook vaker meer last bij de hsg. Vond ik wel opvallend.
Ik heb geen pijnlijke menstruaties. Alleen de 1e dag wat krampen in buik en rug. En het bekende blèh gevoel. Met gemiddeld bloedverlies. Hoef er i.i.g. geen pijnstilling voor te gebruiken zoals je weleens bij anderen hoort...dus ik zou het niet weten.
Dat zou voor mij inderdaad wel kunnen kloppen. Ik heb namelijk wel een erg pijnlijke menstruatie. De eileiders waren overigens wel open bij de hsg, dus daar lag het waarschijnlijk niet aan.
Vandaag een echo gehad op cd10 en weer een ervaring rijker..2 follikels van 17 en 15mm en nog een 3e van 12mm. Ook zag ze een follikel die niet mooi rond was en waarschijnlijk is dit er 1 van de vorige ronde??? Morgenochtend een ovulatietest doen en aan de hand daarvan woensdag of donderdag de iui. De, hopelijk niet, volgende keer weer zakken met gonal f. Vanavond nog de gonal f zetten. Ben benieuwd hoe laat ik morgen de ovitrelle moet zetten als ze woensdag zouden willen inplannen. Ben toch wel opgelucht dat het evaluatiegesprek al gepland staat! Hoe gaat het verder met iedereen?
Dat is voor cd10 goed. Van die abnormale vorm weet ik niets vanaf... Ik ben er bijna. Ik moet anders tussen 7 en 8 testen maar red die 4 uren plas inhouden bijna nooit... Word vaak 3/ 3,5 uur. Ik ben er bijna. Hij is zo goed te zien dat ik eraan denk rond half 8 voor de zekerheid nog even een test extra te doen. Zo goede 2de streep heb ik bij de action nooit gehad.. in de ochtend zijn de streepjes bij mij minder mooi waarschijnlijk omdat dat de eerste urine is... Misschien de wekker zetten om 3 uur zodat het minder geconcentreerd is...
Fijn dat die 2 follikels van goede maat zijn! Denk dat de 3e te klein zal blijven voor de eisprong. En hoop dat ook voor je, want neem aan dat jouw kliniek ook geen 3 follikels goedkeurt voor IUI? Hoeveel Gonal F moest je deze keer spuiten? Hopelijk dat je woensdag de IUI hebt Hier is het nog op het wachtbankje, alhoewel ik denk dat het deze ronde weer niets wordt. Begin alweer donkere afscheiding te krijgen (nu 11DPO) maar dat is in principe bij mij 'normaal'. Wellicht heb ik het mis en is het een innesteling, maar mijn gevoel zegt nee... Dus deze dagen nog effe afwachten.. Zo nee, dan heb ik maandag een evaluatiegesprek. Zo ja. dan horen jullie het uiteraard van mij
Ik ben overgestapt naar de roze cb. Was het zat om streepjes te turen. Bij bij knallen ze nooit. Nu een leeg rondje of een smiley. En die kan je met ochtendurine doen
Nee, bij 3 gaat het niet door. Ze twijfelde nog even of die ‘rare’ geen normale was. Anders was het echt een no go geweest. Dit was de 2e ronde met 87,5eh. De volgende keer wordt het weer 75eh, waar ik mee gestart ben. Gooi er vanavond een testje tegenaan en dan morgenochtend. Ben benieuwd Balen dat je dit gevoel hebt. Maar wie weet...hier is het ook anders dan anders Wel fijn dat je ook je evaluatie al gepland hebt staan. Geeft ergens ook wel wat rust...bij mij wel i.i.g. Succes aankomende dagen!!
Die heb ik ook. Die paarse heb ik nooit gebruikt. Doe de action er bij omdat... Ja waarom eigenlijk omdat ik dat graag wil hihi. Die van streepjes van de CB mag je ook niet vanuit gaan, maar wel zie je naarmate je bij je vruchtbare periode komt steeds meer knallen. Kon het net niet laten en nog een roze CB gebruikt, natuurlijk gewoon een rondje en geen smiley. Hopelijk morgenochtend een smiley
Ik had bij mijn laatste ronde met de z&k testen helemaal geen mooie positieve, maar alles in mijn lijf schreeuwde komende ovulatie dus ook de cb maar gedaan en ja hoor, smiley! Van de kliniek 'moet' je ook de cb gebruiken, doe dat ook maar braaf. Eerst de goedkope en als ik richting eisprong ga dan de cb ernaast. Lang leve de smiley haha. Later deze week mag ik de kliniek bellen voor de laatste uitslagen. Heel benieuwd of alles goed is. Rietjes zouden deze week ook binnen moeten komen. Ik hoop deze maand wel weer een iets langere cyclus te hebben. Krijg eind van de week de eerste vaccinatie en het voelt toch niet goed om me te laten vaccineren rondom iui. Met een beetje mazzel kan ik beide vaccinaties krijgen en hoef ik dan maar 1 cyclus over te slaan. Met een beetje pech wordt het nog 2 rondes wachten. En dat zou ik wel heel jammer vinden. @Mariannetje Spannend! Nog niet geneigd een test te doen? @Goldieloks ook weer spannend. Bijna weer op het wachtbankje @dvk1990 moet jij ook tussen 7 en 8 en 19.00 en 20.00 testen? Maar mag je dan eigenlijk 4 uur niet geplast hebben? Daar mag ik ook wel eens op gaan letten dan
Ben benieuwd. Hopelijk heeft je gevoel het gewoon mis! Wel fijn dat je in ieder geval een evaluatiegesprek hebt staan. Wat zou de volgende stap zijn in jouw geval?
Ik zou nog laten weten wat het zkh ervan zei dat we het zelf geprobeerd hebben, aangezien de iui niet door is gegaan. Ik heb vandaag maar eens naar het zkh gebeld met het nieuws dat ik alsnog een positieve zwangerschapstest in handen had, ondanks dat de IUI niet door is gegaan. De assistente reageerde een beetje verbaasd haha, maar was verder niet veroordelend ofzo. De gyn zelf heb ik nog niet gesproken. Heb de 24e een echo om te kijken of alles goed is (en ehhh hoeveel het er zijn) Na de 24e zal ik wel laten weten wat de gyn ervan zegt en hoe het ervoor staat! Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie heel snel een mooie positieve zwangerschapstest in handen mogen hebben!!!
Ja maar in de ochtend is het vaak iets vroeger ivm dat mijn zoontje een vroege vogel is. Ik moet het in ieder geval voor kwart voor 8 's ochtends of 's avonds doorgeven als hij positief is. Bij de roze CB wel, maar zoals ik al zei red ik dat dan niet hihi. Waarschijnlijk omdat ik dan weet dat ik bijna mag testen en dat prikkelt de blaas
Ik heb hem! Net op de link geklikt op de site van mijn kliniek. Morgenochtend de eerste poging. O wat spannend weer En jij?
Jeeejeindelijk meid!! Ik had een leeg rondje...maar zag wel al een streepje verschijnen dus straks rond 11 uur nog 1 wagen. Moet vóór 12 uur het ziekenhuis bellen.
Hopelijk dan een smiley. Zal voor je duimen. Ik ben teruggebeld en heb de afspraak morgen om kwart over 11.
Dat is een mooie tijd! Jij doet in natuurlijke cyclus toch? Zal mij benieuwen of ik weer zo’n achterlijk tijdstip voor de ovitrelle ga krijgen
De laatste keer kwart over 12. ‘s avonds. Dat is nog wel te doen, maar de keer daarvoor kwart over 2 ‘s nachts