Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 6 Narcisje - KID ronde 19 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - IVF-D ronde 2 Bvdm - IUI-D ronde 8 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 4 Glitterhartje - IUI ronde 1 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - iui ronde 1 NOD / IUI pogingen: Lille: NOD 30-08 / IUI-D 17-08 Enigma: NOD 13-09 / IUI-D 29-08 Tunisiana: NOD 22-09 / IUI 8-9 Overige afspraken Ourbigdream: september intake IVF Bvdm: 10-09 1e echo iui 8 Glitterhartje: 13-9 echo en 15-9 echo indien nog nodig Mariannetje: 23-09 extra prikinstructie voor IVF DVK1990: 23/09 1e echo eiblaasjes Zwanger
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 6 Narcisje - KID ronde 19 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - IVF-D ronde 2 Bvdm - IUI-D ronde 8 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 4 Glitterhartje - IUI ronde 1 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - iui ronde 1 NOD / IUI pogingen: Enigma: NOD 13-09 / IUI-D 29-08 Tunisiana: NOD 22-09 / IUI 8-9 Lille: NOD 29-09 / IUI-D 15-9 Overige afspraken Ourbigdream: september intake IVF Bvdm: 10-09 1e echo iui 8 Glitterhartje: 13-9 echo en 15-9 echo indien nog nodig Mariannetje: 23-09 extra prikinstructie voor IVF DVK1990: 23/09 1e echo eiblaasjes Zwanger
Hoihoi, ik kreeg geen meldingen meer! En ben twee weken lekker op vakantie geweest Ik wil iedereen veel geluk wensen. Ik hoop dat er snel weer wat positief nieuws komt! En degenen die voor de laatste IUI gaan, duim ik extra hard. Ik moest helaas deze maand overslaan omdat m'n ovulatie precies op m'n eerste dag in Frankrijk viel.. echt balen. Nu verwacht ik vandaag of morgen hopelijk m'n menstruatie dus over twee weken hopelijk een nieuwe poging die iets beter getimed is ivm werk.. die stress van vorige keer was vreselijk.
Spannend allemaal die updates! Ik heb verder niets veel spannends te melden. Ik heb volgende maand een afspraak staan met een diëtiste om te kijken naar mijn voedingschema. Ben benieuwd of dat wat gaat helpen. Een stukje gezonder eten is altijd welkom.
Ik merk hier toch ook wel weer spanningen hoor, vandaag mn laatste clomid geslikt. Maandag echo om te kijken naar mn eitjes hoop echt dat er gewoon 2 goede eitjes zijn en niet weer als vorige keer 6. En vanaf maandag kan het zomaar plots hard gaan, misschien komende week dus gewoon al mn eerste iui.. pff spannend zeg en dan vooral dat pregnyl prikken, ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en hoe daarna die 2 weken verlopen tot mn nod die dan hopelijk niet komen gaat.. jeetje het kan dan zomaar zijn na ruim 8 jaar dat we hopelijk een goede zwangerschap mogen hebben en dan papa en mama mogen worden. Als het allemaal mee zit kan het gewoon zijn dat we volgend jaar om deze tijd met zn 3tjes zitten of misschien zelfs wel met zn 4en mochten we een tweeling krijgen bijv Wordt er gewoon echt zenuwachtig van enz, dan worden dromen eindelijk werkelijkheid ♥️ En dit geldt ongetwijfeld ook voor jullie allemaal! Dat al onze dromen maar gauw uit mogen komen en we allemaal een kindje mogen verwachten!
