Vandaag, op dag 16 van mijn cyclus, ben ik ongesteld geworden. Vorige week maandag had ik nog 4 eitjes en daardoor is de poging gestaakt. Heeft 1 van jullie dit ook wel eens gehad na zoveel eitjes? Kan het dat mijn cyclus nu in de war is daardoor? Of…? Ben een beetje onzeker nu.
Ik zie dat mijn IUI poging al van het lijstje is gevallen. Nou ja, hij is dan ook mislukt. Ondanks de spuiten pregnyl was de menstruatie al vlot op gang gekomen. Nu door naar de laatste iui poging. Vind het wel een dingetje hoor. Kijk ontzettend op tegen de ivf.
Dat is wel heel apart... nooit zoveel eitjes gehad dus geen ervaring mee... en weet je zeker dat het je menstruatie is?
Hè wat jammer Heel hard duimen dat de volgende raak is!!! Ik heb woensdag de eerste echo voor de 7e poging. Had met de arts afgesproken dat we tenminste 8 pogingen zouden wagen. Ben er inmiddels achter dat de wachtlijst ivf twee maanden is en daar kan ik pas na een gesprek na poging 8 opgezet worden... Ik heb nu nog voor 3 behandelingen rietjes besteld zodat ik in 1 van de twee wachtmaanden (zonodig...) nog een iui kan wagen. Dus totaal 9x. Ik moet zeggen dat ik inmiddels meer zin heb in een ivf traject dan de komende maanden iui met al dat gereis en toch een relatief kleine kans op positief resultaat . Dus hoe t ook loopt, ik ben er klaar voor haha
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 5 Narcisje - KID ronde 19 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI ronde 2 Dvk1990 - IUI-D ronde 2 Bvdm - IUI-D ronde 7 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 3 Glitterhartje - IUI ronde 1 Danie1989 - IUI ronde 1 NOD / IUI pogingen: Goldieloks: nod 22-6 / iui Glitterhartje: nod 09-07? Dvk1990: nod 23-7/ IUI 7/7 Overige afspraken Bvdm: 11-08 1e echo ronde 7 Mariannetje: 14-07 | Echo Danie1989: 27-07 vroege echo Dvk1990: 26-08 intake IVF Ourbigdream: september intake IVF Zwanger
Het is teveel bloed om het niet te zijn. Helderrood, en net zo heftig als een menstruatie. Zo vreemd! Ik ga zo het ziekenhuis bellen. Dit betekend wel dat we nog een poging kunnen doen voordat we de intake voor ivf hebben 2 september!
Hm, inderdaad gek zeg! Het is wel echt héél vroeg op gang gekomen dan... Maar als t dan toch gebeurt... is het wel zo fijn dat je toch nog een poginkje wagen kunt ben benieuwd wat ze in t ziekenhuis zeggen!
Ik wil je niet onnodig hoop geven hoor maar ik had op dag 13 m’n eisprong (met 3 eitjes) en dag 18 best wel wat bloedverlies als een startende menstruatie. Uiteindelijk bleek het toch een heftige innesteling te zijn geweest en ben ik nu 9 weken zwanger van een tweeling. Dus als het niet erger wordt of doorzet zou het misschien toch nog goed kunnen komen
Bedankt voor je bericht!! Was het bij jou ook echt bloed? Het is bij mij niet minder maar ook niet meer geworden. Gewoon rood bloed verlies en wat steken in mijn onderbuik. Het is wel anders dan anders. De arts wilt morgen een echo maken voor ik donderdag mag starten. Alleen vraag ik me heel sterk af wat ze denkt te zien als het daadwerkelijk een innesteling is valt er volgens mij nog niets te zien?! Wordt er een beetje onzeker van merk ik..
