Kan er (ook) niet bij… misschien heb jij een Android? Soms is dat ook nog verschillend. Meiden succes! Het is en blijft spannend de aankomende dagen. Ik heb gek gevoel in mijn voet dat had ik eerder ook wel eens als ik ongesteld was. (Afgelopen half jaar trouwens niet) Verder vanochtend getest want ik had gedroomd dat ie positief zou zijn… maar… dat was ie niet. Super spier wit. We wachten maar af maar verwacht gewoon mijn menstruatie dinsdag of woensdag… en we hadden nog wel zoveel zwemmers…
Heh wat raar!! Hoe kan dat nou xD ik heb hem pas geïnstalleerd, misschien als je m update lukt t wel. Haha En ja ik snap dat je zenuwachtig bent.. maar dat komt echt goed!!
Maar alles kan dan nog lieverd!! Het is nog zo vroeg om te testen. En dat gevoel wat je had, klinkt als een goed idee. Maarja je weet t nooit..
Hadden we maar een luikje in ons buik die we zo nu en dan eens konden openen zodat we even konden spieken hoe het daar binnen gaat
ja ik heb die app al 6 jaar ofzo, misschien is dat het Ik zal mijn man straks eens vragen te kijken naar updates, misschien werkt het dan wel haha, en anders maakt het ook niet uit verder
Oooh @Glitterhartje dat streepje ziet er al best goed uit! Ik test zelf altijd nog op 14dpo pregnyl, maar dan is het wel echt al lichter! Hier moet gewoon eigen hcg bij zitten.
Ik test morgen weer, dan zal ik zien of het is opgelopen of niet Maar denk haast van wel want ben al dagen misselijk en beetje last van mn buik en vaker plassen en dat zijn wel symptomen
Hoeveel dpo ben je? Heb je ook hcg gespoten? Ik zie wel wat, maar ik plas die streepjes ook nog 13 dagen na pregnyl
Dit is 10dpo. Ik heb het nog niet eerder gezien. Ik heb ovitrelle gebruikt geen pregnyl weet niet of dat uitmaakt. Morgen maar gewoon weer testen
@Minetje en @Glitterhartje ik weet nu wat het is, omdat ik die app net heb geïnstalleerd heb ik een soort halve vip gratis proef periode Pff ik word gek ik kan nergens anders meer aan denken. En de enige reden waarom ik hoop heb is omdat m'n temperatuur nog hoog is, terwijl t niet eens echt betrouwbaar is bij mij.. omg haha. Nou ging ik net een stukje wandelen en zijn de krampjes weer veel minder.
Hahaha ja dat zou in ieder geval duidelijk geven ja maar ik heb de bijgelovigheid dat ik het dan jinx als ik afwacht en overtijd ben zijn m'n kansen groter
Goooooooodmorning ladies! Alles goed met iedereen? Houden jullie het nog een beetje vol Hier vanmorgen weer een temperatuur van 37.1 dus die is nog mooi hoog!
Wat spannend allemaal! Wat wordt er bedoeld met dpo? Dagen na de inseminatie? Ik mag 31 dec/1 Jan testen. Heb ovitrelle gebruikt. Wat ik wel heel raar vind, je leest dat je ong 36 uur na zo’n injectie de inseminatie krijgt maar bij mij was het 18 uur later. Is het dan wel goed gepland? Het was allemaal te nieuw voor mij om kritische vragen te stellen die dag