1e poging start IUI 2020

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Raspberry90, May 9, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bvdm

Bvdm Actief lid

Jul 5, 2017
    211
    147
    43
    Female
    Ik zie inderdaad een heeeel licht streepje! Ben je vandaag 14 dpo? Hoe gevoelig is de test? T is namelijk wel een erg licht streepje als de iui inderdaad 14 dagen geleden was... #verwachtingsmanagement
    .. Maar ik ga hard voor je duimen dat ie snel oploopt en het gewoon goed raak is :D spannend hoor

2. Bvdm

Bvdm Actief lid

Jul 5, 2017
    211
    147
    43
    Female
    Afspraken- en NOD-lijstje

Leden:
    Mariannetje - IUI ronde 6
    Narcisje - KID ronde 21
    FleurAnna - IUI-D ronde 7
    Goldieloks - IUI ronde 8
    Enigma - IUI-D ronde 3
    Dvk1990 - ronde 3 / 1e punctie ivf
    Bvdm -
    IUI-D ronde 9
    Ourbigdream - IUI ronde 7
    Lille - IUI-D ronde 4
    Glitterhartje - IUI ronde 1
    Danie1989 - IUI ronde 1
    Tunisiana - iui ronde 1

NOD / IUI pogingen:
    Tunisiana: NOD 22-09 / IUI 8-9
    Glitterhartje: NOD 29-09 / IUI 15-9
    Mariannetje : NOD 9-10 / IUI 25-09

Overige afspraken
    Ourbigdream: september intake IVF
    Dvk1990: 1/10 punctie
    Dvk1990: 4/10 of 6/10 1e terugplaatsing
    Bvdm: 11-10 1e echo IUI 9, wachtlijst IVF

Zwanger
    Enigma IUI-D ronde3
    Goldieloks IUI ronde 8

3. Glitterhartje

Glitterhartje Fanatiek lid

Jan 30, 2021
    2,393
    1,928
    113
    Bedankt meiden,
    Ik reageer ff algemeen.
    Mn temp is indd nog steeds hoog, hopelijk blijft het zo en gaat de test oplopen. Zelf vindt ik m voor 14 dagen na iui ook wel licht maar misschien late innesteling geen idee, ik wacht gewoon nog af.. van het ziekenhuis mag je sowieso eigenlijk pas na 18 dagen testen, ben toch ook ff naar de winkel geweest ff een extra doosje gehaald. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe gevoelig de test is hij is van de bigbazar staat verder ook niet op het doosje ofzo. Ergens lonkt het heel erg om morgen gewoon weer te kijken maar kan beter ff nog een dag of 2 afwachten denk ik. Sowieso ook mn temp in de gaten blijven houden en gewoon niet ongesteld worden maar lekker zwanger mogen zijn :)

4. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,507
    3,129
    113
    Female
    Jeetje wat spannend!!!! :D
    gebruik je hormonen? Zo ja kan dat het niet meer zijn?
    Ik heb zelf geen ervaring met testen maar ik zie steeds wel dat de early predicator wel duidelijke strepen geeft! En niet vals positief (tenzij je m uit de verpakking haalt wat ik toen had gedaan...:oops::|). Misschien kan je die kopen?:D ik hoop zo dat ie oploopt! Houd ons op de hoogte :)

5. Glitterhartje

Jan 30, 2021
    2,393
    1,928
    113
    #3685 Glitterhartje, Sep 30, 2021
    Last edited: Sep 30, 2021
    Ja heb clomid geslikt 50mg 5 dagen en pregnyl 5000ie gespoten voor de eisprong , maar dat was er de 24e al uit op 9 dpo. Ik heb nu 3 testen hier liggen dus daar doe ik het voor nu ff mee.. temp is nog altijd hoog maar heb wel sinds gister avond heeeeeeeel licht roze afscheiding soms.. de ene x zit het er en dan weer niet. Verder wel steeds misselijk en wat andere kwaaltjes. Gister ook rond een uur of 17:00 zo’n 10 minuten lang echt hele pijnlijke en vervelende steekjes gehad down under, voelde echt even totaal niet prettig en nu dan soms die heeeel licht roze afscheiding ik wacht nog ff af even kijken wat mn temp morgen is en ook dat licht roze aankijken en misschien morgen dan weer een test doen als alles nog is zoals vandaag, misschien is dat licht roze wel van innesteling?
    ik ga nu ff een uurtje of 2/2,5 lekker mn ogen sluiten, want dat kan k wel even gebruiken :oops:

6. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,507
    3,129
    113
    Female
    Aww slaaplekker :) :)
    Ja het klinkt gewoon helemaal alsof je zwanger bent. Denk dat de kans iig heel groot is dat t op gaat lopen! Lichte afscheiding en krampen is ook veel voorkomend op/rond nod. Maarja het blijft toch wat onzeker hè? Of het doorzet dan.. want nu ben je gewoon echt zwanger :D voorzichtig gefeliciteerd!!

7. Glitterhartje

Jan 30, 2021
    2,393
    1,928
    113
    Lief van je, dankjewel ♥️
    Ik bestempel mezelf nu nog niet als zwanger wil eerst even een goede duidelijke test in mn handen hebben. Toen ik vanmiddag weer wakker werd lag mn man naast me op bed lag hij naar me te kijken met zn hand op mn buik zegt hij, je buik is wel dikker hoor schat, opgezet waarop ik heel droog zei ja schat heb een volle blaas :p maar toch lief van hem dat hij er op zo’n manier naar keek. Ben benieuwd naar morgen ochtend naar mn temp en als die dan nog hoog is denk ik dat ik verder kijk. Heb in elk geval geen licht roze meer gespot

Milena92 and dvk1990 like this.
  8. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

Nov 6, 2016
    811
    471
    63
    Bah.. mijn man kan morgen niet bij de punctie zijn. Mijn zus gaat nu mee... Hij is verkouden en kon geen plek hier meer in de buurt vinden waar hij een test kon laten doen. Ben ook een beetje boos op hem. Hij belde pas laat of het een probleem was.. de thuistest was wel negatief maar daar gaat de kliniek niet mee akkoord. Morgen gaat hij nu testen bij een test locatie zodat hij wel bij de terugplaatsing is.. bah... Ik probeer het naast me neer te leggen, het is niet anders, proberen geen stress vast te houden, maar bah...

9. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,507
    3,129
    113
    Female
    Aw dat is echt zó liefdevol van hem...!! <3 supermooi. Ik duim voor jullie

10. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,507
    3,129
    113
    Female
    Wat rot :(
    Heb t idee dat mannen met dat soort dingen toch wat lakser zijn..? Mijn vriend had n operatie, hoestte en had negatieve thuistesten. Ging ook geen lampje branden dat ie een officiële test zou moeten doen (operatie ging dus niet door). :roflmao:
    Maar met zoiets spannends en kwetsbaars, snap ik dat jij je er rot bij voelt meid. Denk maar zo, het is niet expres, en het voelt nu ff extra vervelend omdat het gewoon zo'n spannend gebeuren is. Maar het komt echt goed!! En je zus zal vast een fijne steun zijn:):thumup:

11. Glitterhartje

Jan 30, 2021
    2,393
    1,928
    113
    He dat is vervelend zeg, dat hij nou precies nu verkouden moet worden. Gelukkig kan je zus wel mee en is je man hopelijk wel aanwezig bij de terugplaatsing. Hopelijk op mooi nieuws voor jullie deze ronde! Succes morgen met de punctie

@Milena92 dankjewel ♥️

12. Enigma

Enigma Fanatiek lid

Jul 11, 2019
    1,195
    1,612
    113
    Female
    Wat spannend @Glitterhartje Ik zie wel iets, maar staat me ook iets bij dat de big bazar testen voorgedrukte streep hebben / vals positieven geven. Duim dat er morgen een mooie streep te zien is!