Jaa was zeker echt bloed. Ik dacht dat ik al heel vroeg menstrueerde. Aangezien het mijn eerste IUI was dacht ik dat zal wel normaal zijn na een IUI zo snel. Volgende dag had ik voornamelijk donker bloedverlies en steeds minder. 4 dagen daarna testte ik op 10 DPO duidelijk positief. Qua echo weet ik eerlijk gezegd niet wat ze kunnen zien. Misschien kunnen ze zien waar de bloeding weg komt?
Einde IUI! Door de afgelaste poging heb ik cystes op mijn eierstok. Simpelgezegd gewoon hormoonresten. We hebben daarom besloten geen poging meer te doen en in september ons voor te bereiden op IVF!
Damn! Hopelijk gaat IVF dan eindelijk het zo gewenst kindje brengen Ik ben helaas ongesteld geworden IUI 1 dus niet gelukt. Ik had allerlei aparte dingen de afgelopen twee weken. Cyclus anders dan anders dus ik kreeg toch wel wat hoop. Maar ja blijkt dus niks.
Balen, maar dan nu maar vol voor de ivf! Ah wat jammer. Je weet dat kans klein is dat het de eerste keer meteen raak is, maar toch heb je hoop hè
Ik heb een nieuwe pagina gestart voor dames die naar IVF gaan of daar al middenin zitten om ervaringen te delen. Start IVF augustus tot december 2021. | Zwangerschapspagina
Hè @Milena92 , jammer! Het zou snel zijn geweest, maar ook dat gebeurt natuurlijk regelmatig. Maar nog geen man overboord, duimen voor de volgende poging! @ourbigdream wat jammer dat je tóch niet nog een poging wagen kunt... alsof je geduld niet al genoeg op de proef is gesteld hè ik hoop echt van harte dat jullie wens met IVF heeeeel snel in vervulling gaat. Alvast ontzettend veel geluk toegewenst en sterkte met de behandeling. Zal je nog wel volgen af en toe want ben heel benieuwd... En als ik een beetje pech heb kom ik vanzelf ook op je nieuwe pagina terecht Ik heb morgen iui 7. Follikel was heel traag en vandaag ineens 17,3 en LH al verhoogd dus Ovitrelle vanmiddag ter ondersteuning gezet, morgen alweer de inseminatie. Heb afgelopen week voor het eerst acupunctuur gehad en probeer chinese kruiden op voorschrift dus wie weet (mijn nuchtere ik zou er zelf niet snel aan beginnen maar volgens de artsen is er enig wetenschappelijk bewijs in de richting van een positief effect, dus ik probeer t maar es ). Iemand al ervaring hiermee?
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 5 Narcisje - KID ronde 19 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI ronde 2 Dvk1990 - IUI-D ronde 2 Bvdm - IUI-D ronde 7 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 3 Glitterhartje - IUI ronde 1 Danie1989 - IUI ronde 1 NOD / IUI pogingen: Goldieloks: nod 22-6 / iui Glitterhartje: nod 09-07? Dvk1990: nod 23-7/ IUI 7/7 Bvdm: NOD 30-08 / IUI 17-08 Overige afspraken Mariannetje: 14-07 | Echo Danie1989: 27-07 vroege echo Dvk1990: 26-08 intake IVF Ourbigdream: september intake IVF Zwanger
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 5 Narcisje - KID ronde 19 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI ronde 2 Dvk1990 - IUI-D ronde 2 Bvdm - IUI-D ronde 7 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 3 Glitterhartje - IUI ronde 1 Danie1989 - IUI ronde 1 NOD / IUI pogingen: Goldieloks: nod 22-6 / iui Glitterhartje: nod 09-07? Dvk1990: nod 23-7/ IUI 7/7 Bvdm: NOD 30-08 / IUI 17-08 Lille: NOD 30-08 / IUI-D 17-08 Overige afspraken Mariannetje: 14-07 | Echo Danie1989: 27-07 vroege echo Dvk1990: 26-08 intake IVF Ourbigdream: september intake IVF Zwanger