Ik heb ook altijd lichte menstruaties gehad, misschien nog wel verspreid over 4-5 dagen, maar sinds een jaar zijn ze korter: meestal 3, vorige maand met moeite 2 dagen. Ik heb het zowel aan huisarts als kliniek voorgelegd en die zeiden beide dat het niets zegt. Menstruaties veranderen nu eenmaal door de jaren heen. Maar ik herken je ongerustheid hoor!
Dat klinkt als dat het te doen is. Ben benieuwd of het zo blijft of dat het nog veranderd. Ik ben heel erg gefocust op mijn lichaam. In het begin had ik last van een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Dat is nu weg. Soms voel ik lichte steekjes in mijn lies en/ of onderbuik. Daarnaast heb ik wat last van hoofdpijn en een beetje lage rugpijn. Maar hier heb ik altijd wel wat last van. Verder ben ik wel vermoeider dan normaal en slaap ik dieper (droom meer). Ik ben niet misselijk, wel iets minder eetlust. Soms heel warm of juist heel koud. Geen idee of dit door de zwangerschap komt. Ik zit nu in de vijfde week. Het is allemaal nog heel pril.
Oooh spannend 9 dec. Heb je nog getest tussendoor? Ik snap goed dat je soms zorgen maakt. Maar bij mijn zoon wist ik nergens van en heb ook nergens aan gemerkt dat ik weleens zwanger kon zijn. Pas toen ik niet ongesteld werd vond ik het vreemd. Was ook toen altijd heel stipt.
Ik heb voor de zomer OFO gehad neem aan dat AMH daar ook getest is? Maar dat is precies waarom ik de arts wil spreken, ik heb geen idee meer wat er uit kwam en wat het allemaal betekent
Ik kom net van de eerste echo voor mijn eerste IUI. Gelijk al een domper er waren er 3 gegroeid maar veel te groot dus deze poging moeten we stop zetten. Pff wat baal ik. Vanmiddag een bel afspraak met de gynaecoloog om te kijken wat we gaan aanpassen met de medicatie en of de volgende wel volgende maand kan doorgaan vanwege dat ze heel de kerst vakantie geen IUI's doen. Dus ik schat de kans groot dat die ook niet door zal gaan.
Ahhrgg godsamme wat kut!! Dat wel is vervelend dat begin dat je moet uitvinden welke dosis medicatie het beste is..
Spannend, ik hoop dat de injecties het gewenste resultaat hebben opgeleverd! Toevallig heb ik ook vandaag ook straks een echo om te kijken wat een week injecties hebben gedaan
Ah nee wat ontzettend balen ! Ik zie dat ik net te vroeg heb gereageerd op het vorige bericht, deze zie ik net nadat ik het vorig al had verzonden. Misschien dat je deze ronde wel zelf aan de slag kunt zonder de IUI poging zeg maar. Om toch kans te hebben zwanger te worden (ondanks de vergrote kans op meerling) deze ronde.
Ik heb twee testen gedaan. Op 20 en 22 november. Beide positief. Daarna met de kliniek gebeld en die raadde mij af om nogmaals te testen. Omdat zelfs als het niet goed is. Het zwangerschapshormoon nog een tijdje in je lichaam is. Wat waren later je zwangerschapskwaaltjes?
Bij mij nog niet veel groei te bespeuren na een week met 125 eenheden . Cyste gelukkig nu wel echt weg. Had gehoopt dat een hogere dosering wat meer zou doen maar helaas. Mag nu weer ophogen naar 150 eenheden en dan vrijdagochtend weer terugkomen.
ja het is echt balen en vooral omdat de volgende poging waarschijnlijk ook niet kan en dat ze zeggen dat je nu ook niks mag doen. ze wilde zelfs dat ik een morning afterpil ging halen als ik in de afgelopen dagen gemeenschap had gehad. ik heb vanmiddag nog een telefonische afspraak staan met de gynaecoloog om te kijken wat we nu gaan doen. ik vind het een lastig dilemma om toch te proberen. want de ene kant denk ik ze zullen niet voor niks zeggen dat je niks mag doen. maar de andere kant in bijna 2 tijd is het ook niet gelukt waarom zou ik dan verwachten dat ik nu wel een meerling hier van zou krijgen. het is lastig. ik hoop dat bij jou straks alles goed is bij de echo
ik zie nu ook pas net je bericht nadat ik ze vorige had verzonden haha jammer dat er nog niet veel gegroeid is maar in 5 dagen tijd met een hogere dosering kan veel gebeuren. ik ga voor je duimen
Kun je geen provera krijgen om de boel af te breken nu al? Dat je hopelijk voor de kerst alsnog eisprong kunt krijgen
ik zat hier ook al aan te denken om te vragen. ik wilde ook bespreken of de volgende cyclus misschien met medicatie kan en met echo's dan in de gaten houden en als de iui niet meer kan omdat het in de kerstvakantie is dat we het dan zelf proberen zonder de iui. lief dat je mee denk voor een oplossing
Dat klinkt als een goed plan ook Ik heb trouwens in die zin vlotte arts, eitje groeide vorige keer niet echt door, was cd 14 dus provera mee. Doorpakken die hap Niet nodig gehad, menstruatie kwam al snel gelukkig.
die van mij is best van de regeltjes dus ben benieuwd wat ze van mij voorstellen vindt of waar ze zelf mee komt. en mijn vriend maar bang zijn dat de injecties niks deden omdat hij er niks van merkte aan mij haha ik probeer het positieve in te zien mijn lichaam reageert er goed op
@marsha95 he wat ontzettend kut dat je eerste poging niet door mag gaan, hopelijk gaat het in de volgende ronde beter! @Chococookie vervelend dat het nog niets heeft uitgehaald, hopelijk komt er wat schot in de zaak met een hogere dosering!