1e poging start IUI 2020

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Raspberry90, 9 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.810
    8.474
    113
    Vrouw
    Ik zit nu rond mn eisprong en ik zit nog steeds te wachten op de datum voor de HSG. Duurt lang... maandag maar eens bellen en vragen hoe het er mee staat. Het voelt nu toch als een weggegooide maand eigenlijk :(

2. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht

Hier gaat het okay! Een week geleden nu mijn inseminatie gehad, geen buikpijn of bruine afscheiding dus ik ben benieuwd of mijn tweede x gelukt is. Anders misschien vragen aan de kliniek om een keer te proberen met hormonen omdat ik nu mijn iui doe zonder medicijnen. Misschien dat het helpt :) Ik moet zaterdag ongesteld worden. Hopelijk blijft die weg.

Milena92 vindt dit leuk.
  3. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Spannend. Hopelijk is de volgende keer niet nodig en is het deze keer gelukt. Ik zal voor jullie duimen

4. Bvdm

Bvdm Actief lid

5 jul 2017
    211
    147
    43
    Vrouw
    8 dagen geleden de 6e iui gehad en ik heb er op een of andere manier nu al totaal geen vertrouwen meer in... Ik wil zoooooo graag dat deze gewoon een keer goed raak is, weet niet waarom maar heb altijd het gevoel gehad dat het echt binnen 6 keer moest gebeuren en dat t anders kansloos zou zijn. En die vmk heeft de onzekerheid alleen maar vergroot.
    Kortom: negatieve spiraal ;) misschien is t morgen weer anders. Ik zou woensdag of donderdag ongesteld moeten worden dus nog paar daagjes geduld en toch maar een beetje duimen.

@Danie1989 wat een fantastisch nieuws! Van harte :D
    @Mariannetje , hoe staat het er nu voor?

Milena92 vindt dit leuk.
  5. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Ik duim ook !! Alles kan nog. :)
    Die vroege miskraam lijkt me idd super lastig, maar in feite was het ook na drie keer raak ;) dat is een goede score! Misschien kun je daar toch wat vertrouwen uit halen.

En ik snap je hoor. Ik heb in m'n hoofd nu (voor we zijn gestart) ook zoiets van, ik mag hopen dat t binnen 6x lukt. Maar ja, misschien is het die 7e keer. Het zijn maar cijfers denk ik dan maar ..

Hopelijk is het toch gewoon deze keer raak :D

6. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Vanmiddag ronde 5 van de IUI gehad! :)

Na 5 echos waardoor er steeds geen groei inzat eindelijk afgelopen zaterdag bij de echo het groene licht gekregen! :) Links was er 1 van 16mm te zien en rechts 1 van 15mm die groot genoeg waren. De 15mm was een twijfelgeval of deze nog een laatste groeispurt zou krijgen voor de IUI. Maar we mochten in ieder geval weer!

Krijgen jullie nadat de semen bewerkt zijn en het gevulde spuitje krijgen van het lab ook een resultatenformulier mee? Ik heb deze de laatste keren gefotografeerd zodat ik kon zien hoe de kwaliteit was. Zover ik kan zien deze en voorgaande ronde kwalitatief het beste van alle rondes tot nu toe.

Ben benieuwd hoe dat bij jullie is/gaat?

Goldieloks en Milena92 vinden dit leuk.
  7. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Top!! Spannend hoor :D

Ik heb morgen m'n eerste IUI!! Ook heel spannend..:) en fijn vooral. Gelukkig is het met werk gelukt, al was het alles behalve makkelijk :s

Hoe ervaren jullie de IUI zelf? Voel je er iets van, kan t pijn doen? Ik ben ook wel n beetje preuts ofzo, blijft een beetje genant vind ik haha. Heb ook nog maar 1x eerder een onderzoek gehad, aardige meneer was dat, maar toch zo awkward.. haha

8. Danie1989

Danie1989 Fanatiek lid

22 jun 2021
    1.142
    1.196
    113
    Vrouw
    P&O adviseur
    Ooh wat spannend zeg! Hoe voel je je nu? Ik ga echt heel hard voor je duimen!

9. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Ik voelde niks van de iui zelf. Soms had ik na de insemenatie wat buikkrampen en die hielden 2 of 3 dagen aan.
    Heel veel succes morgen!

Milena92 vindt dit leuk.
  10. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Oke bedankt voor de info! :) Thx!! Ben heel benieuwd :D

Goldieloks vindt dit leuk.
  11. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Ik heb ook niets van de IUI gevoeld, de eerste keer had ik wel buikpijn van de zenuwen en in de dagen erna ook maar dat was meer denk ik dat ik wel wat wou voelen. Nu met mijn tweede iui heb ik nergens last van.

Veel succes morgen! Het zal hartstikke meevallen:)

Milena92 vindt dit leuk.
  12. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Haha ja zo werkt dat vaak hè, als je denkt iets te gaan voelen.. (dacht ook steeds zwanger te zijn :roflmao:)
    Bedankt!! :)

13. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Ow n andere vraag, hoe zet je iets onder je bericht? Je handtekening heet dat geloof ik? :p

14. Goldieloks

Goldieloks Bekend lid

17 aug 2017
    594
    440
    63
    Vrouw
    Ja, klopt

15. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht
    Ik heb vandaag voor het eerst getest, 10 dagen na de inseminatie, natuurlijk vet negatief. Ik test pas weer op dag 14. Hopelijk loopt die dan mooi op!

Bijgevoegde bestanden:

16. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

13 nov 2019
    3.487
    3.113
    113
    Vrouw
    Ja alles kan nog !! Heb je t gevoel dat t gelukt is?

17. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust

Succes vandaag!

De IUI zelf voel ik zelf niets van. Ze doen met een eendebek je baarmoedermond openen en door een spuitje (met slangetje) doen ze het bewerkte zaad in je baarmoeder.
    Ja zelfs na 5x IUI (en de bijbehorende Echo's) blijft het rare gewaarwoording om zo open en bloot te liggen .... Maar alles voor het goede doel ;)

Milena92 vindt dit leuk.
  18. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Succes vandaag!

De eerste keer voelde de eendenbek wat vervelend ( mijn baarmoedermond is naar achteren gekanteld) de tweede keer was dit gelukkig minder. Bij de eerste iui bijna 2 weken krampen en een opgeblazen gevoel gehad en de 2de keer niet.

Hopelijk heb je geen geen klachten!!

19. Bvdm

Bvdm Actief lid

5 jul 2017
    211
    147
    43
    Vrouw
    Wij lopen dus precies gelijk, ik ook 10 dpo. En ook ik een haaaagelwitte test vanmorgen... Maar voel ook al wat al te herkenbare kramp, dus denk dat ik vanavond of morgen ongesteld word... Maar goed, nog even geduld.

Voel deze ronde bij jou wél raak??

20. lille

lille Actief lid

15 mrt 2021
    486
    566
    93
    Vrouw
    Maastricht

bij mij voelt deze ronde als mislukt, nja zn gevoel heb ik dan. Ik heb vannacht dan wel gedroomd dat ik hartstikke zwanger was van een vierling haha. Maar het zit echt in mijn hoofd. Ik moet aanstaande zaterdag ongesteld worden dus ik heb nog eventjes.

Deel Deze Pagina