Afspraken- en NOD-lijstje Narcisje ~ 30 jaar, 1e kindje, KID sinds juni 2019 KID poging 11: ergens volgende week? Afspraken ~ Pierewietski ~ 38 jaar, 2e kindje, IUI -2 NOD: 30 augustus Afspraken ~ 11 augustus uitgangs echo Raspberry90 ~ 29 jaar, IUI-3 - 4 jaar bezig voor 1e kindje. NOD: 8 augustus Afspraken ~ 28 juli: inseminatie 3. Eevie82 ~ 38 jaar, 1e kindje, IUI-D NOD 10 augustus (IUI-4 27 juli) Afspraken ~ Mercurius ~ 29 jaar, 1e kindje, Start IUI-1 NOD 31 juli Afspraken ~ 14 juli follikel meting, 16 juli inseminatie Dw23 ~ 27 jaar, 1e kindje, mmm sinds ‘19 Zwanger IUI-1 Duimelijntjee ~ 26 jaar, 1e kindje, mmm sinds ‘20 Zwanger IUI-1
Ik heb even een oudere weer neergezet, dit is de meest recente waarna iemand per ongeluk een ouder lijstje heeft gequote. Alles van gisteren vanaf 17.44 uur moet even opnieuw worden ingevuld/aangevuld
Inmiddels ben ik ook ongesteld geworden waarmee poging 4 is mislukt. Ik ben alleenstaand, dus vandaar dat ik nu middels IUI met donorzaad zwanger probeer te worden. Nog 2 pogingen en dan door met IVF. Wat ik het “lastige” vind met IUI is dat er maar 1x een voorraadje zaad wordt klaargelegd zeg maar. Ik snap dat een belangrijke horde daarmee ook al is genomen, maar timing is alles en in een gewone situatie zou je om de dag of whatever de voorraad aan kunnen vullen. Gevoelsmatig (of misschien ook wel echt) is de kans dat het dan lukt groter? Ik weet het niet, maar ik snap wel wat jullie bedoelen met “IUI-moe”. Geef de moed niet op!
Ik heb morgenochtend een telefonische afspraak met de gynaecoloog om te bespreken wat de mogelijkheden zijn verder.. deze week hebben we onze 11de KID behandeling en het plan ligt er om dan over te stappen op ivf, maar we gaan dus even bespreken of we dat na de 12de poging gaan doen en hoe enz ... Ik ben benieuwd!
Afspraken- en NOD-lijstje Narcisje ~ 30 jaar, 1e kindje, KID sinds juni 2019 KID poging 11: ergens volgende week? Afspraken ~ Pierewietski ~ 38 jaar, 2e kindje, IUI -2 NOD: 30 augustus Afspraken ~ 14 augustus uitgangs echo Raspberry90 ~ 29 jaar, IUI-3 - 4 jaar bezig voor 1e kindje. NOD: 8 augustus Afspraken ~ 28 juli: inseminatie 3. Eevie82 ~ 38 jaar, 1e kindje, IUI-D NOD 10 augustus (IUI-4 27 juli) Afspraken ~ Mercurius ~ 29 jaar, 1e kindje, Start IUI-1 NOD 31 juli Afspraken ~ 14 juli follikel meting, 16 juli inseminatie Dw23 ~ 27 jaar, 1e kindje, mmm sinds ‘19 Zwanger IUI-1 Duimelijntjee ~ 26 jaar, 1e kindje, mmm sinds ‘20 Zwanger IUI-1
Gister weer een uitgangsecho gehad op cyclusdag 10. Aangezien ik de vorige cyclus een te korte 2de helft had krijg ik bij deze cyclus vanaf de dag van de inseminatie utrogestan erbij. Ben heel benieuwd of dat net het extra zetje kan geven wat nodig is.
