Ik ben nu 5 DPO en ik voel dat m'n borsten gevoeliger worden zoals iedere maand. Maar als er een innesteling komt, dan begint dat proces toch nu pas.. dus dan kan m'n lichaam toch nog niet echt "weten" of ik wel of niet zwanger ben? :S oftewel, er is toch nog hoop..
Kom net weer bij de kliniek weg. Op de echo zagen we dat rechts nog best groot was. 5 bij 7 cm.. ook zat er een groot stuk vocht naast. Ik schrok ervan maar de arts zei dat het op zich wel meeviel. Als de bloeduitslagen goed zijn, en die uitslag krijg ik morgen, mogen we woensdag de terugplaatsing hebben. Anders is het ongesteldheid afwachten een een cyclus rust. Voor nu 3 liter water naar binnen tanken en rust houden. Wel was ik vanochtend alweer wat afgevallen. Kwam 800 gram per dag aan na de punctie.
Bij mijn zoontje begon ik rond die periode ook symptomen te krijgen. Maar het is idd nog vroeg. Ik duim voor je dat je over een paar dagen een mooie positieve test hebt!
Spannend @dvk1990 Hopelijk goed nieuws en gaat de terugplaatsing door! hier echo gehad vandaag, alles was weer in orde
Bedoel je symptomen die je normaal voor je menstruatie krijgt, of zwangerschapssymtomen? Ik heb nu ook van die rare eetbuien haha, dat heb ik dus ook soms voor menstruatie. Dan heb ik echt vreselijk trek in allerlei dingen, koekjes, zalm , groente.. echt zo achterlijk
Echt zwangerschapssymptomen. Ik werd bij de innesteling al misselijk en kon ik alleen hartig en zwaar eten verdragen. Niks licht eten bij misselijkheid bij mij hihi. Verder waren mijn borsten overgevoelig en dat heb ik eigenlijk nooit voor mijn menstruatie. Dus hoop dat jij ook vroeg symptomen hebt
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 6 Narcisje - KID ronde 21 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 4 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - iui ronde 1 NOD / IUI pogingen: Tunisiana: NOD 22-09 / IUI 8-9 Mariannetje : NOD 9-10 / IUI 25-09 Dvk1990: test datum 16/10 IVF 1 : 6/10 Overige afspraken Dvk1990: 6/10 terugplaatsing Bvdm: 11-10 1e echo IUI 9, wachtlijst IVF Glitterhartje: 8 & 11 okt echo Zwanger Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8
Oww zo ja dat heb ik dus niet, alleen de dingen die ik normaal heb. Daarom vroeg ik me dus af, kan je lichaam nu al weten dat je niet zwanger bent..:s
@Milena92 lastig he, die symptomen hopelijk is het positief nieuws voor je. hier heeft het ziekenhuis trouwens besloten dat ik deze ronde 25mg clomid moet slikken, omdat de vorige ronde met 50mg mn eieren net op het randje waren van teveel, maar toen hebben we toch doorgezet omdat de kleinste toen 14mm was en we dus wel aan durfden toen. Dus nu dan met 25mg kijken of het er dan netjes 2 eitjes zijn. Ze vonden trouwens ook dat ik elke keer erg snel ben met mn ei groei maar dat kon geen kwaad. Vrijdag dus weer een echo om ff te kijken juist omdat ze snel groeien en dan maandag ook weer en dan zou het zomaar weer heel goed kunnen zijn dat er dan dus al pregnyl gezet mag worden zodat dan die woensdag de 2e iui is. Maar niet op de zaken vooruit lopen… eerst maar ff die echo’s afwachten
Hallo allemaal, na 2 dagen al jullie verhalen lezen dacht ik meld me toch maar eens aan. Morgen krijg ik mijn eerste echo en dan hoor ik of ik mag starten met mijn eerste iui poging. Ik lees dat sommige van jullie tabletten slikken en dat andere hormonen spuiten. Waar ligt dat aan? Ik mag deze week starten met spuiten. Voor het spuitje ben ik niet zo bang want ben bloeddonor en dat is een hele dikke naald maar ben wel bang voor de bijwerkingen. Zie dat jullie vanalles afkortingen gebruiken. Misschien een domme vraag maar waar staat NOD voor? Hoe ik het lees is het de datum dat je ongesteld moet worden en de test kunt doen als je over tijd bent. Ik ben echt nog een leek en heb me nog nooit verdiept in alles rondom zwanger worden. Tussen mijn 20e en 36e nooit bezig geweest met kinderen krijgen maar nadat mijn relatie over ging en ik mijn huidige vriend leerde kennen begon het toch te kriebelen. Nu willen we het graag en zijn we inmiddels 1,5 jaar aan het proberen. Ze hebben niks kunnen vinden maar omdat ik al 39 ben mag ik starten met IUI. Ik laat het de komende weken maar op me afkomen. Vind het wel al heel fijn om jullie ervaringen te lezen.
