Fijn dat t zo gelukt is! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Helaas is er bij mij geen IVF mogelijk... dus we zijn echt afhankelijk van KID. Dat beperkt de kansen wel behoorlijk.
Ik heb hele hevige buikkrampen. Het lijken net weeën. Straalt ook uit naar mijn benen. Ik ben nog in dubai. Morgen ga ik hier naar een gyn. Ik ben bang dat iets niet goed is. Hoort toch niet zoveel pijn te doen ?
Ai dat is idd balen! Dan is het nog meer balen... Hopelijk krijgen jullie in ieder geval die 2 rietjes nog. Ik duim voor jullie ❤️
@Narcisje balen dat er nog maar 2 rietjes zijn en er geen nieuwe komen, hopelijk kunnen jullie die 2 rietjes krijgen! @Tunisiana klinkt niet fijn die pijn, gelukkig kan je terecht daar bij een gynaecoloog hopelijk is er niks aan de hand! Sterkte @shiltje spannend nog heel even tot je kan testen! @SweetBlossom hier liggen de katten altijd op mn buik dus daar kan ik niks over zeggen, maar het kan wel zo zijn dat als je kat het eigenlijk nooit doet en nu wel dat het best zo zou kunnen wezen want dat heb ik wel vaker gehoord! @GroeneBomen he wat vervelend van die heftige menstruatie, hopelijk mag deze nieuwe ronde slagen! Veel succes
Oh nee, wat naar. Hopelijk vals alarm en zit alles nog goed! Ik duim voor je! Hoe gaat het nu met je? Geen bloeding gehad?
Hier nog steeds geen menstruatie nu op dag 14 na inseminatie, morgenochtend mag ik testen. Ik vind het zoooo spannend! Ik ga wel 10x op een dag naar de wc om te checken of ik geen menstruatie heb
Nee zoveel pijn is niet de bedoeling. Zo begon bij mij de menstruatie aanloop. Bandenpijn voelt echt anders.
Nou ik heb het moeilijk hoor vandaag hehe maar heb buikpijn dus ben bang dat mn menstruatie vannacht of morgen toch gaat komen
Mijn test is negatief ook geen menstruatie. Vandaag dus het ziekenhuis bellen als de ongi zo niet komt.
Ja ik ook, omdat mn menstruatie uitblijft. Net de poli gesproken en nu afwachten tot de menstruatie komt en als die niet komt zondag opnieuw testen. Hoe dan, zouden jullie dat kunnen als menstruatie niet komt, 3 dagen wachten om opnieuw te testen? Ik denk niet dat dat me lukt
@shiltje wat ontzettend spannend nog! Je hebt wel degelijk symptomen (gehad) dus wie weet heeft het net even een paar dagen langer nodig… en hoe je die dagen doorkomt tot zondag? Nou das een goeie want ik tel ook af tot zondag, dus I feel you!
Ja zolang je nog niet ongesteld bent is er natuurlijk altijd nog kans! En er zijn heel veel vrouwen die pas na hun nod positief testen! Spannend nog even dus! Ik duim voor je! @SweetBlossom hopelijk voor jou ook op zondag goed nieuws!! Spannend allemaal, ik duim ook voor jou!!
Zwanger ben je niet helaas en zul je dan ook niet zijn dan maar ze moeten het uitsluiten voordat ze je provera geven. Mijn menstruatie was ook 3 dagen te laat nu. Toch door die hormonen dat de boel wat van de leg is. Veel te late innesteling is ook niet wat je wil dus ik hoop ook dat het zondag negatief is. Innesteling na de nod is al teken dat er iets niet goed is met vruchtje of locatie
Vandaag heel de dag in het ziekenhuis geweest. Super netjes hier zeg. Je wordt echt verzorgd in het ziekenhuis. Echo gehad. Er zijn 2 grote cystes die waarschijnlijk pijn doen. Het kon verder geen kwaad. En er is een mooi vruchtje te zien in de baarmoeder