Ja we hebben nu al zoiets van ja tis zuur maar goed we zijn al 8,5 jaar bezig zo’n beetje, hebben helaas 3 kindjes verloren ij die tijd. Dus al veel teleurstellingen gehad op gegeven moment ga je dingen ook loslaten en er niet meer zo sterk mee bezig zijn om jezelf erin te beschermen, wij hopen al niet eens meer elke maand erop. Nu met die iui is het natuurlijk extra spannend en ben je er toch wel iets meer mee bezig omdat je actief medicatie moet slikken en spuiten en die echo’s enz. Maar verder ook toch wel weer een beetje loslaten zoals ik al wel zei, deze nieuwe ronde geen zwangerschapstesten meer voor ons totdat de dag voorbij is waarop het ziekenhuis aangeeft dat het mag. hopelijk voor jou straks wel een positieve test, na deze 2e poging ♥️
Ja jullie verdienen het zo.. het is zo niet eerlijk verdeeld Hebben jullie voor de IUI altijd zelf geprobeerd? Snap wel t gevoel van zelfbescherming. Bij mij is t meestal het een of het ander, ik denk 2 weken lang dat ik zwanger ben, of ik denk vanaf t begin al dat t mislukt is. Eerst testte ik ook veel, maar nu niet meer. En dan die kosten voor donorzaad.. ik heb zoals deze cyclus het gevoel dat t gewoon nooit gaat lukken. En hoelang kunnen we doorgaan met IUI-D? Het is zo verschrikkelijk duur. Haha sorry voor het geklaag. Maar ik heb deze cyclus het gevoel dat het weer niks word. En als ik dan van jou lees dat t mislukt is na zoveel jaar proberen, word ik er verdrietig van dat het zo oneerlijk is verdeeld. Not fair
Klaag maar lekker hoor, daar is dit toch ook wel een beetje voor! Voor de iui hebben wij indd altijd zelf geprobeerd juist omdat we wel zelf ook dus 3x zwanger hebben mogen zijn maar nu dus wel verder met hulp. Bij jou is het helemaal vervelen met al die donor kosten erbij, dat tikt aardig door dan en dat moet je ook elke keer maar weer kunnen ophoesten steeds en dan blijf je nog met lege handen ook, ben jij een alleenstaande vrouw? Want dat is me niet helemaal duidelijk. Misschien is het juist deze keer raak bij je, net nu je er een slecht gevoel bij hebt, je weet nooit he blijf hopen op het beste, wanneer mag je testen?
Balen glitterhartje! Ik hoopte zo dat het gelukt was! Enige wat je nu kan doen is hopen op de volgende ronde! hoeveel iui mag je doen voordat je evt een ander traject in mag?
Ze willen 6x proberen, 3x met clomid en pregnyl en daarna 3x met gonal-f en pregnyl, en daarna verder kijken voor evt ivf of wat dan ook
Aww bedankt dat vrolijkt me wel een beetje op eigenlijk. De 12e mag ik testen als ik ooit echt overtijd zou zijn, wat dus nog nooit gebeurd is Dan wacht ik denk ik nog 1 of 2 dagen voor ik test tenzij ik echt realistische tekenen heb om te denken dat ik zwanger ben haha. Daar fantaseer ik vaak over hoe dat dan zou gaan hahah. Ik heb een vriend, die volledig onvruchtbaar is, dus dat is de reden voor donorzaad. En de donor die we zelf na een zoektocht hadden gevonden, daar is het dus niet mee gelukt helaas. Doen jullie nog iets speciaals als het niet gelukt is? Om jullie op te vrolijken?
Er komt een dag, dan ben ook jij overtijd en dan kan je over een stokkie piesen en dan heb je gewoon 2 dikke vette strepen erop staan! En dan mogen ook jij en je partner je papa en mama noemen. Toen ik afgelopen avond tegen mijn man zei schat ik ben ongesteld geworden, zei hij zit je me nou in de maling te nemen of is het echt zo, maar helaas was echt zo. Waren allebei wel even teleurgesteld natuurlijk maar daarna hebben we gelijk wezen praten over deze nieuwe ronde dat we er gewoon weer voor gaan en dat we hopen dat het geluk straks wel aan ons zijde is, verder hebben we niet echt wat gedaan ofzo.. hij is achter de controle gegaan ivm eigen bedrijf en ik ben lekker op de bank geploft en heb 2 horrorfilms gekeken die geen bal aan waren en wat ik dus echt geen horror vond, maar goed ze stonden wel gecategoriseerd onder horror dus dan zal het wel oja en ik heb een bak magnum gold billionaire erbij gepakt
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 6 Narcisje - KID ronde 21 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / 1e punctie ivf Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 4 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - iui ronde 1 NOD / IUI pogingen: Tunisiana: NOD 22-09 / IUI 8-9 Mariannetje : NOD 9-10 / IUI 25-09 Overige afspraken Dvk1990: 4/10 of 6/10 1e terugplaatsing Bvdm: 11-10 1e echo IUI 9, wachtlijst IVF Zwanger Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8
Net gebeld door de kliniek, er zijn 12 bevrucht van de 17! De andere 5 laten tot nu toe amper wat zien maar die geven ze nog een kans. Maar 12! Dat is echt meer dan ik verwacht had. Nu word ik morgen gebeld of ik in de 3 dagen terugplaatsing plus invriezen hoor of die van 5 dagen. Maar eerst maandag kijken wat de bloedwaardes en echo laten zien.
Het is bij mij om te huilen, nog steeds geen ei, of ik ben gestopt met testen, en weer 4 dagen te laat met menstruatie. Haha wat een ellende ook allemaal
Ja echt veel meer dan we op gehoopt hadden. Vanochtend een telefoontje gehad dat ze allemaal goed blijven delen dus er is nog geen 1 afgevallen. Woensdag heb ik terugplaatsing als maandag alles goed is. Nog wel veel buikpijn zeker als de blaas erop drukt en dat gebeurd veel met 2,5 tot 3 liter vocht dat ik moet drinken.
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 6 Narcisje - KID ronde 21 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 4 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - iui ronde 1 NOD / IUI pogingen: Tunisiana: NOD 22-09 / IUI 8-9 Mariannetje : NOD 9-10 / IUI 25-09 Dvk1990: test datum 16/10 IVF 1 : 6/10 Overige afspraken Dvk1990: 6/10 terugplaatsing Bvdm: 11-10 1e echo IUI 9, wachtlijst IVF Zwanger Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8
hoe 'beroerd' ik me de afgelopen dagen voelde hoe normaal ik me nu voel... heel vreemd.. Dacht afgelopen dagen van, he misschien positief voor aanleiding/ aanloop voor innesteling. Maar nu vandaag de dag wel een beetje kan zijn voor innesteling helemaal nergens last van. Had afgelopen dagen last van wat hoofdpijn en beetje last van mn maag/misselijk. Ben benieuwd wat het gaat brengen.. Zaterdag is NOD dag......