@dvk1990 Dat is rot zeg. Gelukkig kan je zus mee, maar leuk is het niet.

13. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

Nov 6, 2016
    811
    471
    63
    Ja.. het is niet anders. Ik dat ik het vorige maand toch aan mijn zus verteld heb, ze is sindsdien echt heel betrokken en lief geweest ondanks dat ze vorige maand zelf bevallen is van haar 3de en haar handen vol heeft. Nu ook weer, ik vraag haar en ze staat klaar. Erg lief

Milena92 likes this.
  14. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,507
    3,129
    113
    Female
  15. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

Nov 6, 2016
    811
    471
    63
    Hallo dames,
    Momenteel lig ik op de bank. De punctie ging goed, fijn was het niet, maar het viel me reuze mee. Wel leek ik kramp te krijgen in spieren die naar mijn zij trokken en dat was het vervelendste.

Er zijn in totaal 22 follikels aangeprikt, stukken meer dan verwacht. De pregnyl heeft die kleintjes goed laten groeien. Er zijn 17 eitjes gevonden.

Nu moet ik maandag voor een echo komen en bloedprikken om te kijken of ik wel een terugplaatsing kan krijgen ivm overstimulatie. Morgenochtend voor 10 uit krijgen de uitslag van de bevruchte eitjes.

Nu in de rust en hopen dat de buikpijn snel wat afneemt. En die 2,5 L water drinken.

Enigma and romera like this.
  16. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,507
    3,129
    113
    Female
    Jeetje heftig hoor! Knap dat je er zo in staat. Fijn dat het toch soort van meeviel. En nou maar hopen dat dit je kindje gaat brengen :D

17. Glitterhartje

Jan 30, 2021
    2,393
    1,928
    113
    #3697 Glitterhartje, Oct 1, 2021
    Last edited: Oct 1, 2021
    @dvk1990 zo, dat zijn een hoop eitjes!! Hopelijk ook goed nieuws over het aantal bevruchtingen en dat je terugplaatsing door mag gaan! En je straks dan eindelijk nog een kindje mag krijgen!

Hier heb ik vandaag niet getest. Temp was 0,1 graad lager zegt natuurlijk niets maar ik kijk nog ff aan wat het morgen doet. Nog steeds geen roze meer verloren, dus even afwachten

18. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,507
    3,129
    113
    Female
    Jeetje wat spannend!!
    Knap dat je nog niet gaat testen :p

19. Glitterhartje

Jan 30, 2021
    2,393
    1,928
    113
    Mijn gevoel zat goed. Blij dat ik niet getest heb vanmorgen, heeft me weer een test bespaard. Ons eerste iui poging is helaas mislukt ik ben zojuist ongesteld geworden:( heb het ziekenhuis gelijk op de hoogte gebracht dus heb als het goed is maandag dan weer een echo en weer beginnen met clomid. Jammer maar helaas het is wat het is. Deze nieuwe ronde ga ik mezelf teleurstellingen voorkomen en ga gewoon niet meer testen tot de dag dat het ziekenhuis zegt dat het mag. Hopelijk hebben jullie meer succes deze ronde en hopelijk mag het de 2e poging wel zo zijn hier :)

20. Milena92

Milena92 Fanatiek lid

Nov 13, 2019
    3,507
    3,129
    113
    Female
    Verdorie :( ja vaak is gevoel toch goed hè... Ik probeer altijd tegen beter weten in nog hoop te houden terwijl je het gewoon wel weet ..
    Toch knap dat je het bij 1 test hebt kunnen houden! En weet je dat je die de volgende keer beter niet kunt gebruiken. Bij mij gaf de Action early altijd wel iets van een (dun) streepje. Veel valse hoop. Test nu ook niet meer, totdat ik 1 dag over tijd zou zijn.

Succes met het verwerken van de teleurstelling :( het is gewoon zo jammer. Straks kun je weer een beetje positief verder kijken en dan denk je.. wie weet is het gewoon raak die volgende keer ;) :)
    Liefs

Share This Page