Ik was al een heel stuk ouder. 38 jaar. Uiteindelijk 4x iui gehad zonder hormonen. Zwanger geraakt. Iui ronde 4. 2 rietjes over. Die hebben bij mij toen we een 2e wilde niets gedaan. Nog een 4x iui nog niets... Toen door op ivf met hormonen... triptofem... later een prikpen erbij... pregnyl 1x en Urogesteran (van punctie tot de zwangerschapstest) toen Raak ! Blijft bijna onwerkelijk. Van alles gehad Inseminaties tot Tese operatie bij man. Uiteindelijk met donor zaad. Jij bent gelukkig nog jong en ik zei steeds dat ik te oud was. Maar in kliniek vonden ze dit niet. Het blijft gewoon geluk hebben. Veel Succes gewenst. Wonderen bestaan. Maar het is wel zwaar zeker als mensen om je heen allemaal spontaan zwanger raken.
Pfff mijn laatste IUI, waar we niks van verwachten... slecht rietje icm slechte eileider van mij... hoe groot was de kans?! Ik had me al helemaal ingesteld op beginnen met IVF nu. En dan ineens toch een positieve test Heb een paar dagen getest om echt zeker te zijn dat het geen pregnyl meer was en de testen echt opliepen, maar moet het nu maar geloven.
Nou ik heb vandaag echo gehad Ennn……. We hebben groen licht! Heb een eitje van 20mm en 1 van 14 en 1 van 15. En we durven het allemaal aan en ze verwachten niet echt dat die andere 2 zullen mee doen, ze heeft alsnog wel gewaarschuwd voor een tweeling maar we verwachten dus dat dat niet zo’n vaart zal lopen. Dus nu vanavond pregnyl zetten en dan woensdag ons eerste iui. Zo spannend!
Dank jullie wel! Kan het nog niet helemaal geloven. Kans was zo klein dat het zo zou lukken. Voel me echt een ontzettende geluksvogel nu. Hoop voor iedereen die nog moet wachten dat het ook snel raak zal zijn. Zou willen dat ik wat hcg'tjes zou kunnen overdragen! @Glitterhartje wat super dat jullie groen licht hebben! Duimen draaien.
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 6 Narcisje - KID ronde 19 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - IVF-D ronde 2 Bvdm - IUI-D ronde 8 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 4 Glitterhartje - IUI ronde 1 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - iui ronde 1 NOD / IUI pogingen: Enigma: NOD 13-09 / IUI-D 29-08 Tunisiana: NOD 22-09 / IUI 8-9 Lille: NOD 29-09 / IUI-D 15-9 Glitterhartje: NOD 29-09 / IUI 15-9 Overige afspraken Ourbigdream: september intake IVF Bvdm: 10-09 1e echo iui 8 Mariannetje: 23-09 extra prikinstructie voor IVF DVK1990: 23/09 1e echo eiblaasjes Zwanger
Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier, weet nog niet zo heel goed hoe dit werkt, maar volg dit graag! Wij zijn net begonnen met ons IUI traject. Helaas is de eerste poging gisteren gestaakt in verband met teveel grote follikels. Vanaf (hopelijk) begin oktober mag ik opnieuw beginnen met Gonal-f spuiten (iets mindere hoeveelheid) en hopen dat het deze ronde beter gaat en we het echt kunnen proberen. Spannend allemaal!
@Flowertje6 welkom en veel succes hier op het forum Wat jammer dat de eerste poging is gestaakt ivm overstimulatie. Hopelijk gaat de volgende ronde wel door. Hier hadden wij ook bij de eerste poging een overstimulatie en nu bij deze tweede poging zit het gelukkig wel goed allemaal, wij hebben vanmiddag ons eerste iui en ben er best zenuwachtig over maar gaat allemaal wel goed komen het pregnyl zetten keek ik echt als een berg tegenop want ja jezelf even een naald in steken doe je niet zomaar, hartslag vloog dan ook omhoog toen het zover was maar ook dat is goed gekomen, nu nog even die 2 weken wachten doorheen komen straks en dan hopelijk goed nieuws en anders een nieuwe poging doen
Omg wat GEWELDIG!!!!! GEFELICITEERD! echt Super fijn. Wauwie. Geniet ervan .. hoeveel dagen na nod ben je nu?