Welkom! Nod staat voor Niet Ongesteldheids Dag Dpo staat voor Days Past Ovulation Als je meer afkortingen wilt weten moet je maar ff laten weten. Zelf gebruik ik nu clomid, om de eitjes te stimuleren en dan als die groot genoeg zijn moet ik pregnyl spuiten om de eisprong te stimuleren, bij ons in het ziekenhuis is het 3 rondes met clomid en als dat niet lukt dan 3 rondes met gonal-f en gonal-f is indd ook injecties, ik denk dat het per ziekenhuis en per situatie ook verschilt wat er gaat gebeuren en wat voor medicatie je mag gebruiken, er zijn bijv ook meiden die geen clomid of wat dan ook gebruiken maar alles moeten bijhouden met ovulatie testen en daarop volgend een iui krijgen. Succes en hopelijk mogen ook jullie gauw een kindje verwachten ♥️
Net gebeld, heb goed nieuws gekregen. Bloed zag er goed uit, wel een beetje een eiwit zichtbaar maar dat kon ook door het vele drinken komen en kan er voor zorgen dat ik sneller vocht vast ga houden in de zwanger. Maar morgen heb ik dus de terugplaatsing! Zo spannend!
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 6 Narcisje - KID ronde 21 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 4 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - iui ronde 1 NOD / IUI pogingen: Tunisiana: NOD 22-09 / IUI 8-9 Mariannetje : NOD 9-10 / IUI 25-09 Dvk1990: test datum 16/10 IVF 1 : 6/10 Overige afspraken Dvk1990: 6/10 terugplaatsing Bvdm: 11-10 1e echo IUI 9, wachtlijst IVF Glitterhartje: 8 & 11 okt echo Lille: controle echo 12 okt Zwanger Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8[/QUOTE]
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 6 Narcisje - KID ronde 21 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 4 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - iui ronde 3 NOD / IUI pogingen: Tunisiana: NOD 23-10 / IUI 9-10 Mariannetje : NOD 9-10 / IUI 25-09 Dvk1990: test datum 16/10 IVF 1 : 6/10 Overige afspraken Dvk1990: 6/10 terugplaatsing Bvdm: 11-10 1e echo IUI 9, wachtlijst IVF Glitterhartje: 8 & 11 okt echo Lille: controle echo 12 okt Zwanger Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8
Vandaag weer een echo gehad. Er is maar 1 eitje helaas van 17mm. Iui gepland zaterdag ochtend. Spannend weer eind van de maand evaluatie van het traject
@Tunisiana hoe groot moet een eitje zijn minimaal om de iui te kunnen doen? Vandaag had ik mijn echo en alles zag er goed uit om te starten. Dus vanavond eerste spuit gezet. Ik vond het wel spannend maar het is me meegevallen. Ik spuit Meriofert, hier zit menselijk hormoon in en dat geven ze in ons ziekenhuis bij vrouwen boven de 35 jaar. Vandaag maar eens gevraagd wat het verschil was omdat ik hier las dat de meeste andere hormoon spuiten gebruikte. In het lijstje hierboven zie ik bij sommige staat IUI en bij andere IUI-D. Wat is daar het verschil tussen? Sorry dat ik zoveel vragen heb maar het is allemaal nieuw voor mij.
@Tunisiana hopelijk is deze ene ei een voltreffer!! @Kletskous82 bij ons zeggen ze 20mm dan is het rijp. En het iui-d staat voor iui met donorzaad. Veel succes deze ronde en hopelijk mag je snel zwanger wezen! @dvk1990 heel veel succes vandaag met de terugplaatsing!!
De terugplaatsing is goed gegaan. Nu beginnen de 11 dagen wachten. Zou ik het volhouden niet eerder te testen?? Op dit moment zijn er al 5 embryo's in gevroren, de andere 6 waren nog niet zover. Morgen krijg ik het uiteindelijke totaal van de ingevroren embryo's te horen via mijn patiënten portaal.
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IUI ronde 6 Narcisje - KID ronde 21 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 4 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - iui ronde 3 NOD / IUI pogingen: Tunisiana: NOD 23-10 / IUI 9-10 Mariannetje : NOD 9-10 / IUI 25-09 Dvk1990: test datum 17/10 IVF 1 : 6/10 Overige afspraken Dvk1990: 6/10 terugplaatsing Bvdm: 11-10 1e echo IUI 9, wachtlijst IVF Glitterhartje: 8 & 11 okt echo Lille: controle echo 12 okt Zwanger Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8[/QUOTE]