Hallo allemaal, Ik ben aan het wachten tot ik ongesteld word zodat ik aan de IUI kan beginnen. Ik moet eind deze week ongesteld worden. Maar mijn lichaam is flink raar aan het doen maar ik geloof niet dat ik zwanger ben.♀️
Hoi hoi! Ik hoop ook dat het een zwangerschapsteken is voor jou! Hier bij mij zit in een beetje in een dal, ik heb vorige week een afspraak gehad met de huisarts dat ik er toch mee zit dat het zwanger worden niet snel wilt lukken en dat met werk ook niet lekker gaat. De werkdruk is heel hoog en heel veel personeel te kort. Met andere worden; burn-out + depressie. Het was zelfs zo erg dat ik aan de anti depressie zou moeten. Gelukkig is dat het niet geworden omdat het invloed zou hebben op de fertiliteit. Ik ben wel vorige week al gestart met therapie dus hopelijk gaat het lukken. Mijn 5e IUI staat deze week gepland als ik het goed heb uitgerekend. Ik heb me al ingesteld dat we de route van IVF op gaan in januari. Hopelijk gaat het bij jullie een stuk beter dan hier!
Jeetje wat vervelend, dan zit je er wel goed doorheen. Hopen dat je snel beter voelt en het toch raak mag zijn voor januari.
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IVF ronde 1 Narcisje - KID ronde 21 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 5 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 3 Kletskous82 - IUI ronde 1 NOD / IUI pogingen: Tunisiana: NOD 23-10 / IUI 9-10 Bvdm: 27-10 NOD | 15-10 IUI 9 Overige afspraken Mariannetje: 16-10 Echo IVF 1 Bvdm: 17-11 tweede intakegesprek ivf Dvk1990: 17-11 eerste echo Kletskous82: 23-11 7 weken echo Zwanger Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1
Niet fijn voor je als alles teveel wordt. Hoop dat de therapie gaat zorgen dat je er weer bovenop komt en dat medicijnen niet nodig zijn. Maar ik snap het wel. Als het zwanger zijn niet lukt dat vergt prive veel van je en dan ook nog op t werk stress. Dat kan een mens niet aan. Zorg goed voor jezelf. Het komt uiteindelijk weer goed.
@alle nieuwe mensen, voel je vrij om het afspraken en NOD lijstje bij te werken. Je drukt op reageer, haalt het gedeelte met quote weg en past je gegevens aan of vult ze aan.
@Enigma wat ontzettend kut dat je HG hebt en daardoor ook nog eens misschien aan de sonde moet, hopelijk zakt het snel wat af en blijft het niet je hele zwangerschap zo! Gelukkig gaat het met de baby desondanks wel goed. Beterschap en hopelijk voel je je snel een heel stuk beter ♥️ @marsha95 spannend meis, misschien zijn het stiekem toch wel zwangerschaps symptomen, hopelijk wordt je niet ongesteld maar heb je aan het einde van de week gewoon een positieve test in je handen! @lille wat goed van je dat je aan de bel hebt getrokken! Het is ook veel allemaal, afspraken, echo’s hormonen noem maar op. En dan ook nog eens daar bovenop dat het niet lukt, dan is het niet gek dat je er een keer even doorheen zit en dan ook nog eens je werk ook erbij, ja dat vreet je op hoor! Neem de tijd voor jezelf en luister goed naar je lijf, hopelijk helpt de therapie en voel je je gauw weer een stuk beter!
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IVF ronde 1 Narcisje - KID ronde 21 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 5 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 3 Kletskous82 - IUI ronde 1 NOD / IUI pogingen: Glitterhartje: Nod 25-11 Geen iui Overige afspraken Dvk1990: 17-11 eerste echo Kletskous82: 23-11 7 weken echo Zwanger Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1
Thanks Jeetje wat heftig .. Het is inderdaad wat Kletskous zegt gewoon super lastig om niet snel zwanger te worden, en als er dan nog meer bijkomt.. Top dat je hulp hebt gezocht!! <3
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IVF ronde 1 Narcisje - KID ronde 21 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 5 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 3 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ - IUI-D ronde 2 NOD / IUI pogingen: Glitterhartje: Nod 25-11 Geen iui BibiQ: IUI-D 7-11 / NOD 21-11 Overige afspraken Dvk1990: 17-11 eerste echo Kletskous82: 23-11 7 weken echo Zwanger Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IVF ronde 1 Narcisje - KID ronde 22 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 5 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 3 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ - IUI-D ronde 2 NOD / IUI pogingen: Glitterhartje: Nod 25-11 Geen iui BibiQ: IUI-D 7-11 / NOD 21-11 Narcisje: KID poging 22 op 8/11, NOD op 22/11 Overige afspraken Dvk1990: 17-11 eerste echo Kletskous82: 23-11 7 weken echo Zwanger Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1
S Spannend Hoe voel je je? Alles kan nog misschien is dit de keer dat het raak is Ik wacht ook af, heb wel pijnlijke borsten zoals normaal. Hopelijk zegt het niks
Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds een paar uur het gevoel heb dat het wel eens gelukt kan zijn. Ik voel me een beetje weeig en ook al weet ik dat dat niks zegt en gewoon kan komen door progesteron, toch heb ik deze keer goede hoop. Maar ik ben ook bang voor weer nieuwe teleurstelling dus ik probeer wel nuchter te blijven Hoeveel dpo ben jij nu?
Mooi!! Hoop houden is hartstikke belangrijk de teleurstelling als het niet lukt is er toch wel, ook als je geen hoop hebt. Positieve instelling zorgt voor positieve energie, en ik denk echt dat dat kan helpen Ik ben nu 12 dpo word niet ongesteld op 13 of 14 dpo
Ik wacht af! Het zegt genoeg als het donderdag en vrijdag droog blijft hahah. Dan ga ik zaterdagochtend testen