Ja raar is dat he!! Ik had dat toen we ongeveer een half jaartje aan het proberen waren. Ineens begon ik een dag voor nod al krampen te krijgen, ik heb dat in die 14 jaar menstruaties daarvoor nooit gehad het lijkt wel psychisch ofzo.. hoe meer je het wil, hoe harder je lichaam moet werken om toch ongesteld te worden hahah
Hahah ik ga zo'n omelet/tortilla maken met veel ei, aardappel, uitje, beetje peterselie daar houd ik nog meer van dan ijs
@Chococookie Hoe voel jij je verder? Je had gister licht bloedverlies en krampjes toch? Dat klinkt wel heel veelbelovend..
Ja klopt! Vandaag nergens last meer van dus stiekem hoop ik echt dat het een innestelingsbloeding was...maar ik hou er ook wel echt rekening mee dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik ben benieuwd!
@Milena92 shit zeg dat t niet gelukt is. Verwen jezelf maar dit weekend en daarna op naar de volgende poging. Die krampen voor de ongesteldheid daar zit gewoon geen logica in. Ik heb 20 jr de pil doorgeslikt en als ik dan soms ongesteld was dan had ik nergens last van. Sinds ik 2 jr geleden met de pil gestopt ben had ik iedere maand 2 dagen van te voor krampen. Maar de laatste keer had ik dat ook en wist 100% dat ik het zou worden en toen bleek ik zwanger. Iedere maand gevoelige borsten en nu nergens last van. Allemaal heel verwarrend toch. Dus let niet op de symptomen want daar valt geen pijl op te trekken. Voor alle dames die dit weekend gaan testen heel veel succes.
Helaas is vanochtend dan toch mijn menstruatie doorgekomen . Maandag weer beginnen met nieuwe injecties en vol goede moed door naar ronde 2! Voor de dames die één dezer dagen gaan testen: toitoitoi!
Ja zeker spannend! Met hormoonstimulatie. Ben vandaag echt ongesteld geworden dus maandag beginnen met de injecties.
Dan beginnen we maandag samen (ik ben vandaag ook ongesteld geworden na een eerste poging dus begin maandag ook weer)! Welke injecties ga je gebruiken, ook Gonal F? Veel succes!
Wat vervelend te lezen dat er zoveel dames ongesteld zijn geworden Hopelijk brengt deze nieuwe ronde voor jullie allemaal meer geluk ♥️
IUI cyclus maatjes ik heb ovaleap is denk ik bijna het zelfde. Jij ook veel succes! Heb je nog tips voor mij? Omdat het mijn eerste IUI is