Balen meid! Snap je helemaal! Zelf had ik deze maand ook zoiets van even pauze en miss genieten van een drankje zonder dat je daar op moeten letten! Wie weet gebeurt het nu wel spontaan! Ik moet waarschijnlijk donderdag voor inseminatie, maar als het later is dan wordt het ook zelf klussen ivm kerst.
Yes, dat hoop ik ook! En voor jou natuurlijk ook Fijn dat het ook in eigen cyclus is! Heb ik toch nog iemand waarmee ik kan sparren! Bijzonder eigenlijk hè, ik hoef ook maar 1 keer naar het zkh alleen voor de inseminatie, dus ook niet voor een echo? Is dat bij jou ook zo? Daarna ook geen hormonen om een eisprong op te wekken.
Thx Ja klopt! Dat vind ik ook hartstikke fijn, aangezien dat ene bezoekje aan het ziekenhuis met werk verenigen al een hele klus is. Maarja IUI 4 is mislukt, dus na 5/6 keer evaluatie moet ik misschien ook wel hormonen gaan gebruiken. Toch heb ik duidelijk iedere maand een eisprong. M'n cyclus is regelmatig, ik heb een LH piek, dan een temperatuur stijging (die blijft hoog daarna) en progesteron was hoog genoeg na de eisprong. Er lijkt daar dus niks aan te mankeren. Ik vrees zelf dat we gewoon eindelijk wat geluk nodig hebben haha
Idd dat heb ik dus ook, heb nu al 2 keer een lulverhaal moeten ophangen bij mijn werk dat mij tot nu toe goed is gelukt haha. Hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn! Zal wel fijn zijn. Maar waarom hormonen? Bij mij werkt alles “behalve die dubbele baarmoeder” perfect! Keurig netjes ovulatie! Heb na mijn 2 iui behandelingen zelf 2x positief getest, weliswaar paar dagen daarna zette mijn menstruatie door. Ook heel apart hoor! Heb een dochter van 9 dus ik weet dat het wel werkt. Laten we hopen dat 2022 meer geluk gaat geven!!
Goedemorgen meiden, ik heb vandaag dus weer een test gedaan, zie hier het resultaat Bekijk bijlage 709974 is toch mooi opgelopen zo ♥️ Nu durf ik wel met zekerheid te zeggen dat ik zwanger ben en wij hopelijk als alles goed blijft gaan in augustus ‘22 ons kindje mogen verwachten. @Tunisiana hoe gaat het met jou? Wanneer ga jij weer een test doen? Zijn er nou nog meer meiden die al of bijna mogen testen? voor de meiden die nu aan een nieuwe ronde begonnen zijn, heel veel succes ik duim voor jullie allemaal dat deze ronde gaat slagen!! liefs ♥️
Afspraken- en NOD-lijstje ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Enigma - IUI-D ronde 3 Dvk1990 - ronde 3 / IVF ronde 1 Bvdm - IUI-D ronde 9 Ourbigdream - IUI ronde 7 Lille - IUI-D ronde 6 Glitterhartje - IUI ronde 2 Danie1989 - IUI ronde 1 Tunisiana - IUI ronde 4 Kletskous82 - IUI ronde 1 BibiQ IUI-D even pauze Chococookie - IUI ronde 2 Marsha95 - IUI ronde 1 Groenebomen - ronde 3 Minetje - IUI natuurlijke cyclus ronde 3 Shiltje - IUI - ronde 1 Ekstertje - IUI - ronde 1 Mimi87-IUI natuurlijk cyclus ronde 3 NOD / IUI pogingen: Shiltje: 15-12 IUI poging 1, nod 30-12 Tunisiana: 8-12 iui poging 4, nod 22-12 Ekstertje: 13-12 IUI poging 1, nod 31-12 Overige afspraken: Zwanger: Enigma IUI-D ronde3 Goldieloks IUI ronde 8 Dvk1990 IVF 1e terugplaatsing Kletskous82 IUI ronde 1 (9 juli 2022) EefjeLove IUI ronde 7 Glitterhartje IUI ronde 2
@Glitterhartje Wow wat een knaltest ! Super fijn ! Ik heb er ook nog 1 gedaan. Links is vandaag (14dpo) Hij is wel iets feller Gisteren aan mijn man verteld op onze trouwdag.
@Glitterhartje super dat je nu een duidelijke test heb. Ga er heerlijk van genieten!!! @Tunisiana bij jou is het ook raak. Gefeliciteerd!!! Voor derest heel veel succes de komende maand. En voor de mensen op het wachtbankje nog een spannende week.
Bedankt lieve meiden! ♥️♥️ vrijdag nog een keer testen, heb er immers nog 1 liggen en dan ook aan het ziekenhuis laten weten en dan is die eerste echo er hopelijk heel snel!
Gefeliciteerd @Glitterhartje en @Tunisiana! Geweldig dat er meer roze erbij komt! Onze 1e terugplaatsing van de 1e Ivf is helaas niks geworden. Moeten een ronde overslaan nu zodat m'n lijf rust krijgt. Dat was 9 november sinds die ronde begon. Maar er is nu nog steeds geen menstruatie te bekennen! Nu weet ik niet of m'n cyclus gelijk een afwijking geeft (doet deze nog wel eens), of door m'n eerste vaccinatie prik (heb 'm maar gehaald, omdat ik anders niks kan doen met m'n dochter. Wilde em eigenlijk niet ivm de MMM). Las berichten dat de prik je menstruatie kan rommelig maken.... Voel trouwens wel soort van krampjes, maar kan ook niet plaatsen of het nou menstruatie opkomst is of evt zwanger.. Als het zwanger kan zijn is het spontaan en zonder medicatie.! Zou eigenlijk gewoon moeten testen maar durf niet voor evt teleurstelling hihi