Ach wat rot alle vervelende dingen komen ook altijd tegelijk hè.. Hopelijk kom je gauw weer in beter vaarwater begint met je nieuwe baan
Jij hoeft nog maar een week te wachten toch he? Volgende week zaterdag goed nieuws!!! Ik duim voor je.
@Bvdm geef de moed niet op meis! Hoe gaat het nu met je? Klachten kunnen indd komen en gaan, toen ik de laatste keer zwanger was had ik helemaal geen klachten nooit gehad ook toen, en bij de 1e zwangerschap heb ik boven de wc gehangen en de 2e was ik wel misselijk maar verder ook niks. @Mariannetje he kak zeg dat het niet gelukt is. Gelukkig heb je er nog 2 hopelijk mag je volgende poging slagen! @Milena92 spannend! Nog een weekje. Hoop voor je dat het zo mag zijn! @BibiQ voor jou ook spannend! Hopelijk ook een positieve test! @Chococookie uiteindelijk heb je maar 1 zaadje nodig! Hopelijk mag ook jij positief testen! @Kletskous82 spannend, aftellen naar je eerste echo! Misschien zijn het er indd wel 2 hoe voel je je verder? Ik kom ook gezellig op het wachtbankje erbij, vanochtend was mn temp gestegen van 36,4 naar 36,7 dus dat houd in dat mn ei(eren) gesprongen zijn, of het moet heel gek lopen mocht mn temp morgen weer opeens lager zijn ben benieuwd deze ronde mn man zei alleen wel dat ie beetje bang is dat ze straks alle 3 raak zijn, of dat ze nog even bedenken zich te gaan opdelen en er straks met 4/5/6 zitten maar dat zal wel niet, tis wel beetje russisch roulette hoor haha, het kan goed uitpakken en er misschien 1 of 2 zijn of… je bent verder van huis. Maar goed kan natuurlijk ook nog altijd niet raak zijn
@Glitterhartje ik voel me helemaal goed. Af en toe beetje trekkerig gevoel in mijn buik maar verder nergens echt last van. Op wat pukkels na in mijn gezicht haha. Maar heb energie over de laatste dagen. Zijn alvast in huis opruiming aan het houden. Heb ik straks weer veel plek voor nieuwe spullen.
Dat trekkerige gevoel is heel normaal, is het oprekken van je banden. Wat fijn dat je je verder goed voelt! Ook lekker in huis alvast rommelen geeft ook een fijn gevoel he heb je straks de ruimte en de rust voor als de baby komt
Heerlijk ja. Ik ben sowieso van het opruimen. Maar nu dacht ik doe eens grote opruiming. Hoop voor de rommelmarkt. En je hebt net wat meer motivatie om even de laatste klusjes in huis af te ronden. Heb ik daarna alle tijd om de babykamer in te richten. Ga bewust nog geen babywinkel in nu want dan vind ik alles weer leuk en wordt ik daar weer ongeduldig voor. Erg he.
@Kletskous82 Mag ik jou wat vragen Ik heb nu wel wat pms achtige dingen die ik normaal heb, zoals gevoelige borsten. Had jij voor nod klachten die je iedere maand had? Of was echt alles anders?
En @Bvdm Hoe was dat bij jou voor nod? Had je klachten die je normaal had, of juist heel anders waardoor je dacht zwanger te zijn? Hoe gaat het nu (met je testjes)??
Ja ik had exact hetzelfde als normaal. Gevoelige borsten en buikpijn alsof ik ongesteld moest worden. Maar die buikpijn voelde 2 dagen voor NOD zelfde als normaal. Alleen zet de buikpijn normaal door en nu werd het minder. Een ander soort buikpijn. De NOD dag zelf was mijn temperatuur nog steeds boven de 37 graden terwijl het normaal 36,4 is als ik ongesteld moest worden. Een dag later was dit nog steeds zo dus toen wist ik het en toen heb ik getest. Dus je kunt vanaf morgen iedere ochtend temperaturen om dezelfde tijd. En dan kijken of deze rond de NOD omlaag gaat of hoog blijft. Blijft ie hoog dan zou je wel eens zwanger kunnen zijn
Bedankt voor je antwoord Toch best bijzonder dat je gebruikelijke klachten, zoals menstruatie krampen, krijgt en dan toch zwanger bent. Je lichaam beseft het misschien pas op nod
Hoe gaat het met iedereen hier? Ik heb bijna iedere maand na de ovulatie dat ik me niet zo lekker voel, een beetje grieperig gevoel. Duurt vaak zo'n 4/5 dagen. Blijkbaar is dat als je weerstand wat minder is ofzo na ovulatie. Maar nu heb ik de grieperige gevoel al sinds 8 dagen. Heel irritant. Ik ga wel werken enzo maar zon gevoel dat je het liefst in je warme bedje wil blijven liggen. Ik hoop dat t een zwangerschapsteken is
Het gaat hier niet heel lekker helaas. Pittige hg zwangerschap dus al twee keer opgenomen geweest en als ik niet snel een beetje meer binnen kan houden wordt er een sonde geplaatst. Dus niet echt een roze wolk. Maar baby doet het gelukkig goed, dat is het belangrijkste!
Omg wat klote ..! Wat vreselijk lijkt me dat. Misschien is een sonde maar beter toch? Dan heb je misschien wat meer kracht/energie door meer voeding. Gelukkig dat je lieve baby'tje het goed doet <3
@Enigma dat is niet fijn. Maar goed dat het met de baby wel goed gaat. Hoop dat jij je vlug beter voelt en wat binnen kan houden.