Afspraken- en NOD-lijstje Narcisje ~ 30 jaar, 1e kindje, KID sinds juni 2019 KID poging 11: ergens volgende week? Afspraken ~ Pierewietski ~ 38 jaar, 2e kindje, IUI -2 NOD: 30 augustus Afspraken ~ 14 augustus uitgangs echo Raspberry90 ~ 29 jaar, IUI-3 - 4 jaar bezig voor 1e kindje. NOD: 8 augustus Afspraken: 28 juli: inseminatie 3. Eevie82 ~ 38 jaar, 1e kindje, IUI-D NOD 5 september (IUI-5 op 23 augustus) Afspraken ~ Mercurius ~ 29 jaar, 1e kindje, Start IUI-1 NOD 31 juli Afspraken ~ 14 juli follikel meting, 16 juli inseminatie Dw23 ~ 27 jaar, 1e kindje, mmm sinds ‘19 Zwanger IUI-1 Duimelijntjee ~ 26 jaar, 1e kindje, mmm sinds ‘20 Zwanger IUI-1
Hoe gaat het bij jullie dames? Ik heb vandaag IUI-5 gehad en zit dus weer op het wachtbankje. Het wordt tijd voor wat succesverhalen!
Het lijkt erop dat “raspberry90” zwanger is! Als je terugscrolt naar haar naam lijkt het dat de 3e poging gelukt is! @Raspberry90 klopt dat?
Hey meiden. Ja klopt idd. Poging 3 is gelukt. Na 4 jaar eindelijk een positieve test in handen. We waren in shock, idee dat het gelukt is begint langzaam te komen. Hoop voor jullie ook snel goed nieuws! Ik gun het iedereen in zo'n traject als dit. Hoe gaat het met jullie? Liefs.
Ik voel me...tsja..toch wel hoopvol! Alleen die twee wachtweken duren zo lang. Maar kom ik ook wel weer door. En hopelijk kan ik over een week of twee ook goed nieuws hier melden Een heel fijne zwangerschap gewenst @Raspberry90 Ik zie dat jij dit topic hebt geopend maar ik kan me voorstellen dat je nu eventueel in een ander topic verder kletst. Mogen we jouw topic blijven gebruiken?
Ja tuurlijk mag dat! En ik blijf nog lekker hoor. Wil graag weten hoe het met jullie verder gaat. Dus klets vooral lekker door! En dank je wel. Lief van je!
Afspraken- en NOD-lijstje Narcisje ~ 30 jaar, 1e kindje, KID sinds juni 2019 KID poging 11: ergens volgende week? Afspraken ~ Pierewietski ~ 38 jaar, 2e kindje, IUI -2 NOD: ? Afspraken ~ 22 augustus inseminatie 2 Raspberry90 ~ 29 jaar, IUI-3 - 4 jaar bezig voor 1e kindje. NOD: 8 augustus Afspraken: 28 juli: inseminatie 3. Eevie82 ~ 38 jaar, 1e kindje, IUI-D NOD 5 september (IUI-5 op 23 augustus) Afspraken ~ Mercurius ~ 29 jaar, 1e kindje, Start IUI-1 NOD 31 juli Afspraken ~ 14 juli follikel meting, 16 juli inseminatie Dw23 ~ 27 jaar, 1e kindje, mmm sinds ‘19 Zwanger IUI-1 Duimelijntjee ~ 26 jaar, 1e kindje, mmm sinds ‘20 Zwanger IUI-1[/QUOTE]
Afspraken- en NOD-lijstje Narcisje ~ 30 jaar, 1e kindje, KID sinds juni 2019 KID poging 11: 16 augustus, NOD 30 augustus? Pierewietski ~ 38 jaar, 2e kindje, IUI -2 NOD: ? Afspraken ~ 22 augustus inseminatie 2 Raspberry90 ~ 29 jaar, IUI-3 - 4 jaar bezig voor 1e kindje. NOD: 8 augustus Afspraken: 28 juli: inseminatie 3. Eevie82 ~ 38 jaar, 1e kindje, IUI-D NOD 5 september (IUI-5 op 23 augustus) Afspraken ~ Mercurius ~ 29 jaar, 1e kindje, Start IUI-1 NOD 31 juli Afspraken ~ 14 juli follikel meting, 16 juli inseminatie Dw23 ~ 27 jaar, 1e kindje, mmm sinds ‘19 Zwanger IUI-1 Duimelijntjee ~ 26 jaar, 1e kindje, mmm sinds ‘20 Zwanger IUI-1