Hier start t weer met spotting op 9dpo. Zal morgen of overmorgen vast ongesteld worden: ik was gister ook flink humeurig. Weer die &$&$*@ echo's en hormonen.. k#t kerst. Goddank vieren we het niet samen met mijn zwangere schoonzus. Zij zal 3 kinderen krijgen in de tijd dat wij bezig waren en 1 hebben gekregen.
Ja, tis soms zo teleurstellend dat alles zo oneerlijk is verdeeld. En tuurlijk, het heel leven is oneerlijk. Maar met zulke grote dingen als dit is het moeilijk te accepteren
Ik zie heel erg op tegen oudjaarsavond. Dat is weer zo'n moment dat je terug kijkt naar wat er gebeurd is en uitkijkt naar wat je hoopt voor het volgende jaar... maar dat is bij ons al jaren hetzelfde en iedere keer denk ik; komend jaar wordt ons jaar! En steeds worden we weer teleurgesteld..
Ik vindt het zo rot voor jullie dat het niet gelukt is, weer een ronde vol spanningen, afspraken, echo’s en hormonen ik hoop echt dat deze nieuwe ronde jullie ronde wordt en dat 2022 meteen goed start!
@Glitterhartje gefeliciteerd jij bent gewoon zwanger. Streepje is nog niet heel duidelijk maar je mocht morgen ook pas eigenlijk testen he. Dus op naar de kruidvat en morgen nog eens testen en dan voor een duidelijk streepje. Ik zou maandag gewoon een afspraak maken in het ziekenhuis om bloed te prikken dan weet je het 100% zeker. Balen voor de dames die weer ongesteld zijn of gaan worden.
Klopt, morgen 14 dpo maar ik ga dinsdag naar de kruidvat test halen, dan test ik woensdag weer en dan op vrijdag nog testen en vrijdag ook het ziekenhuis laten weten, want het ziekenhuis zegt pas op dag 18 te testen dus daarom dat ik dan vrijdag pas aan ze ga laten weten, en zo heeft het hcg mooi de tijd om goed te stijgen en zolang ik verder geen testen in huis meer heb kom ik ook niet in de verleiding om te testen.. hoewel de kruidvat wel heel dichtbij is hahaha maar goed heb met mn man de afspraak gemaakt niet eerder dan dinsdag te kopen
Hi Dames, Ik lees al een tijdje met jullie mee en wil mij graag bij jullie aansluiten. Wij zijn ook al een tijdje bezig (ronde 26). Wel al een dochter van 9 (uit een eerdere relatie) Over dochter ook 2 jaar gedaan, maar wel toen spontaan zwanger geworden. Nu voor een tweede bezig. Ik heb zelf een baarmoeder afwijking (dubbele baarmoeder). Inmiddels al 2 iui behandelingen achter de rug ( 2x heel licht positief getest maar steeds een paar dagen daarna dat het mis gaat. Nu aankomende week mijn 3e iui behandeling. Ben benieuwd of het dan raak mag zijn. Heb iui in eigen cyclus. Volgens mij is er hier nog eentje die dat heeft? In principe zouden we 4 iui behandelingen gaan doen vanuit het ziekenhuis. Daarna ivf. Zou het wel leuk vinden om met jullie mee te kletsen! En alle dames die zojuist positief hebben getest gefeliciteerd!
Als je woensdag test dan zie je zeker al een duidelijk streepje. Vrijdag is nog leuker. Het officiële cadeau op kerstavond zelf heb ik toen getest op 15 DPO. En daarna niet meer. Was er 100% zeker van. 1e kerstdag ben ik precies 12 weken alweer. Tijd vliegt voorbij. En 4 wk daarna weten we al of het een jongen of meisje gaat worden. Ben inmiddels 3,6 kg afgevallen maar toch begint er een klein buikje te komen.
Ik had laatst 1 op IG die eng optimistisch was: elke menstruatie brengt mij dichter bij mijn gewenste kindje Naa nee... zo werkt t voor mij niet. Elke menstruatie denk ik: f#ck... weer naar t ziekenhuis
Welkom!! Kiezen ze ook een baarmoeder uit? Heb je ook 2 baarmoedermonden dan? 26 rondes, ook lang zeg
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Leden: Mariannetje - IVF ronde 1 Narcisje - KID ronde 22 FleurAnna - IUI-D ronde 7 Goldieloks - IUI ronde 8 Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 6 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ IUI-D even pauze Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 1 Groenebomen - ronde 2 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI - ronde 1 NOD / IUI pogingen: Minetje: 7-12 IUI poging 3 NOD 21-12 Glitterhartje: 6-12 IUI poging 2 Nod 20-12 Groenebomen: ronde 2 nod 23-12 Shiltje: 15-12 IUI poging 1, nod 30-12 Tunisiana: 8-12 iui poging 4, nod 22-12 Overige afspraken: Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1 (9 juli 2022) EefjeLove IUI ronde 7
Ja lang hè!! Ik ben eigenlijk al heel lang van de pil af. Toen mijn dochter 3 jaar was gestopt ivm migraine etc. Maar eigenlijk daarna nooit zwanger geworden (zelfs niet met mijn ex). De iui hebben ze in beide baarmoeders zaad gespoten. Ik heb maar 1 baarmoedermond, maar wel twee helften. Eerste iui hadden we 35 miljoenzaadcellen, dus beide baarmoeders geïnsemineerd. Maar volgens de gyn moet het niet uitmaken, want het zaad zwemt toch wel naar de juiste baarmoeder zeggen ze. Dus hebben ze bij de tweede keer het gewoon ingespoten in de baarmoedermond.
Goh wat fascinerend zeg! En mooi ook dat het zaad gewoon zn weg kan vinden Kwam je erachter bij de echo toen je zwanger was?
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 6 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ IUI-D even pauze Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 1 Groenebomen - ronde 2 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI - ronde 1 Ekstertje - IUI - ronde 1 NOD / IUI pogingen: Minetje: 7-12 IUI poging 3 NOD 21-12 Glitterhartje: 6-12 IUI poging 2 Nod 20-12 Groenebomen: ronde 2 nod 23-12 Shiltje: 15-12 IUI poging 1, nod 30-12 Tunisiana: 8-12 iui poging 4, nod 22-12 Ekstertje: 13-12 IUI poging 1, nod 31-12 Overige afspraken: Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1 (9 juli 2022) EefjeLove IUI ronde 7 omg ik weet niet hoe ik het kan kopiëren incl kleurtjes heb zelf maar wat kleurtjes gedaan
Erg voor jullie steeds die teleurstelling. Vind het knap dat je het vol houdt na zoveel tegenslagen. Probeer het jaar af te sluiten op andere mooie dingen die gebeurd zijn. En ga vol goede moed het nieuwe jaar in. Want ook voor jullie gaat ooit die mooie dag komen!!!