Wat fijn @Tunisiana, wat een geruststelling. Hier smaakte de koffie ineens niet meer, terwijl ik er altijd van geniet. Weer zo'n twijfelachtig "iets" en dat kan ik niet uit staan. Ik had geloof ik liever gewerkt deze week dan dat ik vrij was, ik mis echt afleiding
Wat vervelend van die cystes, hopelijk trekken ze weg en heb je er verder geen last meer van en wat ontzettend fijn dat er een vruchtje te zien is in de baarmoeder ♥️♥️ Nu nog even lekker verder genieten van je vakantie!
Gelukkig @Tunisiana dat ze een mooi vruchtje zagen hopelijk krijg je niet teveel last van de cystes, klonk echt niet fijn
Ik heb heel erg pms klachten. Toen ik van mijn dochter positief testte, had ik geen enkele klachten? En elke keer als ik last van mijn borsten etc had dan is het niet raak! Althans dat was daarvoor altijd zo. Nu tien jaar later en nu 2 iuis verder heb ik 2 keer licht positief getest en had ik al Die klachten wel! Maar is het steeds een vroege miskraam of ik denk dat de innesteling niet goed is gegaan? Dus heel eerlijk, ik voel altijd van alles, pijn in mijn buik, kramp, pijnlijke borsten, maar het kan een zwangerschap zijn, maar ook gewoon klachten die horen bij pms. Alleen een test geeft bij mij duidelijkheid! Maar wachten is killing
Eens @mimi87, alleen een test geeft duidelijkheid. Er is echt geen pijl op te trekken soms in wat je wel of niet voelt. Weer een dag voorbij. Eens kijken wat vandaag gaat brengen. Alvast fijne jaarwisseling allemaal!
Ja hier ook altijd klinke PMS en alle kwaaltjes kunnen zoveel oorzaken hebben altijd Net nog een keer een test gedaan maar nog net zo wit. Die menstruatie mag nu wel komen! Voor 12 uur vannacht graag straks eerst nog even controle met de cardioloog en mn hqrtrevalidatie bij de fysio, dus deze dag iig wat meer afleiding en daarna oliebollen bakken. Hele fijne jaarwisseling allemaal. Op meer geluk in 2022 voor degenen die nog aan het proberen zijn! En op mooie zwangerschappen met plakbabies voor de zwangere meiden!
Gelukkig nieuwjaar meiden!! Dat 2022 het jaar mag worden dat we allemaal een zwangerschap mogen meemaken en/of ons kindje mogen vasthouden! ♡♡
De katten predictor had het bij het juiste eind! Ik kon niet langer wachten en heb alvast een test gedaan. Of het nou spierwit of een klein streepje zou worden, ik wilde gewoon duidelijkheid. En ja hoor, er kwam een prachtige streep in beeld! Komende dagen ga ik nog een paar testen doen, en ik duim ontzettend dat dit een goede plakker wordt. Maar voor nu ben ik door het dolle
Super fijn! Hebben je katten het toch goed gehad!! ♥️ Nu willen we natuurlijk wel je test even bekijken he
Wow super leuk!! Gefeliciteerd! En een heel mooi jaar!! Ik hoop het ook meis! Ga voor je duimen dat hij/zij blijft zitten!!!